Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kupujemy BMW e46 m3
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
TurboPsyche
Witam, chcialem sie dowiedziec ile trzeba miec kasy na m3 w dobrym stanie tzn od jakiej kwoty zaczynaja sie ceny tego auta zakladajac ze nie jest to ulep z 2 lub cos w tym guscie. Co byscie polecili w podobnej cenie z napedem awd/rwd ? czy evo/sti mozna porownywac z m3?
aha buda sedan, hatchback lub coupe.

pozdrawiam.
GRE
jak m3 e46 to tylko coupe.
m!xeR
W dziale "sprzedam" jest m3 w tej budzie.
Bartek!
elo,
na dobre m3 trzeba mieć około 65-70 kpln. bedzie to auto z poczatku produkcji ale w dobrym/bardzo dobrym stanie. jeśli będziesz miał pieniądze w kielni to przeglądaj alledrogo i myślę że w tej kwocie szybko coś fajnego znajdziesz. nie nastawiaj się że za 55k kupisz lalke, bo tak się nie da. podobna historia jak z fajnym s3 za 20 k z tematu niżej. narobisz tylko bezsensownie kilometrów a i tak się okaże że walone jak 18 letnia rumunka albo angol.

teraz kwestia w której mogę się wypowiedzieć od praktycznej strony.
evo/sti to NIE SĄ auta na codzień. sam użytkuje od dłuższego czasu evo 8 na codzień i wiem co mówię. evo to idealny fun car. różnymi autami jeździłem, z różnymi napędami i mocami i uważam że nie ma nic lepszego od evo do zabawy/upalania/wygłupiania. auto w każdych warunkach efektywnie oddaje swoją moc, dla mnie jest to niezmiernie ważne. poza tym jednak, ma tandetny na maxa środek, w którym poza kierownicą i siedzeniami nie ma nic, jest strasznie twarde, głośne i niewygodne, sprzęgło działa ciężko itd. na początku kompletnie nie zwracasz na to uwagi lecz w miare upływu kolejnych tysiecy km boli to coraz bardziej. dalej wyliczając, zasięg tego auta w trasie to tragedia;] trasa 420km to minimum 2 tankownia ;] pomijam już to że po trasie 150 km czuję się lekko zmęczony po wspomnianych 420km nie żyłem...

podsumowując uważam EVO za auto idealne do wieczornych/nocnych wyjazdów na miasto, do wszelkiego rodzaju upalania, na każdej nawierzchni i w każdych warunkach. stosowanie tego auta na codzień jest zasadne tylko zimą. wtedy wszystko inne schodzi na dalszy plan a liczy sie tylko radość z jazdy po śniegu.
w każdej innej sytuacji to auto nie nadaje się na codzień.
EVO to idealne auto na DRUGI samochód z przeznaczeniem tylko DO ZABAWY.

P.S.
tak jak ktoś wspomniał u góry coupe jest szybsze od cabrio, do 100 ta różnica jest pomijalna, lecz do 200 są to 4 sekundy na korzyść coupe (200 kilo więcej robi swoje)

co do alternatywy to zasadniczo jej nie ma, ewetualnie rs4. z rwd niby jest 350z ale jest sporo wolniejszy od emczy

M3 wydaje się być jedynym i najlepszym wyborem w tej kasie!
Owko
keepsake ma/miał swoją na sprzedaż
Bartek!
cały czas ma na sprzedaż, jedyne co w niej słabe to kolor i smg, ale to zależy kto co lubi i do czego chce auto
TurboPsyche
Spoko dlatego pytam by wiedziec czy mnie na takie auto w ogole stac, dopuszczam mozliwosc by miec 2gie auto jednak wolalbym by bylo choc troche uniwersalne (takie podobno jest m3 jest). jesli chodzi o nadwozie w m3 to tylko i wylacznie coupe, do cabrio nie jestem przekonany bo wychodze z zalozenia ze takie auto musi miec wzmocniiona konstrukcje wzgledem zamknietej (coupe) bryly co przewaznie przeklada sie na dodatkowe kilogramy lub mniejsza sztywnosc nadwozia. Wracajac do tematu: nie ma realnych alternatyw dla m3 w okolicy 70 tysi? co myslicie o s3 ? (2003-), osiagi juz chyba niestety nie te, jezdzi ktos takim m3 na codzien i moglby cos powiedzie co eksploatacji, roznicach miedzy zwyklym e46?

