Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Dlaczego 2.5 V6 (x25xe) jest taki słaby fabrycznie?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > GM Power Corner
Stron: 1, 2, 3, 4
ptq
DOHC, wysoki stopień sprężania i tylko 227Nm? Tyle mają rzędowe czterogarnkowce. Co dusi ten motor? Jak go odetkać? Czego mu do szczęścia potrzeba? smile.gif
peerbe111
Wrzuć wałek/wałki z x30xe
Allll
z tego co mówią znawcy od Oplowskich V-ek ma kiepski kolektor dolotowy, (lepszy jest np od 3,0 albo 3.2) wydechowy też jest nieciekawy. Także jest sporo do poprawienia wink.gif
Tyle wiem z teorii

specu
Kolektor ssący porażka, wydechowe porażka ,wałki mniejszy wznios niż w 3.0 suma summarum kaszana rolleyes.gif
kuki_VU
dokaldnie jak mowia przedmowcy...
wystarczy:
dolot z omy 3.0
wydechowe rurowce
walki komplet od 3.0
jakies strojenie i granice 200KM 260Nm osiagalne wink.gif
raich
CYTAT(ptq @ Mon, 27 Jun 2011 - 23:29) *
DOHC, wysoki stopień sprężania i tylko 227Nm? Tyle mają rzędowe czterogarnkowce. Co dusi ten motor? Jak go odetkać? Czego mu do szczęścia potrzeba? smile.gif


moze to i lepiej jak masz ten silnik w FWD,nie boisz sie tak o skrzynie.
specu
i panewki bo olej nie spływa do tyłu przy bucie cool.gif
P@ffcio
CYTAT(ptq @ Mon, 27 Jun 2011 - 23:29) *
Czego mu do szczęścia potrzeba? smile.gif


wymiany na LET-a wink.gif dźwięk inny ale też i inne właściwości jezdne smile.gif miałem okropny zgryz przed wywaleniem V6 które gdzieś tam sobie leży do tej pory ale to co potrafi LET ... można wybaczyć wink.gif
ptq
Nie nie smile.gif burbo nie smile.gif Jedno już mam i ciągle muszę walczyć...
XXXLesiu
CYTAT(P@ffcio @ Wed, 06 Jul 2011 - 09:12) *
wymiany na LET-a wink.gif dźwięk inny ale też i inne właściwości jezdne smile.gif miałem okropny zgryz przed wywaleniem V6 które gdzieś tam sobie leży do tej pory ale to co potrafi LET ... można wybaczyć wink.gif



P@ffcio ty swoje x25xei posiadasz jeszcze?masz jakies ciekawe graty do niego?np kolektory wydechowe?
raich
CYTAT(XXXLesiu @ Wed, 06 Jul 2011 - 14:40) *
P@ffcio ty swoje x25xei posiadasz jeszcze?masz jakies ciekawe graty do niego?np kolektory wydechowe?


jest taka opcja jak pw (prywatna wiadomosc).
P@ffcio
kolektory wydechowe fabryczne to kupa ....
jarek1111
porażka w tym silniku to koło zamachowe ważące ze 20kg
bardzo mocno dławi wydech
realnie widzałem auta na hamowni po zmianie wydechu i programu podchodziły pod 200km
Henry GARAGE
CYTAT(P@ffcio @ Wed, 06 Jul 2011 - 09:12) *
wymiany na LET-a wink.gif dźwięk inny ale też i inne właściwości jezdne smile.gif miałem okropny zgryz przed wywaleniem V6 które gdzieś tam sobie leży do tej pory ale to co potrafi LET ... można wybaczyć wink.gif


No Faktycznie Strach Się Bać

V6 Objeżdza jak Chce :lol


CYTAT(XXXLesiu @ Wed, 06 Jul 2011 - 14:40) *
P@ffcio ty swoje x25xei posiadasz jeszcze?masz jakies ciekawe graty do niego?np kolektory wydechowe?

