Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Sprzęgło S50B32 - spiek ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
racesupport
Witam, powoli kończy mi się sprzęgło w S50B32, jeżdże na przełożeniu 3.73 S40%, skrzynia M3 3.0, autko głównie lata na slickach, potrzebuje mocne dobre sprzęgło, może spieka ? i najlepiej wyrzucić dwumase i wrzucić coś lżejszego, słyszałem coś o zamachu z S38 ? ktoś przerabiał temat ? Na jakich wy sprzęgłach latacie (posiadacze S50) czy świeża seria wystarcza ? Ja często na nawrotach ostro daje buta, slick trzyma, szpera ciągnie a sprzęgło czuje ma biede...
Terror
zdrowa seria nie jest zla, ale jesli auto jest upalane i nie jezdzone na codzien to spiek
ryczko100
świeża seria Ci wystarczy nawet na slicku, najekonomiczniejsze i najrosądniejsze.
Misior
Lepiej odrazu wyrzucic dwumas i zrobic porzadnie sprzeglo a nie bac sie potem czy znowu nie slizgnie czasem.
ryczko100
A uważasz, że seryjne jest nie porządne ?
Misior
Nie uwazam tak, ale skoro padło to nastepne tez predzej czy pozniej odmowi posluszenstwa (auto nie sluzy do normalnej jazdy).
Napewno zrobilbym chociaz wzmocniony docisk i minimum tarcze ze zbrojonymi okladzinami.
ww#296
spiek ma krótką żywotność, jesli nie planujesz wzmocnić silnika doładowaniem lub podtlenkiem to myslę że najtańsze i najlepsze będzie seryjne sprzegło. Dwumas jesli dobry - nie ruszał bym.
buni
F1 racing robi zestaw dwumasowego kola ze sprzeglem
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=BMW+M3+clutch+kit
racesupport
Dwumasa jest ok ale jak sie zacznie sypać to już taka fajna nie jest, nie wiem natomiast w jakim stanie jest moje koło, narazie upalam jeszcze stare sprzęgło, ten zestaw F1 nie taki zły...
Santino
Hamerykańce np w UUC wkladaja customowy jednomas (waga) do tego docisk od M5 e34 i tarcza z m3 e36 bo jest z amortyzatorami drgan
najwieksza zaleta tego docisku jest brak samoregulatora, i na seryjnym docisku trzyma moment nawet w doladowanych autach
bakster
Ja kupiłem Sachs performance docisk i tarcze i zapomniałem o problemach sprzęgłowych biggrin.gif
glmno
CYTAT(Santino @ Tue, 16 Aug 2011 - 14:24) *
Hamerykańce np w UUC wkladaja customowy jednomas (waga) do tego docisk od M5 e34 i tarcza z m3 e36 bo jest z amortyzatorami drgan
najwieksza zaleta tego docisku jest brak samoregulatora, i na seryjnym docisku trzyma moment nawet w doladowanych autach



a które m3 e36 ma niby tarcze sprzegła z tłumikiem drgań?? bo 3,0 jak i 3,2 ma dwumas wiec tarcza bez tłumika

gdzie mozna dostać te wzmacniane okładziny organiczne i jak je odroznić od zwykłaych
kons6
założyłem najtańsze dostępne nowe sprzęgło do s50b32 (chyba LUK), przejechałem ponad rok (kilka tys km), tylko sportowo, większość na slicku, auto ma zmierzone ok. 340 Nm momentu, dyfer 3,91, szpera standard 25%


zerwałem mocowanie wózka dyfra, wieszak dyfra, śruby mocujące półoś do dyfra, ostatnio wyrwałem z budy tylny wahacz ciągniony, a sprzęgło działa
Santino
CYTAT(glmno @ Sat, 27 Aug 2011 - 14:46) *
a które m3 e36 ma niby tarcze sprzegła z tłumikiem drgań?? bo 3,0 jak i 3,2 ma dwumas wiec tarcza bez tłumika

gdzie mozna dostać te wzmacniane okładziny organiczne i jak je odroznić od zwykłaych

realoem pokazuje taka tarcze w 3.0

glmno
To zle pokazuje bo jak 2mas to bez sprężynek a na potwierdzenie ostatnio wymieniałem i nie maiałem zadnych sprężynek na tarczy można luknąć nawet w allegro gdzie sprzedaj takowe i tez tarcza bez tłumika drgań (tą funkcje pełni właśnie 2mas)
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.