pozdrawiam.
Bartek!
s3 chyba za 70 nierealne kupić ładną. osiągi w serii nie te, ale łatwo zrobić ~400ps a wtedy to już będzie szybkie.
co do coupe vs cabrio to musisz sam się zastanowić i podjąć decyzję. ani coupe ani cabrio najszybsze w powiecie nie będzie, zawsze ktoś szybszy się znajdzie. jeśli masz napinke na max przyśpieszenie to bierz coupe. jeśli natomiast lubisz lekki lans i cruising bez dachu od czasu do czasu to sprawa prosta.... biggrin.gif
Eden
Pomysl jeszcze nad Audi S4 B6 w sedanie, AWD, V8 i IMO duzo ciekawsze wnetrze. Najdrosze wystawiane na Alledrogo rzadko przekraczaja 60tys zl, masz za to sporo praktyczniejsze auto o podobnych osiagach smile.gif
rottie
Czyli M3 E46 w cabrio i z SMG to chora opcja??
Zastanawiam sie czy nie zamienic Z3M na cos takiego...
Bartek!
wcale że nie chora!
smg poza driftem nadaje się do wszystkiego świetnie. a tak jak pisałem wyżej mając nawet szybsze o 4s do 200 coupe i tak nie będziesz najszybszy.
zawsze jak braknie mocy to robisz to co kosiniak i wtedy te 200 kilo różnicy nie jest aż takie istotne. do lansu, szybszego przemieszczania się cabrio będzie fajniejsze. te 4s odczujesz tylko przy wyścigach, bokiem polecisz tak samo, wyprzedzisz tak samo, wydechem pobuczysz tak samo.... a ile wiecej radości da jazda bez dachu. dla mnie idealne rozwiązanie na codzień. jedno zastrzeżenie do cabrio musowy hardtop na zimę, czyli +5k trzeba doliczyć.
czesław
Corvette cool.gif szybka, w cenie sie miesci, spalanie jak na tak duzy silnik potrafi zaskoczyc (milo), troche twarda ale specjalnie od m3 nie odbiega,jezeli chodzi o komfort. Co do audi s4 v8 to za dobrze nie jedzie i spalanie ma przeokrutne wink.gif Z innych opcji to C32 amg badz e55 amg. E55 idealnie nadaje sie na co dzien, komfort wysoki, z minusow spalanie i ceny czesci. No ale raczej w tanie auta w utrzymaniu nie celujesz. Rs4 tez ciekawa opcja ale nie mialem stycznosci, wiec sie nie wypowiem. Pozdro
Bartek!
e amg to będzie stary kapeć... c ma syfiasty aftomat oraz tak jak wyżej napisałeś o s4, słabo jedzie...poza tym amg ma opinie auta dla dziadów...( nie mówie o c63, i sl'ach )
vette to amerykaniec, a poza tym dopiero od c6 jest fajne, IMO oczywiście.

rozmyślałem tą opcje długooooo i w tych pieniądzach ciężko będzie znaleźć coś fajniejszego. znaczy jest evo/sti ale to tak jak pisałem wyżej.
ewentulnie jak ktoś wie że dozbiera troche kasy przez jakiś czas to brać 350z i tt zakładać. jednak będzie to nieseryjne auto a co za tym idzie bardziej awaryjne...
optymalna opcja to kupić emczy + zbierać graty i robić setup kosiniaka, dziękuje dobranoc
peerbe111
E AMG to stary kapeć? Masz na myśli stan czy rocznikowo?
(A)rturo
CYTAT(Bartek! @ Sat, 14 May 2011 - 14:51) *
s3 chyba za 70 nierealne kupić ładną. osiągi w serii nie te, ale łatwo zrobić ~400ps a wtedy to już będzie szybkie.

Aby zrobci ~400KM trzeba wpakowac pewnie 15-20tys zł

Bartek!
jeśli autor chce kupić m3 e46 to znaczy że szuka auta w okolicy 70k pln. e amg w211 kosztuje +100k pln więc logicznie w tej kasie kupi prawie dwie sztuki w210 ale ani jednego w211. stąd stwierdzenie że auto z lat 90 to stary kapeć będzie.
czesław
CYTAT(Bartek! @ Sat, 14 May 2011 - 23:10) *
e amg to będzie stary kapeć... c ma syfiasty aftomat oraz tak jak wyżej napisałeś o s4, słabo jedzie...poza tym amg ma opinie auta dla dziadów...( nie mówie o c63, i sl'ach )
vette to amerykaniec, a poza tym dopiero od c6 jest fajne, IMO oczywiście.

rozmyślałem tą opcje długooooo i w tych pieniądzach ciężko będzie znaleźć coś fajniejszego. znaczy jest evo/sti ale to tak jak pisałem wyżej.
ewentulnie jak ktoś wie że dozbiera troche kasy przez jakiś czas to brać 350z i tt zakładać. jednak będzie to nieseryjne auto a co za tym idzie bardziej awaryjne...
optymalna opcja to kupić emczy + zbierać graty i robić setup kosiniaka, dziękuje dobranoc

E tam stary. Z ktorego roku masz evo? ;) na drodze nie jedno evo poleglo z e55 tongue.gif Fajne auto i nawet automat nie przeszkadza. Nie wiem czy Cie ostatnio we wro nie widzialem ,na blachach ESI masz zolta 8? http://otomoto.pl/mercedes-benz-e-55-amg-C16797932.html taki przyklad tylko.
Bartek!
e55 amg fajne ale w211, w210 to już leciwe auto.
jesli blachy ESI to na pewno ja, z ciekawości gdzie się toczyłem?
P.S. EVO 2005 rok

edit
poniżej 100 dobrego nie kupi.
masz na allegro 4 poniżej 100k, reszta to okolice 130 więc o czymś to świadczy. poza tym słabe skrzynie tam są podobno
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.