Witam
od dluzszego czasu mysle o budowie auta nie do driftu nie na tor po porostu "zabawki", przez glowe przechodzily mi rozne pomysly od przekladki w subaraku z UK, turbo hondy ,bmw V8, przekladki w nissanie pulsar, grzebaniu w moim dupowozie itp.
w koncu udalo mi sie dojsc do tego ze najlatwiej i przystepnie cenowo, bedzie zabawic sie z BM'ka wybor pada raczej na e30 a ze ciekawy silnik w bmce to juz raczej duze koszta a tym bardziej swap z m3 i roznego typu V8 to juz oklepana sprawa, pomyslalem ze ciekawa opcja bedzie swap 1jz-gtte z soarera szczegolnie ze mam ogromny sentyment i zaufanie do jakosci "starej dobrej" technologi toyoty. widzialem i czytalem o paru projektach i z tego co wiem nie jest to kosmiczny performance ktory przewyzsza moje fundusze a w dodatku mozna w rozsadnych pieniadzach dostac zadbany silnik.
chcial bym wrzucic seryjny silnik z seryjnymi turbinami itp. i tu pytania
czy droga z zaadaptowaniem skrzyni manualniej R154 z supry MK3 to jedyna rozsadna droga, wiadomo mi tez ze owa skrzynia jest raczej trudno dostępna a jej cena jest dosc wysoka, czy jest moze jakos fajny i latwo dostepny getrag (ty musze przyznac ze cena ma znaczenie) z BMW ktory da rade latwo polaczyc z 1JZ??
jak wyglada sprawa umieszczenia tej jednostki w komorze, czy nie trzeba robic kosmicznej przebudowy budy i innych tego podobnych rzeczy?
czy moze jakis z obecnych tunerow podejmie by sie takiej przerobki( jak by co wdzieczny bede za wiadomosc na P.W.), czy moze jest w stanie to ogarnac czlowiek mniej wiecej znajacy sie w temacie?? ??
czy moze ktos ma jakiekolwiek pojecie czy ma szanse sie to fajnie prowadzic w tej budzie( osobiscie wydaje mi sie ze tak, w miare niska masa)??
i generalnie co myslicie o moim pomysle??
kwesti zawieszenia hamulcow itp. w e30 nie poruszajmy bo informacji na ten temat na forum jest od groma:)
z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam!