Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Moja nowa zabawka - Vette
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
Stron: 1, 2, 3
rottie
Do mojej kolekcji dzisiaj dolaczylo to:



Co mialem przygod po drodze! Jezeli tak wyglada posiadanie American Muscle to chyba osiwieje.
Odpadlo mi tylne kolo przy ok 60km/h, przy wymianie kol ktos zalozyl nowe chromowane nakretki Made in China i dokrecil je pistoletem, podczas jazdy gwint z w nich sie wyrobil i kolo spadlo. Najdziwniejsze jest ze a) Corvetta jest jak bolid F1, nawet na trzech kolach stoi nie dotykajac ziemi smile.gif 2) kolo jak spadlo z piasty to zostalo w nadkolu i tarcza wyryla row w feldze od srodka ale poza tym zadnych uszkodzen.
Pozniej odkrylem ze rozrusznik jest na wykonczeniu. To nie wszystko - z zaskoczenia skrzynia zgubila 1szy i 2gi bieg. Nie da sie ich wbic w ogole. Wiec 80km do domu i podroz przez Londyn pokonalem na 3ce i 4ce, sprzeglo nie bylo zachwycone.

Ale musze przyznac ze frajda rekompensuje wszystko. W ciagu jednego dnia spedzonego glownie na autostradach 4 osoby zaczepily mnie zachwalajac auto. Bylem w szoku jaka pozytywna reakcja smile.gif

Teraz pytania do specjalistow:

1) najwazniejsze - skrzynia. Moj mechanik bedzie ogladal co moze byc z nia nie tak, ale w razie czego jakby byla do wymiany, da sie wymienic na cos nowszego zeby bylo P&P? To jest czterobiegowy manual, przydalby sie piaty bieg dla ekonomii na dluzsze trasy troche. Od czego szukac pasujacej szkrzyni, jesli jest jakas?
2) Sa jakies proste mody tego silnika? Odetkanie wydechu cos da? To jest ten ostatni gaznikowy 350, szokujace 190KM z 5.7l biggrin.gif . Chociaz musze przyznac ze naprawde nie bede plakal jakby nawet zostal z taka moca.

Faceman
Jeśli chodzi o silnik, to można bardzo wiele, jeśli to słynny blok 5,7 Chevy. Możesz właściwie całkowicie go przebudować poczynając od jakiś mocnych aluminiowych głowic, wałka rozrządu, dźwigienek zaworowych, wymiany kolektora dolotowego, wymiany gaźnika na większy. Możesz sobie zrobić stroker na 383, możesz zrobić ten silnik jako mocne N/A kupując dopręzające kute tłoki, możesz też założyć sprężarkę typu roots. Możesz wreszcie wywalić gaźnik i założyć tam wielopunktowy wtrysk. Różnych gratów do 5,7 Chevy jest chyba wiecej niż do jakiegokolwiek silnika. Z takich najprostszych rzeczy to wymień kolektor dolotowy i daj większy gaźnik, bo tam pewnie jakiś malutki jest skoro to auto z czasów kryzysu paliwowego. Wydech z kolektorami wydechowymi powinien też coś uwolnić , ale na cuda nie licz.

Pozdrawiam
rottie
A nie no, to ze tam mozna DUZO zrobic to wiem smile.gif

Chodzilo mi wlasnie o takie podstawowe rzeczy. Auto ma juz podobno dolot Edelbrock, gaznik/i Holley i zmienione kolektory wydechowe.

Dzieki za pomoc. A o skrzyni nic nie wiesz?
Faceman
No to jeśli zostały jakieś mody zrobione to powino być ponad te 190 hp smile.gif Dobre aluminiowe głowice i wałek rozrządu dużo Ci dadzą, auto dostanie skrzydełek. Jakie masz przełożenie tylnego mostu? Bo to tez można zmienić i efekty są widoczne.

Co do skrzyni biegów to nie jestem ekspertem ale masz tam chyba Muncie M21/M22 albo M20, jesli to 4 biegowy manual. Napewno można tam podpiąć T-56 z jakiegoś Camaro czy coś w ten deseń, trzeba tylko sprawdzić dzwon itp itd. Użytkownik AWSA zakładał T-56 do small blocka GEN I, więc pewnie wie więcej na ten temat.

Pozdrawiam

PS: Piekna Vette. smile.gif
Just
Its bjutiful !
Grzebalbym w tym do oporu, lacznie z kompresorem i palil gumy od niechcenia przy kazdym starcie ze swiatel!
Jak mi sie znudzi quattro planuje tez jakiegos amerykanca na weekendy , ile szukales takiego cacka ?
Zulf
Który to rocznik ? Z plastikowym tyłem ?
rennen
CYTAT(Zulf @ Tue, 29 Mar 2011 - 12:54) *
Który to rocznik ? Z plastikowym tyłem ?



