Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: SWAP hamulców E90
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
cotic
Witam,

brat ma problem z układem hamulcowym w swoim BMW 320D E90 (2006)
tarcze się przegrzewają i przy hamowaniu (na rozgrzanych tarczach) czuć mocno na kierownicy.
Próbowaliśmy wszystkich możliwych sposobów:
1) oryginalne tarcze + oryginalne klocki
2) oryginalne tarcze + klocki ebc green stuff
3) tarcze zimmermann + klocki ferodo

Auto ma przejechane około 60.000
Ostatnio znów zaczęły drgać zaraz po wymianie (brat zrobił tylko trase Kraków-Saltzburg-Kraków) i sami nie wiemy co robić.
Myśle że najrozsądniejszy byłby SWAP np 330d.
Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie? Czy rozwiążemy ten problem jak kupie komplet zacisków, jarzm, tarcze i klocki z 330d?
iktorn92
Moze piasty są krzywe? Dokonywaliscie pomiaru bicia tarcz i piast przy montazu nowych kpl? Czy piasty zostały dokładnie oczyszczone?
cotic
Niestety nie.
Co teraz?
Aguirre
Podejrzewam,że brat ma ogólnie taki problem z hamulcami jak ja.Co nie założy to momentalnie wykończy biggrin.gif .
Do swojej E36wrzucałem wszystko co możliwe i efekt zawsze ten sam.Maksymalnie 5tyś i po hamulcach.Tarcze pokrzywione.
Teraz mam z 330i cały komplet łącznie z nowymi przednimi piastami i niestety już się pokrzywiły.
Chyba styl jazdy ma w tym wypadku spore znaczenie.
peerbe111
A może od razu po założeniu nowych tarcz za ostro hamuje?
cotic
Nie najpierw dociera kolocki ale to i tak nic nie daje.
Bo tak jak kolega wcześniej pisał 5000 i pokrzywione.

Ja miałem kiedyś podobny problem w Leonie FR, wkońcu zrobiłem SWAPa hamulców z Golfa R32 i było po problemie.

Jesteśmy w kropce....

As_
CYTAT(cotic @ Sat, 07 May 2011 - 13:43) *
Myśle że najrozsądniejszy byłby SWAP np 330d.
Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie? Czy rozwiążemy ten problem jak kupie komplet zacisków, jarzm, tarcze i klocki z 330d?


piasty i zwrotnice w 320d i 330d sa te same (patrz realoem.com) więc powinno pasować p&p

edit: też bym zaczął od sprawdzenia bicia na nowej tarczy, jakoś nie wyobrażam sobie zarznięcia hebli przy dupowozeniu autostradowym w austrii i czechach gdzie prawie nikt 160km/h nie przekracza
cotic
No właśnie. Normalna jazda i tym sposobem załatwił kolejny komplet tarcz i klocków.


As_
sprawdźcie jeszcze jak hamuje tył, kiedyś accord masakrował mi wszystkie możliwe tarcze. Po zrobieniu tyłu na przodzie zaczęły dawac radę zwykłe ebc (nie turbo groovy)
dobrus
Hamulców. Popraw temat bo troche to razi wink.gif
Rufios
Coś dziwnego z tymi hamulcami.
320d nie jest ciężka i nie powinno się nic dziać.
Przyanjmniej jak miałem E91 320d wszystko zawsze było ok.

Teraz mam 330d i mam tarcze i klocki i oryginały to nawet po jeżdzeniu na torze w Poznaniu z hamulcami wszytko było ok.
pavel
Mam małe pytanko i nie chcę zakładać nowego tematu.

Pacjent: M3 E46 z tarczami 325mm.
Czy p&p podejdą do niego i tych tarcz zaciski Brembo z E38?.
Ewentualnie jakie tarcze należałoby zastosować?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.