SONIC
Mon, 06 Jun 2011 - 09:35
jak w temacie czym to zalac?
Jedenasty
Mon, 06 Jun 2011 - 15:07
mrg nic mi nie mówi, nie wiesz z czego to wyjęte ?
zrób jaieś foty będzie łatwiej zidentyfikować
pzdr
SONIC
Mon, 06 Jun 2011 - 15:15
no wlasnie chodzi o to,ze z nikąd bo silnik jest w lodzi niby mercruiser ale to chyba tylko przez nich marynizowany postaram sie o foty...
bc30se
Mon, 06 Jun 2011 - 21:54
Nie mrg a 350 MAG(5.7l MPI )
Leje po fabrycznemu olej quicksilver o poteznych klasach rzedu 20W ale to ze wzgledu na warunki pracy(zimna woda)
Spokojnie wlejesz polsyntetyka i nic mu sie nie stanie.
SONIC
Tue, 07 Jun 2011 - 01:00
zgadza sie! ,znalazlem go w google grafika (poprostu pomyliłem R z A) wielkie dzieki -musze go troche poogarniac a nie wiedzialem nawet co to za silnik:)
SONIC
Tue, 07 Jun 2011 - 10:23
kolego a ile L tego quick silvera wchodzi? i co z filtrem trzeba oryginal czy sa zamienniki?
rottie
Tue, 07 Jun 2011 - 11:32
A to ja tez sie podlacze zeby nie otwierac nowego tematu:
Co wlac do mojej Vette? Do wszystkich aut leje syntetyk 5W albo 15W 50. Do tego antyku tez?
Jedenasty
Tue, 07 Jun 2011 - 11:46
ja bym zalał półsytntetyka Mobila, ale pytanie na czym jeździł
pzdr
SONIC
Tue, 07 Jun 2011 - 12:07
w moim przypadku to jest tylko 20 moto godzin wiec pólsyntetyk moze byc -moze nawet pelen tylko jak z filtrem?
Jedenasty
Tue, 07 Jun 2011 - 12:20
ale w motorówce 20 motogodzin to chyba sporo
poza tym zjadłem cytat a chciałem tylko rottiemu odpisać
a ja dalej nie wiem co to jest ten MAG
pzdr
rottie
Tue, 07 Jun 2011 - 15:05
CYTAT(AWSA @ Tue, 07 Jun 2011 - 10:46)
ja bym zalał półsytntetyka Mobila, ale pytanie na czym jeździł
pzdr
Cholera wie ale wyciekow jakichs wielkich nie widac. Czyli tradycyjnie - polsyntetyk najbezpieczniejszy?
Jedenasty
Tue, 07 Jun 2011 - 15:21
tak, ja bym tak zrobił
pzdr
bc30se
Tue, 07 Jun 2011 - 22:31
mercruiser sobie tak nazwal serie silnikow V8 na pelnym wtrysku.
Wymiana oleju przywidywana jest co 100motogodzin.
Wlazi niecale 6 litrow.
filtr spokonie dasz zamiennik.Wsumie to sa stare jak swiat zeliwniaki V8 ze stajni GM.Tluka je po dzien dzisiejszy.(nawet sami ich nie robia tylko odbieraja z fabryki GM i doposazaja pod wersje marine.
Takze one nie potrzebuja super wymyslnych olejow.
Nie wiem tylko czy dasz rade zaadoptowac ten silnik w samochod(takie wrazenie odnioslem)Chodzi tu o jego ECU a bardziej o system pracy(w lodziach nie zmienia sie biegow obciazenia jesli mozna tak powiedziec sa stale)Czy nie jest ustawiony pod prace stala?.
Ja krece srubki na lodkach i mnie te zgadnienia nie interesuja hehe
SONIC
Tue, 07 Jun 2011 - 23:07
po prostu znajomy kupil crownlinera z takim silnikiem , po prosil zebym mu pomógl bo od kilkunastu lat mam motorowke poza tym tylko ja wkrece zaslepke pod pompe wody :)ale to bylo w weekend i opijalismy temat wiec nie wszystko zaskoczyłem:)
bc30se
Tue, 07 Jun 2011 - 23:31
zaslepke hm dziwne.te silniki maja centralny punkt do drenowania i jeszcze dodatkowo jeden przy termostacie.
Dzisiaj takim (lodz z tym silnikiem) potworem plywalem.Ponoc zgasla i nie chciala odpalic.Meczylem to z pol gdziny i dizlal wzorowo.Niech sie zglosi jak przestanie dzialac.
AA za pamieci.Jesli nie ma na lini paliwowej ten twoj kolega zalozonego dodatkowo filtra paliwa to niech to zrobi bo te silniki maja wynalazkowe zasilanie w paliwo i bardzo drogie jak na swoje zadanie i wielkosc filtr paliwa
SONIC
Tue, 07 Jun 2011 - 23:45
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://...922&bih=514chyba cos takiego w lewym dolnym rogu jest (pompa wody? ) to najnizszy punkt w osprzecie i tam musze wkrecic korek wyglada na to,ze ktos spuszczal wode na zime i tego nie zakrecil....
bc30se
Sun, 12 Jun 2011 - 22:26
to jest pompa wody zaburtowej
bezduszny
Mon, 13 Jun 2011 - 10:40
CYTAT(rottie @ Tue, 07 Jun 2011 - 11:32)
A to ja tez sie podlacze zeby nie otwierac nowego tematu:
Co wlac do mojej Vette? Do wszystkich aut leje syntetyk 5W albo 15W 50. Do tego antyku tez?
a fabrycznie nie pracował on na jakimś minerale ?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.