Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Texas Mile
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
rolii
Tez chlopaki walcza .

Texas Mile



Fischer Motorsports is proud to announce that in October 2011, we took the standing mile record for Mustang bodied cars at the Texas Mile. The owner and driver, Andrew MacDonald, made it look easy, setting the record at 215.3mph in his street legal 2008 Ford Shelby GT500. Since the vehicle did not have an 8pt cage installed, the maximum allowed speed was 215mph for vehicles with a 4pt roll bar.

The Fischer Motorsports built Stage 2 Twin Turbo Shelby GT500, consistently put down over 1200 whp during the mile long runs, and remained healthy all weekend, largely due to the proper tuning provided by Fischer Motorsports, and the tremendous engine and safety control allowed by the MoTeC engine management system.

We congratulate Andrew on his achievement, and look forward to helping you with your future build. Please contact us at xxxx, to discuss your next project!

Fast is relative...we push harder, so you can go quicker.

no i troszke starsze , moze juz byly ale ten sam model





Jedenasty
ładnie chłopaki poszli szkoda, że u nas tak jeszcze mocnych amerykańców nie ma

pzdr
rolii
Fajnie ze te osiagi pokazane w Texas Mile - sa przy niewielkim nakladzie - zakup kompresora ( mowimu o USA Factory ) .
U nas wycisneicie tylu koni z jakiegokolwiek niemca/japonca graniczy z wydatkiem worka kasy.
No i te tory - nikt im nie zawraca glowy ze za glosno , ze TojToj-ow niema itd..
rennen
No ale oni jeżdżą tylko na trap speed, nie na czas - to jest bez sensu w ich zawodach. Jeżeli chodzi o wyścig (albo jazdę na czas - wychodzi na jedno) na mile to większość tych 1000 konnych camaro i mustangów możnaby wciągnąć 997 turbo albo GT-Rem po modach typu wydech + ecu smile.gif
Jedenasty
chyba nie bałdzo, w zeszłym roku wygrał Transam Polymotorsport z Norwegii inny tego typu wyścig czyli Silver State Classic Challenge (tam jadą 90 mil laugh.gif ), jego czasy do 100/200/300 to 2,23/5,55/12,22 prędkość maks 407km/h, więc te Prosiaki i Dżitiary z ECU i wydechem raczej by tylko jego tył oglądały

pzdr
rennen
CYTAT(AWSA @ Fri, 23 Dec 2011 - 13:40) *
chyba nie bałdzo, w zeszłym roku wygrał Transam Polymotorsport z Norwegii inny tego typu wyścig czyli Silver State Classic Challenge (tam jadą 90 mil laugh.gif ), jego czasy do 100/200/300 to 2,23/5,55/12,22 prędkość maks 407km/h, więc te Prosiaki i Dżitiary z ECU i wydechem raczej by tylko jego tył oglądały

pzdr


Co ma wspólnego rajd klasyków , o którym piszesz z upalaniem na 1 mile w nazwijmy to dragu? A po torach jeżdżą kierowcy a nie dane z gazet, wiesz ile ja objechałem motorów co mają niby 2.5 do setki? A nie mam auta które robi 2.5 do setki, po prostu kierowcy 90% motocykli nie potrafią na ulicy ruszyć z użyciem pełnej mocy, podobnie jak 100% właścicieli 1000 konnych camaro. Możesz mówić, że ktoś zrobił gdzieś w camaro 2.23 do setki, raz na 10 pomiarów na idealnie suchym i gładkim jak stół dragstripie wylanym klejem. Założe się, że na ulicy w Polsce miałby problem żeby zejść poniżej 5 sekund smile.gif więc wszystko nie jest tylko czarne i białe, ja wiem dlaczego oni jeżdżą tylko na trap speed - bo nie mają aut którymi da się szybko ruszać wink.gif
Jedenasty
byleś, jeździłeś że tak mówisz blink.gif że jak amerykański prowadzony przez amerykanina to na pewno debil i nie umie jeździć wacko.gif generalizujesz jak większość ludzi co jest bez sensu, większość tych wozów nawet na ulicy pozjada Prosiaki, GTRy i inne prawie seryjne wozy, fakt z potworami z Unlim i Underground mogą mieć problem bo moce podobne i większość pędzona na 4 koła ale lekko dłubana sportówka nie poradzi sobie z 1000+ koni

pzdr
SajneK
Który rwd amerykan w PL zrobil jakies wow na zawodach ? Bo jakoś nie moge sobie przypomnieć
peerbe111
Bo w PL na zawodach w ogóle nikt nie zrobił wow laugh.gif
SajneK
Wydaje mi sie ze 11.5 trzaskane raz po raz przez 911/GTR to jest wow.

ps. przez seryjne auta lub z minimalnymi zmianami...
peerbe111
No widzisz, ale to jest AWD. I tu jest różnica, oni sobie mogą mocne RWD robić, bo mają gdzie to wykorzystać.
SajneK
Wiem, pisałem odnosnie " większość tych wozów nawet na ulicy pozjada Prosiaki, GTRy i inne prawie seryjne wozy", te auta bez dragstripu nie nadaja sie do niczego u nas. Duzo pary w gwizdek. Nieefektywne auta.
spector
Ale na autobahnie w gorący dzień, z bardzo ogarniętym kierowcą za kółkiem z rolki od 120km/h (?) to chyba takie gtr`y to to wciągnie, tutaj już różnica mocy chyba zacznie odgrywać sporą role. Do ganiania po miejskich ulicach takie gtr`y i 911 też są nieefektywne, bo ledwo zdążysz 2 wpiąć i hebel przed światłem albo korkami wink.gif
rolii
Az sie nie chce czytac tych porownan.

