Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: C20LET Jakie wtryski wydajniejsze?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
metric
Witam. Orientuje sie ktos jaka wydajnosc maja orginalne wtryski z C20LET?

A drugie pytanie to z czego zastosowac jakies wydajniejsze wtryski? Slyszalem o Saabie 2.3T. Tylko ktory kolor bo widzialem conajmniej ze 3 kolory tych wtrykow (czerwony, zielony i zolty chyba)?
Lub moze z jakiegos innego auta? Z20LEH?

Pozdrawiam
wujek_kamil
Seria 304ccm a Sabowskie czerwone są 360 - idzie je za dobre pieniązki dostać tj. około 250zł. Sprawdzaj po numerach a nie kolorze bo są też czerwone 280tki wink.gif
mattheo90
ja mam z volvo s60 350ccm i opór ich to 13 ohm..i za 50zł szarplem je..9186340 nr
mattheo90
znalazłem dokładny parametr tych wtrysko volvo wydajność 315ccm opór 12ohm przy 3bar
wujek_kamil
To żadna poprawa w stosunku do serii wink.gif No może młodsze i mniej zmęczone...
mattheo90
0280155830 te mają pod 350ccm.
marcinpsk
Podstawowe pytanie to jaka moc chcesz wykrzesac z silnika bo moze te 350 okazac sie tez za slabe.
Od z20let maja cos chyba kolo 360 i wydola do jakis 265PS od Z20LEH 470 wtryski sa. Te od Z20LET mozna dostac nawet za 150 zl na allegro.
metric
Moc cos ok 280KM bym chcial

No wlasnie ile maja seryjne wtryski od LETa. Niektorzy podaja 304ccm jak kolega wyzej a niektorzy ze ok 350ccm. Byly 2 wersje wtryskow czy jak to z tym jest?
WOOCASH
C20LET - 0280150420 - 339ml/min dla 3Bar R=14,5 Ohm, wym: oring-oring=60,5mm, dł. całkowita=77mm

Z20LEH - 0280156021 - 339ml/min dla 3Bar R=14,5 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

VOLVO T5 - 0280155830 - 373ml/min dla 3bar (w volvo pracują na 3.8 -> 420ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

VOLVO T6 - 0280155831 - 339ml/min dla 3Bar (w volvo pracują na 3.8 -> 381ml/min) R=12 Ohm, wym: oring-oring=60,3mm, dł. całkowita=73mm

Jeżeli coś większego bez rzeźbienia to zielone Bosche 0 280 155 968 443ml/min dla 3bar.
raich
CYTAT(metric @ Tue, 23 Aug 2011 - 14:00) *
Moc cos ok 280KM bym chcial

No wlasnie ile maja seryjne wtryski od LETa. Niektorzy podaja 304ccm jak kolega wyzej a niektorzy ze ok 350ccm. Byly 2 wersje wtryskow czy jak to z tym jest?


byly tylko 305cc w C20LET.
do tych 280ps wydaje mi sie,ze nie trzeba wkladac innych wtryskow.
moim zdaniem sprawdz te i wystarczy.
metric
te mi zapetla.

A z saaba pasuje p&p? bez zadnej rzezby? Bo te czerwone bym chcial zalozyc o wydajnosci 350ccm
raich
tak,pasuja bez rzezby.
mattheo90
ja w cali mam reduktor 3.8 bara i te 831 od volvo.ale jak one mogą mieć 380ccm?
Mickey
CYTAT(metric @ Tue, 23 Aug 2011 - 19:17) *
te mi zapetla...


mozesz wytlumaczyc jak to zmierzyles i z kad to wiesz, nieukrywam ze jestem zainteresowany odpowiedzią
metric
Mam program do gazu (stag 300plus) ktory pokazuje rowniez dane z benzyny, czasy poszczegolnych wtryskow itp. Jezdzilem na benzynie i zgrywalem wszystko. Po przekroczeniu ok 6tys zaczelo zapetlac wtryski. Przy okazji wyjasnilo to inny moj problem ze turbo raz ladowalo a raz nie przy zmianie biegow. Jesli zmienilem bieg przed zapetleniem wtryskow to turbo ladowalo dalej i bylo ok. Gdy zapetlilo ktorykolwiek wtrysk to robilo sie stukowe, zaplon lecial na pysk i cielo doladowanie.
Niestety ale zgrywanie tego kosztowalo mnie rowniez obrocenie panewki ale to juz inna sprawa ;/

To tak tylko gdyby ktos mial taki problem u siebie to radze sprawdzic wtryski
Mickey
CYTAT(metric @ Tue, 23 Aug 2011 - 23:59) *
Mam program do gazu (stag 300plus) ktory pokazuje rowniez dane z benzyny, czasy poszczegolnych wtryskow itp. Jezdzilem na benzynie i zgrywalem wszystko. Po przekroczeniu ok 6tys zaczelo zapetlac wtryski. Przy okazji wyjasnilo to inny moj problem ze turbo raz ladowalo a raz nie przy zmianie biegow. Jesli zmienilem bieg przed zapetleniem wtryskow to turbo ladowalo dalej i bylo ok. Gdy zapetlilo ktorykolwiek wtrysk to robilo sie stukowe, zaplon lecial na pysk i cielo doladowanie.
Niestety ale zgrywanie tego kosztowalo mnie rowniez obrocenie panewki ale to juz inna sprawa ;/

To tak tylko gdyby ktos mial taki problem u siebie to radze sprawdzic wtryski



powiedz mi jak brak filmu olejowego stał sie wynikiem braku paliwa na "zapetlonym" wtrysku
metric
Nie no, to nie ma nic ze soba wspolnego. Po prostu podczas jazd, przy okazji mi obrocilo panewke. Przyczyna byla inna, a mianowicie zalozenie nowych panewek na nieszlifowany wal.

