dokładnie to jest opisane w linku który zamiesciłem
dochodzi jeszcze do tego ustawienie zbieżności, negatywy, sztywność zawieszenia opony i cała masa czynników
ja u siebie robi przebudowe połowy auta, zmnienione zostało połozenie maglownicy (do tyłu około 12cm i około 4cm do góry), beda troszke dłuzsze drążki
przy okazji bedzie bardziej wyprzedzony sworzeń zwrotnicy i przesuniete mocowanie górne amortyzatora
chciałbym mniej wiecej złapac jakies bazowe punkty wg teorii bo reszte bede miał regulowane (wysokosc-gwint, camber i caster)
tak jak napisałeś ten ackerman w racingu nie jest wymagany a wręcz czasem jest ustawiany źle, podobnie jak inne ustawienia które nie mają nic wspolnego z autami do codziennej jazdy
im wiecej drąże tematy typu roll center, promien zataczania itd to widze ze nastawy zawieszenia w porównaniu z krzesaniem mocy to jest temat rzeka
mam jakis demo porgramik lotusa ale nie znalazłem czasu żeby to rozgryźć, na pewno w wolnej chwili pomierzę wszytskie punkty zawieszenie i moze jakas mądra głowa mi cos zasymuluje albo doradzi
na razie na tyle na ile moge to sam ogarnąc kombinuje troszke po omacku