Wszystkie corvetty są w całości plastikowe od C1 do C6 jeżeli chodzi o panele nadwozia, nie przez przypadek pierwsza corvetta miała przydomek "plastikowa wanienka" laugh.gif

Swoją drogą twoja jest rzeczywiście cudowna rottie smile.gif ma taki klimat, że można nawet wybaczyć 190 koni z 5.7 litra, plastikowe nadwozie i odpadające koła smile.gif
Zulf
o tył mi chodziło

taki

czy taki
mihau_dst
opcja nr 1

swoją drogą gratki!! piękne autko!!
rottie
Dzieki panowie! Nie moge sie doczekac zeby zaczac nia jezdzic smile.gif

Zulf - rzeczywiscie opcja 1, tak jak podoba mi sie ksztalt tylnego okna w starszych to a) sprawia ze auto jest w ogole niepraktyczne, bardzo malo miejsca na bagaz , b ) oprocz tylnej szyby wszystko inne bardziej mi sie podoba bardziej w mojej, poliftowej.
Just - dwa dni smile.gif Zobaczylem na sprzedaz, po negocjacjach zbilem troche z ceny i kupilem, nawet nie bylem ogladac wczesniej i nigdy nie prowadzilem takiego auta smile.gif Ja w sumie zawsze auta tak kupuje... laugh.gif
Zulf
CYTAT(rottie @ Tue, 29 Mar 2011 - 21:04) *
Dzieki panowie! Nie moge sie doczekac zeby zaczac nia jezdzic smile.gif

Zulf - rzeczywiscie opcja 1, tak jak podoba mi sie ksztalt tylnego okna w starszych to a) sprawia ze auto jest w ogole niepraktyczne, bardzo malo miejsca na bagaz

z tego co wiem to nie ma go wcale wink.gif wlew paliwa tam jest ;]
Jedenasty
jak już mnie Face wezwał do tablicy to się odezwę. Po pierwsze gratz zakupu, wspaniały wóz a i tak przygód miałeś mało jak na pierwszy raz a na pytanie czy tak będzie zawsze niestety tak ale taki wspaniały urok amerykanów (proszę pamiętać Vette nei jest Muscle Car) i ja również za to je kocham i da się do tej awaryjności przyzwyczaić i z tym żyć choć te nakrętki to jak kupisz dobre to problem z głowy smile.gif

Teraz tak co do modów skoro masz zrobiony gaźnik i kolektro dolotowy a także wydechy typu makarony to ja bym dał jakiś układ wydechowy Magnaflow lub Flowmaster (bardziej hardcore dźwięk) co mu na pewno pomoże, kolejne mody to już lekka droga przez mękę więc jak ma cieszyć i być na weekendy zostaw silnik jak jest. Z elementów do podmiany jak są seryjne to aparat zapłonowy, cewka i przewody dać MSD a świece Autolite coś ok 20-22.
Co do skrzyni tą bym olał bo naprawa to mega koszty, lepiej kupić T-56 jak Face wspomniał, ma 6 biegów jest mega pancerna a na wyspach nawet tanio się trafiają. Seryjne sprzęgło wytrzyma ci długo, interesuje Cię skrzynia T-56 z Camaro/Firebied z roczników 93-97 (przed liftem) gdzie wysprzęglenie jest na widelcu a nie na hydraulice w skrzyni. Lista części potrzebnych:
- Skrzynia T-56 (Camaro/Firebied z roczników 93-97)
- koło zamachowe i tu zależy jaki masz uszczelniacz wału czy jedno czy dwu częściowy bo pod to się dobiera koło (różne rozstawy śrub)
- rozrusznik z manuala (mały) pod ilość zębów z koła zamachowego (Camaro/Firebied z roczników 93-97)
- sprzęgło z dociskiem (seria styka do jakiś 300KM)
- pedały hamulec/sprzęgło (Camaro/Firebied z roczników 93-97) (twoje nie zagrają prawdopodobnie prawidłowo z pracą wysprzęglików)
- crossmember skrzyni (podpora skrzyni tylna) tu zazwyczaj aftermarket trzeba kupić albo samemu dorobić ale bardzo dokładnie bo inaczej poleci szybko skrzynia
- poduszka skrzyni (polecam poliuretan)
- pilot bearing nie wiem jak to się tłumaczy ale to łożysko w które wkłada się w wał
- zestaw wysprzęglików wraz ze zbiorniczkiem (Camaro/Firebied z roczników 93-97) bo na twoich będą jaja i mogą biegi ciężko wchodzić
- łożysko oporowe nowe
- lewarek (jeśli nie pasuje z twojego a tego nie wiem niestety)

jak masz jakieś pytania służę pomocą

pzdr
slawo
rottie kiedy mozna obejrzec live? wink.gif przepiekne auto - gratukuje wink.gif
rottie
CYTAT(AWSA @ Tue, 29 Mar 2011 - 22:38) *
jak już mnie Face wezwał do tablicy to się odezwę. Po pierwsze gratz zakupu, wspaniały wóz a i tak przygód miałeś mało jak na pierwszy raz a na pytanie czy tak będzie zawsze niestety tak ale taki wspaniały urok amerykanów (proszę pamiętać Vette nei jest Muscle Car) i ja również za to je kocham i da się do tej awaryjności przyzwyczaić i z tym żyć choć te nakrętki to jak kupisz dobre to problem z głowy smile.gif

