Patu
Sun, 01 Jan 2012 - 20:57
Witajcie,
Przymierzam się do zainstalowania trzech dodatkowych wskaźników Auto Gauge.
Mianowicie: temperatura cieczy chłodzącej, temperatura i ciśnienie oleju.
Zwracam się do Was z prośbą, gdyż zazwyczaj, w przypadku wskaźników monitorujących olej daje się podstawkę pod filtr oleju, jednak w M54B30 nie ma takiej możliwości.
Bardzo proszę o pomoc i konkretne odpowiedzi.
Z góry dziękuje!
dobrus
Sun, 01 Jan 2012 - 21:29
kupujesz trójnik (autogauge ma chyba w ofercie) i wkrecasz w miejsce seryjnego czunika cisnienia oleju. Inną kwestią jest sens montowania takich wskaznikow w tym silniku. temp cieczy masz na desce, wskazniki tej marki to raczej zabawki, ich wskazania czesto mocno rozmijają się z rzeczywistoscią
Patu
Sun, 01 Jan 2012 - 22:37
CYTAT(dobrus_m30 @ Sun, 01 Jan 2012 - 21:29)
kupujesz trójnik (autogauge ma chyba w ofercie) i wkrecasz w miejsce seryjnego czunika cisnienia oleju. Inną kwestią jest sens montowania takich wskaznikow w tym silniku. temp cieczy masz na desce, wskazniki tej marki to raczej zabawki, ich wskazania czesto mocno rozmijają się z rzeczywistoscią
Dziękuję CI za pomoc.
Jezeli chodzi o sens, ten silnik siedzi w e36 i fabryczne zegary dosyć przeklamują- tzn, juz po chwili silnik osiąga optymalna temperaturę.
Jak byś rozwiązał kwestię temperatury wody? Widzialem takie złączki dawane przed termostatem. To jest lepsze, czy trójnik i w miejsce fabrycznego czujnika temperatury?
Pozdrawiam!
Patu
Sun, 01 Jan 2012 - 23:03
CYTAT(dobrus_m30 @ Sun, 01 Jan 2012 - 21:29)
kupujesz trójnik (autogauge ma chyba w ofercie) i wkrecasz w miejsce seryjnego czunika cisnienia oleju. Inną kwestią jest sens montowania takich wskaznikow w tym silniku. temp cieczy masz na desce, wskazniki tej marki to raczej zabawki, ich wskazania czesto mocno rozmijają się z rzeczywistoscią
Dziękuję CI za pomoc.
Jezeli chodzi o sens, ten silnik siedzi w e36 i fabryczne zegary dosyć przeklamują- tzn, juz po chwili silnik osiąga optymalna temperaturę.
Jak byś rozwiązał kwestię temperatury wody? Widzialem takie złączki dawane przed termostatem. To jest lepsze, czy trójnik i w miejsce fabrycznego czujnika temperatury?
Pozdrawiam!
Misior
Mon, 02 Jan 2012 - 10:33
Można założyć obudowę filtra oleju od s50 i tam będziesz miał więcej miejsca na wkręcenie czujników i odrazu wyjście na chłodnice oleju (przyda się jeśli chcesz upalać auto.
Ja tak miałem u siebie zrobione i było wszystko oki (jakby co to mam jeszcze tą obudowę do sprzedania).
dobrus
Mon, 02 Jan 2012 - 11:38
Patu, mowisz o temp wody. To akurat jest dosc normalne w bmw - przy sprawnym ukl chlodzenia wskazowka powinna byc w pionie po przejechaniu 3-5km (w zaleznosci od temp na zewnatrz). Ale to jeszcze nie jest optymalna temperatura - optymalna jest wtedy gdy rozgrzeje sie olej, a to trwa dluzej. Jesi chodzi o rozwiazanie czujnika temp wody to ja osobiscie wykrecilbym seryjny i w jego miejsce wkrecil czujnik pod wskaznik.
Aguirre
Mon, 02 Jan 2012 - 19:05
Popatrz czy w głowicy obok czujnika temperatury nie ma wolnego miejsca zaślepionego śrubą.Nie wiem jak w m54 ale w m52 zależnie od wersji jest jeden albo dwa takie otwory.
Patu
Mon, 02 Jan 2012 - 22:52
Panowie serdecznie Wam dziękuję, Wasze słowa trochę mi pomogły.
Co do temperartury wody wiem, tylko właśnie chciałbym monitorować olej, kiedy już można przycisnąć.
Serdecznie pozdrawiam!
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.