Witam mam nie standardowe pytanie mianowicie mam lekko zmodzoną vette c5 zrobiony częściowo dolot wałek wgrany program ale nie została zestrojona , wiadomo ze pasowało by zainstalować konkretny 3" wydech ale to będę mial dopiero pod koniec sezonu a warto nadmienić ze używam auta na co dzień i tu pojawia się problem bo auto po wgraniu programu wyłączeniu egr tylnych sąd itp. podczas gdy jadę nie przekraczając 2500 rpm auto spala w trasie 31l./100km oczywiście zdaje sobie sprawę ze strojenie wyleczy tą przypadłość bo jest okropnie przelana . I teraz pytanie ponieważ muszę ją wstępni wystroić mimo ze nie mam wszystkich gratów i projekt jest nie skończony a pojeździć by sie chciało to czy warto wyciąć katalizatory i wystroić czy nie zawracać sobie głowy i wystroić na katalizatorach a jak przypłynie wydech to wtedy dopiero robić wszystko na gotowo ???
W zasadzie to mam jeszcze kilka pytań np. czy ma ktoś dostęp do mapy która steruje skrzynią a w zasadzie zaworem epc ponieważ zmieniłem most na 3.73 i zmodyfikowałem sterowanie i muszę teraz zestroić pracę zaworu epc bo inaczej 3-4 ulegnie spaleniu po dosłownie 300km najwygodniej by mi było jeśli ktoś by dysponował mapą na most seryjny i 3,73
poniżej zamieszczam link do filmu obrazującego w czym tkwi problem (zanim zmieni bieg odzywa się redline który i tak już wynosi 6600:angry: )
http://www.youtube.com/watch?v=5wero5Evgns