Gallardo
Mon, 11 Jul 2011 - 15:36
Witam. Buda e36 318is po swapie na m52b25 i mam problem z wysokim cisnieniem w ukladzie ( weze twarde jak kamien ) . Nie ma masła pod korkiem i na bagnecie , oleju nie przybywa itp . Samochod sie nie grzeje trzyma swoja temperature . Obecnie jest załozona chlodnica z m3 e36 oraz zbiorniczek wyrowawczy ktory zamontowalem sobie dosc nisko pod kolektorem ssacym ( czy zle umiejscowienie zbiorniczka moze miec wplyw na wysokie cisnienie w ukladzie ) Dzisiaj urwalo mi gorne mocowanie weza chlodnicu :/
slawo
Mon, 11 Jul 2011 - 15:49
jak chcesz go odpowietrzyc z tak zalozonym zbiorniczkiem wyrownawczym?
krismax
Mon, 11 Jul 2011 - 16:14
Zbiornik musi być powyżej wszystkich innych poziomów. Teraz albo uszkodziłeś już silnik albo do wymiany jest tylko uszczelka pod głową. U mnie też niczego nie przybywało i niczego nie ubywało.
Proszty test: odpal zimne auto z odkręconym korkiem - jeśli w zbiorniku będą się pojawiały bąbelki i dojdzie jeszcze zapach spalin to ściągaj zawczasu głowicę...
Gallardo
Mon, 11 Jul 2011 - 16:44
Auto normalnie sie odpowietrrzylo , cieple powietrze lecialo . Przeloze jeszcze zbriorniczek obok kielicha ( tak jak jest w m3 ) i zobacze co sie bedzie dzialo .
Moglo przez ten czas krotki czas wydmuchac uszczelke przez zle umiejscowiony zbiorniczek ?
duchu22
Mon, 11 Jul 2011 - 20:30
To ze leci cieple powietrze nie znaczy ze uklad jest 100% odpowietrzony. Poskladaj auto tak jak w oryginale, odpowietrz dokladnie np:http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=70309.
No i jeszcze nieszczesna uszczelka. Podjedz do dobrego warsztatu na pomiar co2 w plynie chlodzacym.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.