Chcesz miec dobrze to zrob sam, i teraz musze wlasnie wszystko zrobic od nowa..
metric
Kupilem wtryski z SAABA 95 2.3 Turbo. Wydajnosc wg wyzej podanej stronki wynosi 350ccm

ale... mam watpliwosci czy one podejda p&p..

fotki:




Czy to sie zmiesci w kolektor ssacy od LETa? I moze mi ktos wytlumaczyc po co jest ten drugi oring? Jezeli sie zmieszcza to tylko na ten pierwszy oring, a te dziurki ktore sa na obwodzie beda nad kolektorem. Czy ktos wsadzal takie wtryski? Bo nie wiem czy nie odeslac tego spowrotem
ddziaduch
Mam takie inne pytanie. Czy wtryskiwacze powiedzmy z C20XE podejdą bez tykania niczego do C20NE? Do seryjnej wiązki i kolektora oraz listwy?
Mickey
CYTAT(n0zyk @ Mon, 29 Aug 2011 - 23:59) *
Mam takie inne pytanie. Czy wtryskiwacze powiedzmy z C20XE podejdą bez tykania niczego do C20NE? Do seryjnej wiązki i kolektora oraz listwy?


tak
metric
CYTAT(metric @ Mon, 29 Aug 2011 - 23:32) *
Kupilem wtryski z SAABA 95 2.3 Turbo. Wydajnosc wg wyzej podanej stronki wynosi 350ccm

ale... mam watpliwosci czy one podejda p&p..

fotki:




Czy to sie zmiesci w kolektor ssacy od LETa? I moze mi ktos wytlumaczyc po co jest ten drugi oring? Jezeli sie zmieszcza to tylko na ten pierwszy oring, a te dziurki ktore sa na obwodzie beda nad kolektorem. Czy ktos wsadzal takie wtryski? Bo nie wiem czy nie odeslac tego spowrotem



nikt nie wie nic na temat tych wtryskow? Wkladalem je i wchodza ale te dziurki co sa na obwodzie zostaja nad kolektorem... Po co one sa?
Hansik
hmm troche dziwne wtryski, jak mialem uturbiac xe mialem takie tez saabowskie

pozdr
Młody c20let
no to kupiłeś nie właściwe wtryski jak możesz odeślij je
radom
CYTAT(metric @ Fri, 02 Sep 2011 - 13:41) *
nikt nie wie nic na temat tych wtryskow? Wkladalem je i wchodza ale te dziurki co sa na obwodzie zostaja nad kolektorem... Po co one sa?


z googla - >
The injectors are of the air-cooled type. A separate passage in the intake manifold supplies air to the relevant injector. The air is directed to an annular nozzle situated round the fuel orifices. This system ensures improved atomization of the fuel.

Hansik
wtryski byly z saaba turbo jakiegos nie pamietam jakiego ale cos z serii 9000 , ich numery 0280150431
pozdr
Młody c20let
przyznam że do przyziemnych mocy te wtryski nadają się idealnie sam na nich latam już jakiś czas
metric
a jezdzil ktos na wtryskach Lucasa 380cc?
ich budowa troche rozni sie od seryjnych, bo nie maja tej wydluzonej koncowki



Wie ktos czy to bedzie w jakims stopniu przeszkadzac?
metric
Podbijam, czy wie ktos czy ta drobna roznica w budowie wtryskiwaczy, odbije sie jakos na pracy silnika itp? (rysunek w poscie powyzej)
Woj.Tek
witam
silnik c20let
szukałem takich wtryskiwaczy


sprzedający zaproponował mi takie:


bez problemu podejdą? oporność nic tu nie zmieni?
metric
ja zakupilem podobne, o takiej samej opornosci, ale powinno byc ok. Ja bardziej sie martwie o ksztalt dolu wtryskiwacza, ze nie ma tej koncowki wink.gif Ale zaryzykowalem, wydaje mi sie ze powinno byc ok.

Takze jak dobra okazja to ja bym bral na twoim miejscu
Woj.Tek
żadna okazja - normalna cena 200zł/kpl
bobr4
Tylko ze brazowe wygladaja na krotkie a LET ma dlugie wtryskiwacze.
Wiec trzeba ciac i spawac mocowanie listwy paliwowej.
torek
jaka jest długość tych wtryskiwaczy, czy ktoś się może orientuje?
mattheo90
To po co są te dziurki w tych wtryskach saaba '431?
mmaciekk
odgrzewam kotleta


wydaje mi się że te (w wersji dłuższej - LONG) powinny podejść do LETa P&P. Zakładał ktoś?

http://fmic.pl/bosch/30307-wtrysk-bosch-420cc.html
Mati1989
Sprawdzane, nie podchodzą. Mają inny kształt w miejscu gdzie wchodzą w kolektor ssący.
mmaciekk
a coś innego sprawdzonego powyżej 400ccm? Bosche zielone 440?
Mati1989
Zielone 440 podchodzą, lub 470 z Astry H OPC.
Mis
Niebieskie Bosche z Astry OPC to tak naprawdę 420ccm@3b.
strus
CYTAT(Mis @ Thu, 04 Feb 2016 - 13:04) *
Niebieskie Bosche z Astry OPC to tak naprawdę 420ccm@3b.


I tak trzeba podnosic listwe to chyba lepiej dac siemensy 630cc
kkkacper
Dysponuje 630tkami jakby ktos potrzebowal wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.