To V6 Nigdy Nie Jeżdziło Jak Trzeba biggrin.gif



CYTAT(P@ffcio @ Wed, 06 Jul 2011 - 09:12) *
wymiany na LET-a wink.gif dźwięk inny ale też i inne właściwości jezdne smile.gif miałem okropny zgryz przed wywaleniem V6 które gdzieś tam sobie leży do tej pory ale to co potrafi LET ... można wybaczyć wink.gif


Najpierw Dowiedz Się Prawdy A Nie Bajki Po Raz Kolejny Opowiadasz Zasłyszane

PS Można I Z V6 Zrobić Żeby Się Wkręcała Jak R4 tongue.gif

CYTAT(P@ffcio @ Wed, 06 Jul 2011 - 17:34) *
kolektory wydechowe fabryczne to kupa ....


A Wiesz Skąd Były Twoje Rurowe Skopiowane ? ? ?

CYTAT(jarek1111 @ Thu, 07 Jul 2011 - 08:52) *
porażka w tym silniku to koło zamachowe ważące ze 20kg
bardzo mocno dławi wydech
realnie widzałem auta na hamowni po zmianie wydechu i programu podchodziły pod 200km



Te Cfaniak ,Nie 20kg Ale 15.5 Około

PS , Jeżdzi Twoje Padlo tongue.gif Już Tak Jak Trzeba ?

pieszy
Kolega "Heniu z garażu" nie popisał się swoim ostatnim postem. Wyjaśniliśmy sobie jednostronnie co o tym sądzimy, więc dalej może już być tylko lepiej smile.gif
Przynajmniej taką mam nadzieję cool.gif
ptq
CYTAT(pieszy @ Mon, 11 Jul 2011 - 10:27) *
Wyjaśniliśmy sobie jednostronnie co o tym sądzimy, więc dalej może już być tylko lepiej smile.gif


laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

No właśnie- jest jakaś firma, która krzesa kolektory i można kupić gotowe? Czy spawara w dłoń i ogień?
Mickey
CYTAT(ptq @ Mon, 11 Jul 2011 - 22:43) *
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

No właśnie- jest jakaś firma, która krzesa kolektory i można kupić gotowe? Czy spawara w dłoń i ogień?


gotowych niema, ale można dorobic wink.gif http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0
wujek_kamil
Ja pierdziele jaki z tego henrego męczydupa... Temu doyebie, tego się przyczepi a zweryfikować jego "fachowości" nie ma jak - projektów jego echo w necie i na forach... Kiedyś tam coś o Astrze kompresor słyszałem ale nie czytałem nigdzie... Jarkowi11111 nawtykać - trzeba być na prawdę mistrzem w Oplach, żeby mieć tupet to zrobić... Do Guziora jak z chłopakami poskładali mocną Vectrę się czepia(i co z tego, ze się sypnęło skoro to auto do upalania), Corsa 3.0 też coś nie tak wg. Ciebie...

HENRY - POKAŻ, ZAPODAJ LINK DO JAKIŚ TWOICH PROJEKTÓW bo póki co z moich NIEZALEŻNYCH obserwacji jesteś jak drzazga w fiooocie ---> opcji wykrzesania dodatkowych koni w Corsie nie podjąłeś, z 400km Vectry się śmiejesz - dzisas UDOWODNIJ, że masz fach w ręku i pokaż coś co wyjechało od Ciebie i startowało na jakiś zawodach itp...

