racesupport
Sat, 13 Aug 2011 - 20:45
Witam, powoli kończy mi się sprzęgło w S50B32, jeżdże na przełożeniu 3.73 S40%, skrzynia M3 3.0, autko głównie lata na slickach, potrzebuje mocne dobre sprzęgło, może spieka ? i najlepiej wyrzucić dwumase i wrzucić coś lżejszego, słyszałem coś o zamachu z S38 ? ktoś przerabiał temat ? Na jakich wy sprzęgłach latacie (posiadacze S50) czy świeża seria wystarcza ? Ja często na nawrotach ostro daje buta, slick trzyma, szpera ciągnie a sprzęgło czuje ma biede...
Terror
Sun, 14 Aug 2011 - 14:34
zdrowa seria nie jest zla, ale jesli auto jest upalane i nie jezdzone na codzien to spiek
ryczko100
Sun, 14 Aug 2011 - 19:05
świeża seria Ci wystarczy nawet na slicku, najekonomiczniejsze i najrosądniejsze.
Misior
Sun, 14 Aug 2011 - 19:13
Lepiej odrazu wyrzucic dwumas i zrobic porzadnie sprzeglo a nie bac sie potem czy znowu nie slizgnie czasem.
ryczko100
Sun, 14 Aug 2011 - 21:08
A uważasz, że seryjne jest nie porządne ?
Misior
Sun, 14 Aug 2011 - 21:11
Nie uwazam tak, ale skoro padło to nastepne tez predzej czy pozniej odmowi posluszenstwa (auto nie sluzy do normalnej jazdy).
Napewno zrobilbym chociaz wzmocniony docisk i minimum tarcze ze zbrojonymi okladzinami.
ww#296
Mon, 15 Aug 2011 - 12:08
spiek ma krótką żywotność, jesli nie planujesz wzmocnić silnika doładowaniem lub podtlenkiem to myslę że najtańsze i najlepsze będzie seryjne sprzegło. Dwumas jesli dobry - nie ruszał bym.
buni
Tue, 16 Aug 2011 - 12:03
buni
Tue, 16 Aug 2011 - 12:03
F1 racing robi zestaw dwumasowego kola ze sprzeglem
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=BMW+M3+clutch+kit
racesupport
Tue, 16 Aug 2011 - 12:15
Dwumasa jest ok ale jak sie zacznie sypać to już taka fajna nie jest, nie wiem natomiast w jakim stanie jest moje koło, narazie upalam jeszcze stare sprzęgło, ten zestaw F1 nie taki zły...
Santino
Tue, 16 Aug 2011 - 14:24
Hamerykańce np w UUC wkladaja customowy jednomas (waga) do tego docisk od M5 e34 i tarcza z m3 e36 bo jest z amortyzatorami drgan
najwieksza zaleta tego docisku jest brak samoregulatora, i na seryjnym docisku trzyma moment nawet w doladowanych autach
bakster
Wed, 24 Aug 2011 - 08:23
Ja kupiłem Sachs performance docisk i tarcze i zapomniałem o problemach sprzęgłowych
glmno
Sat, 27 Aug 2011 - 14:46
CYTAT(Santino @ Tue, 16 Aug 2011 - 14:24)
Hamerykańce np w UUC wkladaja customowy jednomas (waga) do tego docisk od M5 e34 i tarcza z m3 e36 bo jest z amortyzatorami drgan
najwieksza zaleta tego docisku jest brak samoregulatora, i na seryjnym docisku trzyma moment nawet w doladowanych autach
a które m3 e36 ma niby tarcze sprzegła z tłumikiem drgań?? bo 3,0 jak i 3,2 ma dwumas wiec tarcza bez tłumika
gdzie mozna dostać te wzmacniane okładziny organiczne i jak je odroznić od zwykłaych
kons6
Sun, 28 Aug 2011 - 22:01
założyłem najtańsze dostępne nowe sprzęgło do s50b32 (chyba LUK), przejechałem ponad rok (kilka tys km), tylko sportowo, większość na slicku, auto ma zmierzone ok. 340 Nm momentu, dyfer 3,91, szpera standard 25%
zerwałem mocowanie wózka dyfra, wieszak dyfra, śruby mocujące półoś do dyfra, ostatnio wyrwałem z budy tylny wahacz ciągniony, a sprzęgło działa
Santino
Tue, 30 Aug 2011 - 16:37
CYTAT(glmno @ Sat, 27 Aug 2011 - 14:46)
a które m3 e36 ma niby tarcze sprzegła z tłumikiem drgań?? bo 3,0 jak i 3,2 ma dwumas wiec tarcza bez tłumika
gdzie mozna dostać te wzmacniane okładziny organiczne i jak je odroznić od zwykłaych
realoem pokazuje taka tarcze w 3.0
glmno
Tue, 30 Aug 2011 - 17:45
To zle pokazuje bo jak 2mas to bez sprężynek a na potwierdzenie ostatnio wymieniałem i nie maiałem zadnych sprężynek na tarczy można luknąć nawet w allegro gdzie sprzedaj takowe i tez tarcza bez tłumika drgań (tą funkcje pełni właśnie 2mas)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.