Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 2.4 JTD jakie mody ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
MrUw@
Witam szukam ale konkretów na temat niemoge znaleźć może źle szukam to nakierujcie...

Afowskie 2,4 JTD wersja 150km, wszystko seria wycięty kat, niby poprzedni właściciel robił jakieś mody programu (ale tego niewie nikt ile prawdy) auto jedzie fajnie po zaślepce EGR przestało kopcić ale teraz czas je troche poprawić... i tutaj moje pytanie co można zmodzić z tą jednostką ? Da rade wycelować w ok 200 bez większych kombinacji ? Na początek chciałem zamontować FMIC i poprawić wydech potem pewnie przydało by sie to przestroić... co jeszcze ? jak zrobić dolot i wydech żeby niepopsuć ? ktoś przerabiał temat ? druga kwestia ori turbo jest OK (bodajże ze zmienną geo) niby jest świerze po regeneracji dość czesto sypie sie w tym modelu ale jeżeli inne pasujące wmiare P&P podejdzie jestem otwarty na propozycje...

Pytanie kolejne kto we Wrocławiu ogarnie po modach mechanicznych jakieś poprawki elektroniki tego autka ? kogoś polecacie ?

z gory dzieki pozdr wink.gif
crash75
Jeśli chodzi o JTD to gadaj z Cinkiem z cinsoft.On głównie sie tymi silnikami zajmuje. Jest tutaj na forum
Pablo155
Turbo w tym aucie jest bardzo dobre, i jeśli się sypie, to po prostu kierownik nie umie jeździć. W większości siedzi GT2256V, ja tak mam w swojej.
Duży IC, wolny wydech, potem do Cinka i on resztę ogarnie.
Można nawet więcej niż 200 uzyskać, ale czy łatwo ? to już inna historia.
hans_156
Tak jak pisze kolega powyżej pogadaj z Cinkiem dłubał sporo takich 2,4 JTD.

Tu masz podobne wozidło - 12 od góry projekcik - motorownia taka jak Twoja:

http://www.cinsoft.pl/index.php?strona_www...&nazwa=alfa
omenAR147
z 2.4 10v da się i 200km wyciągnąć bez ICeka i na seryjnym turbo co udowodnił Marcin z cinsoftu ale samochód srał dymem wink.gif
burski
Poczytaj tu:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=82125&hl=

Bardzo przyjemnie zmodzona Alfa 2.4 JTD 10v.
Dziku
Odkopię trochę.
Potencjalny pacjent to 166 przed liftem, co zrobić i co można uzyskać? Przypuśćmy że mamy serię nie zmęczoną bardzo życiem.
Fmic to oczywistość, ale jakie wymiary? Coś w stylu vectry c zrobi robotę? Duże powierzchnią ale cienkie, lepiej nowy chińczyk?
Wydech? Żeby brzmiał jakoś ładnie i nie był restrykcją? 2.5" i jakie tłumiki i ile?
Zamach/sprzęgło, sztywne koło z czegoś pasuje? Jakiej średnicy tarcza i z czego docisk żeby na kevlarowej okładzinie dało radę?
Układ wtryskowy, co można/ trzeba zrobić?
No i na końcu tego wszystkiego program, kogo polecacie w stolicy i przyległościach?
burski
Zrób tylko program.

Ewentualnie FMIC i downpipe.
Dziku
OK, a co z napędem? To już niesą młode samochody, więc podejżewam że dwumas podda się pewnie dość szybko, półosie nie słynęły z tego co słyszałem z trwałości, idzie przeszczepić mocniejsze z czegoś? Ewentualnie torsena ze 147 i może skrzynię 6b? czy do 2.4 nie da rady?
jakub1t
Skrzynia 6b z 1.9 jest krótsza od 5b z 2.4. Ale 166 chyba miały 6b w 2.4 10v.
Pablo155
Wszystko zależy od tego którą wersje silnikową posiadasz.
Można sporo wykrzesać, tylko kwestia z czego i w jakim stanie.
Robiliśmy kilka takich, więc jak coś pisz śmiało.
Pablo155
CYTAT(jakub1t @ Tue, 09 Jan 2018 - 13:57) *
Skrzynia 6b z 1.9 jest krótsza od 5b z 2.4. Ale 166 chyba miały 6b w 2.4 10v.


Były 5B i 6B.
SR-71
A czy ktoś się orientuje przy ilu Nm klęka skrzynia GM F40 od alfy 159 2.4
Czy ktoś widział jakieś projekty z tą skrzynią np. 600-650Nm
Pablo155
CYTAT(SR-71 @ Wed, 10 Jan 2018 - 00:31) *
A czy ktoś się orientuje przy ilu Nm klęka skrzynia GM F40 od alfy 159 2.4
Czy ktoś widział jakieś projekty z tą skrzynią np. 600-650Nm


Klękającej skrzyni nie widziałem, ale głowice jak najbardziej tak.
Niestety ten silnik nie należy do najlepszych w kwestii tuningu.
mlody2788
CYTAT(SR-71 @ Wed, 10 Jan 2018 - 00:31) *
A czy ktoś się orientuje przy ilu Nm klęka skrzynia GM F40 od alfy 159 2.4
Czy ktoś widział jakieś projekty z tą skrzynią np. 600-650Nm



W tym silniku jedynym problemem jest DPF który powoduje pękanie głowicy. Ad. skrzyni spokojnie wytrzyma smile.gif
Drummer
Panowie pacjent 2.4 10v JTD FIAT.
Turbina IHI bez zmiennej geometrii, wywalony fizycznie i programowo EGR, zamach z Q4, sprzęgło od Radzikowskiego, skrzynia 6b z AR166, ecu EDC15C5 z Lybry, wywalony katalizator.
Program nie wiem gdzie robiony, turbina na 1.2 bara.
Mam nówkę GT2260 z VNT - wejdzie to bez rzeźby?



To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.