NO OFFENCE - ja jestem osobą 3cią i piszę na podstawie tego co mogę wyczytać i co znalazłem...
ptq
Jakie pieniądz jest na to potrzebny?
gicy
CYTAT
dzisas UDOWODNIJ, że masz fach w ręku i pokaż coś co wyjechało od Ciebie i startowało na jakiś zawodach itp...


co sie chlopa czepiasz nie widzisz ze ma w niku GARAGE to na bank musi miec fach biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ddziaduch
Tak odkopię temat. Bo kupiłem podobny silnik tylko o oznaczeniu Y26SE. Ktoś się bawił w grzebanie tego? To ma trochę większy niuton oraz lepszą skrzynię niż X25XE...
kuki_VU
odpal go na osprzecie od 2.5 pozbedziesz sie wielu problemów i powinienes zlapac ponad 180KM poniewaz 2.6 ma na stronie ssacej walki A z omegi 3.0
ddziaduch
Osprzęt tzn co dokładnie? I jakie problemy? biggrin.gif
Mjecio
na osprzecie od c25xe, brak egr, 2 sondy/lub 3:P, nawiewu powietrza wtornego, klap od zmiennego dolotu itp. krotko mowiac ekologii wink.gif
|Joteusz|
Jeżeli nie mylę Henryków to jak tam Corsy ? wink.gif
wavesound
CYTAT(kuki_VU @ Tue, 13 Aug 2013 - 16:06) *
odpal go na osprzecie od 2.5 pozbedziesz sie wielu problemów i powinienes zlapac ponad 180KM poniewaz 2.6 ma na stronie ssacej walki A z omegi 3.0


C25XE też ma wałki "A" i to 4szt smile.gif X30XE ma wałki "A" na wydechu. Te "tuningowe" wałki to "G" czyli ssaki z 3.0 ale w 2.6 ich nie ma. 2.6 z tego co pamiętam ma wałki "N" ale głowy nie dam musiałbym sprawdzić w garage.



Tak naprawdę wątpię żebyś odczuł jakąkolwiek różnicę w porównaniu z 2.5, zwłaszcza że odpalanie na orginalnym osprzęcie z 2.6 jest bez sensu.
specu
Blok 3.0 ssak 3.0 wałki z 3.0 Ekumaster i 230 kunia jest bez bloku 200
GIB
Na jednej przepustnicy bez ecumastera też idzie 200 zrobić wink.gif Tzn. na kompie MSD/i500. (300zł)
Ale fakt faktem, zamiast się napinać i kupować 2.6 zamiast 2.5 lepiej swapować na 3.0 czy świeższe 3.2
Mickey
i mozna dorobic wydech do 2,5 bedzie to 220koni ale do 3,2 to juz przekroczy 250koni, a najlepiej to od razu to uturbić smile.gif 2,5 znosi caly sezon 300koni, 3,2 znosi 460... wink.gif
kuki_VU
walki A z c25xe sa nizsze niz A z 3.0 czy 2.6
"tjuningowe" to sa te co maja wyzsza krzywke czyli G, A (2.6 lub 3.0) J (3.2)
i jakich bys nie wsadzil beda praktycznie te same przyrosty (sprawdzone na wlasnej skorze wszystkie kombinacje)
ddziaduch
Ok dzięki za odpowiedzi!

Jeszcze jedno pytanie. Czy miska w 2.6 i 2.5 jest taka sama? Ktoś wie?
granol
taka sama smile.gif jak coś to mam stalową i alu do c25xe
kuki_VU
alu miska od 3.2 vectry czy signum tez jest taka sama wink.gif
ddziaduch
Spoko dorwałem tanio michę od 2.6. Ale dzięki za odpowiedzi smile.gif
Statham
zdrowe 3.0 na zdrowym osprzecie od c25xe ze ssacym od x30xe bez zadnego strojenia na smiesznych portkach i kolektorach od 2.5 wypluje 230KM!
GIB
Sory ale co jest takiego magicznego w osprzęcie C25xe że wczesne omegi MV6 nie plują takich mocy? Chyba że tam kolektory i DP jeszcze gorsze są, a może takie cudowne właściwości mocowe objawiają się dopiero po obróceniu silnika o 90*? Dajesz wykres z obciążneniówki.
Mjecio
osprzet od c25xe na wtryskach od x30xe jest setupem z bogata mieszanka stad moze kilka koni wiecej, kolega nie dodal ze ma sportowany kolektor ssacy i wydech 2,5 cala weic jakoby mody sa:D
Statham
Zgadza sie o wydechu nic nie dodalem bo piszac tu o x25xe i glownie odnoszac sie do x30xe bylem przekonany ze kazdy wie jaka srednica wydechu powinna w nim zagoscic smile.gif rzeczywiscie o sportowaniu ssacego nic nie napisalem,zwracam honor xd
GIB
Jest to jakaś opcja, bo X30 nie są bardzo drogie, a wydech z nierdzewki nie musi być bo się auto szybciej znudzi niż zwykła stal przegnije wink.gif
Statham
To zalezy w jakiej cenie masz kwasowke bo czasami zwyczajnie nie warto robic ze zwyklej stali, no chyba ze mamy na mysli jeszcze spawy ktore powinny byc zrobione jak nalezy, a robi Ci to ktos.
mikruss VU
CYTAT(n0zyk @ Tue, 13 Aug 2013 - 14:52) *
To ma trochę większy niuton oraz lepszą skrzynię niż X25XE...

