Witam, Mam pytanie, czy da się fizycznie sprawdzić np po programie lub po świni o ile cofnął się i czy w całym zakresie obrotów o tyle co powinien zapłon? Silnik to oczywiście m62b44.
DRACK
Sun, 03 Apr 2011 - 01:08
Niektóre interfejsy diagnostyczne w trybie "live data" pokazują kąt wyprzedzenia zapłonu,oczywiście musisz wiedzieć ile było przed zmianą.
kompot
Sun, 03 Apr 2011 - 04:01
CYTAT(DRACK @ Sun, 03 Apr 2011 - 01:08)
Niektóre interfejsy diagnostyczne w trybie "live data" pokazują kąt wyprzedzenia zapłonu,oczywiście musisz wiedzieć ile było przed zmianą.
Ale to nadal pokaże to co widzi ECU. No bo inaczej ECU by się 'dowiedziało' o zapłonie. Stroboskop!
Kajman
Sun, 03 Apr 2011 - 06:57
Ano stroboskop,ale podobno na wyższych obrotach to i tak jest juz za szybko i d... widać Oscyloskop?
hz10
Sun, 03 Apr 2011 - 09:45
nieprawda. widać do końca ale zapłon na postoju a podczas jazdy to dwie różne rzeczy
Kajman
Sun, 03 Apr 2011 - 09:53
Na hamowni to już to samo chyba Kurde to jak to z tą lampą jest? Maleckis twierdzi że nie wyda, ty mówisz, że się da?
maruda
Sun, 03 Apr 2011 - 10:49
Oscyloskopem to można sprawdzić.
hz10
Sun, 03 Apr 2011 - 14:20
CYTAT(Kajman @ Sun, 03 Apr 2011 - 09:53)
Na hamowni to już to samo chyba Kurde to jak to z tą lampą jest? Maleckis twierdzi że nie wyda, ty mówisz, że się da?
ja mam lampe snap on i widać wszystko mimo kręcenia do 8tyś powyżej nie sprawdzałem
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.