CYTAT(R2rrr @ Thu, 28 Jul 2011 - 18:50)
Na wyswietlacz wraca pierwszy bieg.
To bym się nie przejmował. Sprawdzę jak wrócę z wakacji jak to wygląda.
CYTAT(R2rrr @ Thu, 28 Jul 2011 - 18:50)
Po to ze przy mocniejszym wcisnieciu wchodzi w okolice 6 tys zawsze, a ja chce zeby sobie spokojnie odjechal z 2 tysiecy. W koncu to opcja manual i ja ustalam na ktorym biegu chce jechac.
Piszesz, by spokojnie odjechał ale z gazem w podłodze tak? Te dwa słowa się gryzą. I to w dodatku motor 4-cylindrowy bez dobrego dołu.
To nie jest opcja manual - przynajmniej nie seryjnie.
Powtórzę - zarzuć sobie trzeci bieg, wciśnij gaz do granicy z kickdownem i odjedzie Ci tak, jakby miał odjechać z gazem w podłodze.
Po to jest aktywny kickdown w trybie manualnym, że jakby na drodze coś się stało i byś potrzebował natychmiast najlepszego przyspieszenia to zawsze po jego wciśnięciu nastąpi redukcja do możliwie najniższego biegu.
Piszesz jeszcze, że przy mocniejszym wciśnięciu wchodzi w okolice 6 tys, a wcześniej jest na 2 tys. - to oznacza, że redukuje raczej o dwa biegi.
Kolejna wskazówka - skoro skrzynia w tym trybie przy depnięciu redukuje niżej, tzn. że niezdrowo dla napędu, skrzyni i silnika jest butowanie to na długim przełożeniu z niskich obrotów.