Witam,
Od roku przymierzam się do zbudowania sobie takiej oto małej wyścigówki na tor :
do auta :
baza
wstawiam silnik i resztę potrzebnych gratów z :
dawca
Budowę bym podzielił na minimum trzy etapy (no chyba , że w totka wygram )
Etap pierwszy to wrzucenie całego układu napędowego . Po dopasowaniu wszystkiego rozbieram wszystko na części pierwsze , wstawiam klatkę , maluje całe auto i wkładam tylko i wyłącznie co mi będzie potrzebne do torowej jazdy .
Etap drugi to zawieszenie , hamulce i inne potrzebne rzeczy.
Etap trzeci to wstawienie np takiego kompresora
moje pytanie dotyczy głównie skrzyni SMG czy ona i jej sprzęgło podoła ? czy jest opcja wzmocnienia go lub założenia innego mocniejszego ? czy lepiej się w to nie pchać i wrzucić zwykłą ręczną ? Kompresorem celowałbym raczej w 320 KM , w M3 skrzynia wytrzymuje więc może i tu wytrzyma ?
co do E36 to dałem przykładowe auto chociaż będę szukał 320i świeżo sprowadzonej , nie opłaconej żeby zarejestrować ją dopiero jak będzie wstawiony M54B30 co do E46 to jakby z SMG nie było kłopotów , wytrzymałaby moc docelową i dało się wzmocnić sprzęgło to bym raczej tą łykał