zabba88
Tue, 29 Nov 2011 - 13:19
Witam mial ktos doswiadczenie z takim patentem?
Mianowicie szukam sprzegla aby powiesic vr6 24v wzdluznie.
Narazie opcje jakie znalazlem to:
034 motosport
tilton
Ceny urywaja dupe:D
Myslalem nad ori dwumasem z vr5 +przerobka go na jednomas+spiek
Tylko ciekawe jak to sie bedzie zachowywac?
Chyba ze ma ktos inny pomysl?
olozwirski
Tue, 29 Nov 2011 - 14:00
CYTAT(zabba88 @ Tue, 29 Nov 2011 - 13:19)
Witam mial ktos doswiadczenie z takim patentem?
Mianowicie szukam sprzegla aby powiesic vr6 24v wzdluznie.
Narazie opcje jakie znalazlem to:
034 motosport
tilton
Ceny urywaja dupe:D
Myslalem nad ori dwumasem z vr5 +przerobka go na jednomas+spiek
Tylko ciekawe jak to sie bedzie zachowywac?
Chyba ze ma ktos inny pomysl?
A seryjne sprzegło?
zabba88
Tue, 29 Nov 2011 - 14:19
vr6 nie wychodzil wzdluznie;/
seryjne jedyne jakie mi przychodzi do glowy to passat b5 vr5. Ori dwumas 240mm. Ale nie ma opcji aby przeniosl z 600Nm
ori z s4 nie skreci sie z walem vr6
zabba88
Tue, 29 Nov 2011 - 14:24
Napisalem do 034motosport zobaczymy co odpisza. Bo kolo jest ale nic nie pisza z jakim sprzeglem to stosowac.
Jakies inne pomysly?
Ma ktos wymiary walka sprzegla z s4 i 2.8vr6 4 motion? Czy wieloklin jest ten sam? Bo jezeli bylby ten sam to szloby moze ori sprzeglo z r32 zastosowac+wzmocnic docisk a dwumas odsadzic na adapterze?
olozwirski
Tue, 29 Nov 2011 - 14:55
Vr wychodzil wzdluznie.
Wieloklin na walkach sprzeglowych taki sam.
ALI23
Tue, 29 Nov 2011 - 14:59
a co byś powiedział na custom'owe np. z alu pod dowolny docisk i tarczę
Feluke
Tue, 29 Nov 2011 - 16:23
Jakis jednomas z vr6 z odpowiednim sprzeglem. Ja nie widze problemow w tym ze jeden silnik byl wzdluznie a drugi poprzecznie o ile zabawki pasuja do siebie.
zabba88
Tue, 29 Nov 2011 - 17:04
olozwirski ale do vr5 nie ma sprzegiel jednomasowych. Bynajmniej nigdzie nie znalazlem
feluke od poprzecznego nie pasuje:) kolo musi byc odsadzone o grubosc przekladki ktora jest miedzy silnikiem, a skrzynia. Jakies 3cm
ALI23 masz jakies konkretne na mysli? Bo narazie znazlem tylko tiltona z 2-3k $ oraz custom od 034motosport
kidzio_r5gtt
Tue, 29 Nov 2011 - 21:46
nie tylko w USA robią sprzęgła na zamówienie - popełniliśmy już takich całkiem sporo i działają.
parę fotek:
ALI23
Thu, 01 Dec 2011 - 11:55
mam ekipę która jest w stanie wykonać stalowe lub aluminiowe koło zamachowe pod dowolny docisk, i będzie latać jeśli tylko ów docisk da radę przenieść zadane niutki..
osobiście uważam że do naprawdę mocnych silników faktycznie nie trzeba aluminiowego zamachu, wg mnie takie koło może spełnić swoje zadanie w wysoko kręconych n/a z niedużą pojemnością w połączeniu z krótką skrzynią..
mam nawet projekt sprzęgła dwutarczowego niestety nigdy nie testowany bo jeszcze taka potrzeba nie zaistniała
Feluke
Thu, 01 Dec 2011 - 14:11
CYTAT(zabba88 @ Tue, 29 Nov 2011 - 17:04)
olozwirski ale do vr5 nie ma sprzegiel jednomasowych. Bynajmniej nigdzie nie znalazlem
feluke od poprzecznego nie pasuje:) kolo musi byc odsadzone o grubosc przekladki ktora jest miedzy silnikiem, a skrzynia. Jakies 3cm
ALI23 masz jakies konkretne na mysli? Bo narazie znazlem tylko tiltona z 2-3k $ oraz custom od 034motosport
Zawsze myslalem ze ta przkladka umozliwia wsadzenie docisku w srodek ale najwidoczniej nie jest to mozliwe.
