Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Różnice w kolektorach e38 4,4 a e65 4,5
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
PAFFCIU
Witam
Pytanie do znawców marki
czy jest jakaś realna możliwość wsadzenia takiego dokładnie kolektora ssącego
http://moto.allegro.pl/bmw-e53-e60-e65-4-4...1926027698.html
na silnik m62b44
juz gołym okiem widac ze inaczej sa rozmieszczone sruby mocujące do głowicy ale to jest najmniejszy problem zasze mozna przewiercić rozstaw
I teraz moje główne pytanie jaka jest różnica w budowie głowic w tych silnikach ??
Czy kanały w głowicy m62b44 pokryja sie z kolektorem z N62??

Za wszelkie odpowiedzi sugestie i inne żeczy wnoszące coś do tego tematu bede wdzięczny smile.gif
dobrus
można wiedzieć co taka modyfikacja ma na celu ?
PAFFCIU
CYTAT(dobrus_m30 @ Sat, 19 Nov 2011 - 15:42) *
można wiedzieć co taka modyfikacja ma na celu ?


zastanawiam sie nad takim modem tylko i wyłacznie z powodu że kolektor z N62 jest z alu wiec istnieje możliwość jego modyfikacji (ciecie spawanie) czego nie mozna zrobić z kolektorem z m62 który jest plaskikowy
wszystko po to ze koledze wpadł do głowy pomysł m62b44 z eatonem m112 i własnie ten kolektor z alu był by idealna bazą do wykonania czegoś customowego na jego podstawie oraz idealnabaza na zamontowanie odrazu na nim eatona
co do IC to może by dało rade wbudować w niego jakiś wodny tylko sami sie zastanawiamy czy to juz nie jest zbyt duża kombinacja
wzorujemy sie niestety głownie na projektach mustangów z tym kompresorem biggrin.gif
bartpa
nie pasuje kompletnie
PAFFCIU
no i o taka informacje mi chodziło
w takim razie trzeba zacząśc robić samemu kolektor nie widze innego wyjscia angry.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.