Wielbicile prosiakow i GTRow. tongue.gif ??
Nazwijmy moze tak Muscle Car ma byc mocny i prosty - czysta moc , a nie naszpikowany elektronika i systemamy dla leniwych.
Muscle cary sa ciezkie, o duzych mocach i nie tak skomplikowane jak samochody Niemieckie nie mowiac juz o GTR.
Zwolennicy tych szlifierek moze sie niech nie wypowiadaja , bo niebardzo wiedza o czym pisza. ( nie obrazam wlascicieli i zwolennikow dosc skomplikowanych marek ) .

Muscle Car jest to pewna grupa samochodow i nienalezy ja tak skrupulatnie przyrownywac do tych powyzszych marek. Temat ma pokazac jak wyglada za Oceanem pewna rozrywka. A tu zaraz pismaki pisza o chca porownac niemalze kazdy detal i parametr tych roznych kategorii samochodow.
bull.44
CYTAT(rolii @ Sat, 24 Dec 2011 - 20:01) *
[...]Muscle cary sa ciezkie[...]

Camaro 2010 1700kg
GT R 1740kg
Dane z jednej ze stron internetowych, sam nie ważyłem.

Zwyczajnie to są dwa różne drogi w jednym motoryzacyjnym świecie.
Jedenasty
CYTAT(SajneK @ Sat, 24 Dec 2011 - 13:26) *
Który rwd amerykan w PL zrobil jakies wow na zawodach ? Bo jakoś nie moge sobie przypomnieć


To chyba masz niezłą sklerozę laugh.gif

4x4:
GS - Vette 4x4 - 9'tki
Blacha - Typhoon - 9'tki

RWD

CHEVY RETRO 1947 - RWD - 10.153 > 30 maja 2010 - Kamień Śląski

Plymouth Duster - RWD V8 T - 9.875 > Dajtki I 2007

Dodge Coronet - RWD V8 N/A - 10.495 > WST Ułęż IV 2008

Chevrolet Corvette - RWD V8 T - 10.791 > SSS Bemowo II 2005

Chevrolet Corvette - 12.088 > SSS Bemowo I 2006

Chevrolet Corvette - 12.116 - SSS Bemowo II 2009

Chevrolet Chevelle SS - RWD V8 N/A - czasów z PL nie pamiętam ale średnie 9 to chyba było albo niskie 10, MrówinhO mógł by dokładniej wsio podać

Chevrolet Corvette - 11.455 > SSS Bemowo 2004

Chevrolet Corvette - 11.535 > SSS Bemowo I 2005

Chevrolet Corvette - S RWD - 11.620 > SSS Bemowo II 2009

pzdr

SajneK
Hehe... pisałem w kontekscie "objechania na polskich drogach" a więc wypadało by podać cos w miarę street a nie blachę czy gsa smile.gif

Tak na szybko co przychodzi mi do głowy to GT500 czy to PMN`(662km? - 12.1s) a czy te prześliczne od TDesign (760km? - czasu nie pamiętam ale chyba 11 nie padła).

Ja też bardzo lubie amerykańce ale tutaj kontekst rozmowy był inny.
Jedenasty
praktycznie wszystkie RWD które wymieniłem to uliczne wozu

pzdr
SajneK
Hehe no nie przegada wink.gif

Dobra zostawmy to jak jest, pozdrawiam wink.gif
TDesign
Nie wiem czy ten filmik byl .
( jak tak to proszę o usuniecie )
Venom GT Runs 265,7 mph

Venom GT jest wyposażony w 7-litrowy silnik V8 z podwójnym doładowaniem, który rozwija maksymalną moc 1244 KM oraz 1564 Nm momentu obrotowego. Samochód od 0 do 100 km/h rozpędza się w 2,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 447 km/h.

microlot
Grubo!!!
Jaka jest różnica w wadze między Venomem a EB SS ?
nevada
tu także od Henneseya- Ford GT, znacznie szybciej wink.gif
Film
microlot
Znacznie szybciej czyli 1.9 MPH więcej biorąc pod uwagę że GT jest specjalnie przygotowany pod zawody i w pełni oklatkowany, a Venom "seria" biggrin.gif
kompot
CYTAT(TDesign @ Wed, 03 Apr 2013 - 20:28) *
Nie wiem czy ten filmik byl .
( jak tak to proszę o usuniecie )
Venom GT Runs 265,7 mph

Venom GT jest wyposażony w 7-litrowy silnik V8 z podwójnym doładowaniem, który rozwija maksymalną moc 1244 KM oraz 1564 Nm momentu obrotowego. Samochód od 0 do 100 km/h rozpędza się w 2,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 447 km/h.


A co to ma wspólnego z "milą"? Po 1 mili, z gear-missem, miał ok. 234 mph, a 265,7 mph osiągnął po dwóch milach. Rekord Guinnessa to 283 mph innego Forda GT.
nevada
Ford jechał szybciej po przejechaniu 2 razy krótszego dystansu, czyli auto jest znacznie szybsze.
microlot
Faceman
Ford GT z Performance Power Racing, jest najszybszym samochodem street legal na świecie.
Jego moc szacują na ok 2500 kM. Żaden Veyron, Aero SSC, czy Hennessey Venom nie może się z tym równać.

Było to już wałkowane:
http://www.motorauthority.com/news/1080134...ing-mile-record
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.