Czlowiek uczy sie cale zycie.
zabba88
Thu, 01 Dec 2011 - 17:52
feluke zgadza sie. Umozliwia wsadzenie w sam srodek+skrecenie skrzyni 01E do bloku vr6. Ale nie kompensuje odsuniecia sprzegla od walu. Bo gdyby tak bylo to juz by lecial do mnie setaw do mk4 r32 i po problemie. Ale nie ma lekko:)
Znam juz przyblizone ceny zobaczymy co z tego wyjdzie.
Zestaw 034motorsport do 700-800Nm kolo+sprzeglo ok 4000+przesylka+clo
Tilton dedykowany 2800-3500 dolcow+przesylka+clo
Zobaczymy co wymysla u nas w kraju rodacy:)
Feluke
Thu, 01 Dec 2011 - 21:17
Hmmm... czyli zamach wchodzi w dziure w przekladce i nie ma przeciwskazan do przykrecenia seryjnego zamachu od silnika poprzecznego tylko... No wlasnie, walek sprzeglowy nie dostaje do tarczy czy chodzi o podparcie walka?
zabba88
Thu, 01 Dec 2011 - 21:36
walek nie dostaje do tarczy:) Wiec trzeba go odsunac na adapterze lub miec zrobic custom kolo zamachowe
pawel1600
Sun, 04 Dec 2011 - 22:00
napisz do kidzio_r5gtt na pewni cos poradzi.Ja zamawialem u nich jednomas robiny na wzor dwumasy ( opod docisk i tarcze )
Kolo bylo tak wykonane ze nie pare osob siedzacych w temacie cmokalo z zachytu i pytalo dzie takie cudo zostalo zrobione.A bylo zrobione po bardzo przyzwoitych pieniadzach.
danar
Mon, 05 Dec 2011 - 21:34
podłącze sie do tematu, kto w dobrej cenie wykona taki zamach??
2,8 v6 24v = r32 = r36 poprzecznie pod skrzynie 6 biegową
z resztą osprzętu może podołać radzikowski...
zabba88
Mon, 05 Dec 2011 - 23:20
danar takie kolo normalnie lata od 1000do2000:) Stalowe ciut tansze od alu.
danar
Mon, 05 Dec 2011 - 23:44
1000zł do 2000zł?
pokaz to za 1000...zł
ALI23
Tue, 06 Dec 2011 - 08:51
ja za 1500zł mogę to zrobić z wyważarką, jeśli tylko będzie dostarczony rysunek..
danar
Tue, 06 Dec 2011 - 09:40
za tyle to szkoda Twojego czasu marnować bo jest zrobione i do wzięcia za tyle w res5pect...
ALI23
Tue, 06 Dec 2011 - 10:27
to spytaj ich czy też mają utwardzaną powierzchnię cierną..
po za tym nie napisałem że to cena ostateczna..
zabba88
Thu, 08 Dec 2011 - 10:36
Zapytam jeszcze raz!!!
Kto mi wykona kolo zamachowe na wzor passata vr5 ale pod docisk i sprzeglo s/rs4?? Bo kilka osob sie zaoferowalo i nie podaje numer kom. albo nie odbiera. Jak nie to zamawiam 034motorsport i po problemie:/
ALI23
Thu, 09 Feb 2012 - 00:15
danar
Thu, 09 Feb 2012 - 19:46
a to moje z dwumasu zrobione by radzikowski
ALI23
Thu, 09 Feb 2012 - 20:38
danar możesz podać wagę tego kółka, z tego co widzę to docisk jest z vr5/6 ??
danar
Thu, 09 Feb 2012 - 21:11
CYTAT(ALI23 @ Thu, 09 Feb 2012 - 20:38)
danar możesz podać wagę tego kółka, z tego co widzę to docisk jest z vr5/6 ??
zamach jest od v6 2,8 24v
jak wysyłałem na poczcie było około 17,5 lub 17,8 kg. - cały kpl z dociskiem i tarczą...
na wadze jest kpl juz po zrobieniu z dociskiem sachs race
14,85kg
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.