dla sprostowania
skrzynia biegów jest taka sama, wystepowała tylko w dwóch wersjach (tak samo jak w x25xe) o różnym przełożeniu głównym (wersja krótka i długa), jedyna różnica w napędzie to półośki (dużo grubsze w 2.6 i inne przeguby) ale to można zamiennie stosowac z innymi półosiami z f23 czy f18 bo frezy są na obu końcach te same.
micubussi
Odgrzeje trochę by nie zakładać nowego tematu. Mam x25xe z Omegi i potrzebuje miskę przerzucic na tył silnika - tzn, ten pojemnik na olej umiescić zaraz przy skrzyni, a nie z przodu. W Vectrze była już taka zmodzona w oryginale, ale to nadal jest dla mnie nie wystarczające.

1.Od czego miski podchodzą do tego silnika?

2.Któraś jest oryginalnie tak zaprojektowana, że pojemnik z olejem ma blisko skrzyni?

3.Czy były miski metalowe?
Bo jesli bede musial dorabiac to wiadomo, ze metalowa majać flansze sam dorobie - alu już nie..
kuki_VU
c25xe mialo cala metalowa miske
Paweł#G
Tak dla przypomnienia aluminium to też metal. wink.gif
specu
Racja, kuki miał na myśli stalową..
micubussi
Kuki jesteś pewien ? Ja znalazłem tylko taka z Calibry od c25xe
http://tablica.pl/oferta/c25xe-miska-olejo...D5-ID4Nb19.html

Przewertowałem google wzdłuż i wszerz oraz wszystkie portale aukcyjne jakie znam i nie trafiłem na ślad metalowej.
Masz może jakieś zdjecie ?
apogeum
CYTAT(micubussi @ Fri, 04 Apr 2014 - 11:10) *
Kuki jesteś pewien ? Ja znalazłem tylko taka z Calibry od c25xe
http://tablica.pl/oferta/c25xe-miska-olejo...D5-ID4Nb19.html

Przewertowałem google wzdłuż i wszerz oraz wszystkie portale aukcyjne jakie znam i nie trafiłem na ślad metalowej.
Masz może jakieś zdjecie ?


na 100% są i metalowe także kuki dobrze prawi
micubussi
Zgaszam się. Po kolejnych godzinach wertowania internetu znalazłem taką miskę na obrazku. Wystawiłem nawet ofertę do działu Kupię. Są jednak dość rzadkie.. i chyba tylko z wczesnych c25ne więc może być z tym problem. Za to znalazłem cała masę silników które maja takie same mocowanie miski m. in. x25xe x30xe x32xe x25ne z30xe y32se itd.. Ale praktycznie wszystkie miski są aluminiowe.
Wasyllbn
c25ne? Nie chodzi Ci przypadkiem o c25xe?
micubussi
c25ne to wczesniejsza wersja c25xe z Calibry. W sumie nie wiem który miał tą stalową miskę, ale pewnie najstarszy, bo przy reszcie rodziny xe jest juz aluminiowa.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.