Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: WEITEC Hicon TX "plus" vs KW Variant 2 Basic
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
sulek
KW delikatnie droższe od WEITEC'a, ale może ktoś coś umie się wypowiedzieć o tych dwóch konkretnych typach zawieszeń, bo to ta sama półka cenowa.
dobrus
KW.
LCQ
Weitecowi bliżej do miejskiego zawieszenia, KW bardziej do sportowego, Weitec miększy, dobrze wybiera nasze drogi, na KW można bardziej poszaleć na zakrętach, wytrzymałość porównywalna
sulek
CYTAT(LCQ @ Wed, 07 Dec 2011 - 20:52) *
Weitecowi bliżej do miejskiego zawieszenia, KW bardziej do sportowego, Weitec miększy, dobrze wybiera nasze drogi, na KW można bardziej poszaleć na zakrętach, wytrzymałość porównywalna

Mam nadzieje, że uwzględniłeś to, że obydwa zawiasy mają regulację odbicia?? Bo jak w temacie chodzi mi o konkretnie te dwa modele.
LCQ
miałem okazje jechać na tych gwintach ale w różnych autach, charakterystyka zdecydowanie bardziej pasuje mi KW, i też takie bym wybrał
sulek
Pytanie czy były skręcone na maxa (twardość) oraz ile stopni regulacji ma każde z nich. Rożnica między nimi to 300 zł, stąd moje zapytanie.
LCQ
tego ci nie powiem, bierz BMW laugh.gif , masz BMW laugh.gif , to bierz KW laugh.gif


P.S. KW jest wyżej pozycjonowaną marką niż Weitec (jak dobrze pamiętam KW jest właścicielem Weiteca)
qbejs
Weiteca Hicon TX+ posiadam w swoim corrado. Zawieszenie idealne na miasto, a po skręceniu twardości nadaje się też na track day'e. Wkłady koni, wykonanie z nierdzewki. Jeździłem też corrado z KW V2 i różnica jak dla mnie niewyczuwalna, stąd też Weitec bo sprawdzony przez kilku znajomych i cena była fajna smile.gif
SzybkiKuba
V2 basic i hicon tx+ są identycznymi zawieszeniami, nie różnią się niczym poza kolorem. Miałem w E36 takie ustrojstwo i moja rada jest taka, żebyś dozbierał do V3.
sulek
CYTAT(qbejs @ Wed, 07 Dec 2011 - 22:24) *
Weiteca Hicon TX+ posiadam w swoim corrado. Zawieszenie idealne na miasto, a po skręceniu twardości nadaje się też na track day'e. Wkłady koni, wykonanie z nierdzewki. Jeździłem też corrado z KW V2 i różnica jak dla mnie niewyczuwalna, stąd też Weitec bo sprawdzony przez kilku znajomych i cena była fajna smile.gif

A możesz powiedzieć ile stopni twardości ma Hicon TX plus, i z ciekawości spytam na jakich ustawieniach jeździsz po mieście a na jakich na torze??
CYTAT(SzybkiKuba @ Wed, 07 Dec 2011 - 22:32) *
V2 basic i hicon tx+ są identycznymi zawieszeniami, nie różnią się niczym poza kolorem. Miałem w E36 takie ustrojstwo i moja rada jest taka, żebyś dozbierał do V3.

Zawias 2x droższy, więc chyba niestety nie da rady ;(
qbejs
Bodajże 3.5 obrotu od max. miekko to max. twardo. Na codzień jeżdze na 1 obrocie od pozycji max. miekko, na torze latałem na ustawieniu ok. 2.5 obroty od max. miekko. Generalnie jest spora możliwość regulacji twardości. Przy pozycji na codzień jest komfort elegancki, przy pozycji na której latałem po torze było ładnie czuć nawierzchnie a auto dalej wybierało wieksze nierownosci i nie zachowywało się jak piłeczka pingpongowa co miał znajomi na gwincie H&R'a, gdzie byl pewnien punkt graniczny gdzie dalej zawias był praktycznie betonem.
sulek
A spytam jeszcze o ustawienie twardości, te stopnie są jakoś skokowo czy regulacja przebiega jak na gwincie lecisz i nie wiadomo kiedy się zatrzymasz. Pytam, bo dobrze by było ustawić zawias na oś tak samo smile.gif Kumpel w TEIN SuperStreet ma chyba 14 stopni regulacji i za każdym stopniem jest takie "tyknięcie" czy coś w tym rodzaju, wtedy wiadomo dokładnie ile tyknięć jest z jednej i drugiej.
qbejs
Płynnie, ale nie ma problemu by sobie z tym poradzić. Ori pokretło ma na sobie skale, choć ja tam kręce imbusem i tak jak pisałem nie ma problemu by to ładnie ustawić.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.