Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: M54B30 montaż dodatkowych zegarów.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Patu
Witajcie,

Przymierzam się do zainstalowania trzech dodatkowych wskaźników Auto Gauge.

Mianowicie: temperatura cieczy chłodzącej, temperatura i ciśnienie oleju.

Zwracam się do Was z prośbą, gdyż zazwyczaj, w przypadku wskaźników monitorujących olej daje się podstawkę pod filtr oleju, jednak w M54B30 nie ma takiej możliwości.

Bardzo proszę o pomoc i konkretne odpowiedzi.


Z góry dziękuje!
dobrus
kupujesz trójnik (autogauge ma chyba w ofercie) i wkrecasz w miejsce seryjnego czunika cisnienia oleju. Inną kwestią jest sens montowania takich wskaznikow w tym silniku. temp cieczy masz na desce, wskazniki tej marki to raczej zabawki, ich wskazania czesto mocno rozmijają się z rzeczywistoscią
Patu
CYTAT(dobrus_m30 @ Sun, 01 Jan 2012 - 21:29) *
kupujesz trójnik (autogauge ma chyba w ofercie) i wkrecasz w miejsce seryjnego czunika cisnienia oleju. Inną kwestią jest sens montowania takich wskaznikow w tym silniku. temp cieczy masz na desce, wskazniki tej marki to raczej zabawki, ich wskazania czesto mocno rozmijają się z rzeczywistoscią



Dziękuję CI za pomoc.

Jezeli chodzi o sens, ten silnik siedzi w e36 i fabryczne zegary dosyć przeklamują- tzn, juz po chwili silnik osiąga optymalna temperaturę.

Jak byś rozwiązał kwestię temperatury wody? Widzialem takie złączki dawane przed termostatem. To jest lepsze, czy trójnik i w miejsce fabrycznego czujnika temperatury?

Pozdrawiam!
Patu
CYTAT(dobrus_m30 @ Sun, 01 Jan 2012 - 21:29) *
kupujesz trójnik (autogauge ma chyba w ofercie) i wkrecasz w miejsce seryjnego czunika cisnienia oleju. Inną kwestią jest sens montowania takich wskaznikow w tym silniku. temp cieczy masz na desce, wskazniki tej marki to raczej zabawki, ich wskazania czesto mocno rozmijają się z rzeczywistoscią



Dziękuję CI za pomoc.

Jezeli chodzi o sens, ten silnik siedzi w e36 i fabryczne zegary dosyć przeklamują- tzn, juz po chwili silnik osiąga optymalna temperaturę.

Jak byś rozwiązał kwestię temperatury wody? Widzialem takie złączki dawane przed termostatem. To jest lepsze, czy trójnik i w miejsce fabrycznego czujnika temperatury?

Pozdrawiam!
Misior
Można założyć obudowę filtra oleju od s50 i tam będziesz miał więcej miejsca na wkręcenie czujników i odrazu wyjście na chłodnice oleju (przyda się jeśli chcesz upalać auto.
Ja tak miałem u siebie zrobione i było wszystko oki (jakby co to mam jeszcze tą obudowę do sprzedania).
dobrus
Patu, mowisz o temp wody. To akurat jest dosc normalne w bmw - przy sprawnym ukl chlodzenia wskazowka powinna byc w pionie po przejechaniu 3-5km (w zaleznosci od temp na zewnatrz). Ale to jeszcze nie jest optymalna temperatura - optymalna jest wtedy gdy rozgrzeje sie olej, a to trwa dluzej. Jesi chodzi o rozwiazanie czujnika temp wody to ja osobiscie wykrecilbym seryjny i w jego miejsce wkrecil czujnik pod wskaznik.
Aguirre
Popatrz czy w głowicy obok czujnika temperatury nie ma wolnego miejsca zaślepionego śrubą.Nie wiem jak w m54 ale w m52 zależnie od wersji jest jeden albo dwa takie otwory.
Patu
Panowie serdecznie Wam dziękuję, Wasze słowa trochę mi pomogły.

Co do temperartury wody wiem, tylko właśnie chciałbym monitorować olej, kiedy już można przycisnąć.

Serdecznie pozdrawiam!
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.