Teraz tak co do modów skoro masz zrobiony gaźnik i kolektro dolotowy a także wydechy typu makarony to ja bym dał jakiś układ wydechowy Magnaflow lub Flowmaster (bardziej hardcore dźwięk) co mu na pewno pomoże, kolejne mody to już lekka droga przez mękę więc jak ma cieszyć i być na weekendy zostaw silnik jak jest. Z elementów do podmiany jak są seryjne to aparat zapłonowy, cewka i przewody dać MSD a świece Autolite coś ok 20-22.
Co do skrzyni tą bym olał bo naprawa to mega koszty, lepiej kupić T-56 jak Face wspomniał, ma 6 biegów jest mega pancerna a na wyspach nawet tanio się trafiają. Seryjne sprzęgło wytrzyma ci długo, interesuje Cię skrzynia T-56 z Camaro/Firebied z roczników 93-97 (przed liftem) gdzie wysprzęglenie jest na widelcu a nie na hydraulice w skrzyni. Lista części potrzebnych:
- Skrzynia T-56 (Camaro/Firebied z roczników 93-97)
- koło zamachowe i tu zależy jaki masz uszczelniacz wału czy jedno czy dwu częściowy bo pod to się dobiera koło (różne rozstawy śrub)
- rozrusznik z manuala (mały) pod ilość zębów z koła zamachowego (Camaro/Firebied z roczników 93-97)
- sprzęgło z dociskiem (seria styka do jakiś 300KM)
- pedały hamulec/sprzęgło (Camaro/Firebied z roczników 93-97) (twoje nie zagrają prawdopodobnie prawidłowo z pracą wysprzęglików)
- crossmember skrzyni (podpora skrzyni tylna) tu zazwyczaj aftermarket trzeba kupić albo samemu dorobić ale bardzo dokładnie bo inaczej poleci szybko skrzynia
- poduszka skrzyni (polecam poliuretan)
- pilot bearing nie wiem jak to się tłumaczy ale to łożysko w które wkłada się w wał
- zestaw wysprzęglików wraz ze zbiorniczkiem (Camaro/Firebied z roczników 93-97) bo na twoich będą jaja i mogą biegi ciężko wchodzić
- łożysko oporowe nowe
- lewarek (jeśli nie pasuje z twojego a tego nie wiem niestety)

jak masz jakieś pytania służę pomocą

pzdr


Hey, dzieki wielkie, bede sie odzywal w razie czego. Jeszcze nie bylo czasu nic ogladac, facet od ktorego to kupilem mowi ze najprawdobniej "gear linkage" (nie wiem jak to jest po polsku) trzeba ustawic i skrzynia powinna byc ok.

Jeszcze jedno pytanie - czy jak bym mial LS1 z Monaro ze skrzynia to jest duzo kombinowania z wlozeniem tego? Jak to wyglada pod wzgledem elektroniki?

Slawo - odezwe sie jak bedzie na chodzie wink.gif
Faceman
Nie powinno być żadnych problemów, skoro masz cały zespół napędowy razem ze skrzynią biegów. Ja u siebie, choć to nie Vette tylko Firebird miałem gen I small block + automat th700, a kupiłem LS1 wraz ze skrzynią i podeszła no problem.
Pewnie nie obędzie się bez jakiegoś cięcia blachy ale amerykańskie auta to jak klocki lego. Na 100% znajdziesz w necie info o swapie ls1 z manualem do C3.

ls1 into C3 vette

Poza tym LS1 to wspaniały silnik, wiem bo mam. Po wsadzeniu tego do C3 m na ćwiartke będziesz łoił 911 997 wink.gif
Kupować w ciemno!

Pozdrawiam

rottie
CYTAT(Faceman @ Tue, 29 Mar 2011 - 23:27) *
Nie powinno być żadnych problemów, skoro masz cały zespół napędowy razem ze skrzynią biegów. Ja u siebie, choć to nie Vette tylko Firebird miałem gen I small block + automat th700, a kupiłem LS1 wraz ze skrzynią i podeszła no problem.
Pewnie nie obędzie się bez jakiegoś cięcia blachy ale amerykańskie auta to jak klocki lego. Na 100% znajdziesz w necie info o swapie ls1 z manualem do C3.

ls1 into C3 vette

Poza tym LS1 to wspaniały silnik, wiem bo mam. Po wsadzeniu tego do C3 m na ćwiartke będziesz łoił 911 997 wink.gif
Kupować w ciemno!

Pozdrawiam

hehe, niestety troche kosztuje bo tam jest maly dodatek wink.gif

A ja chyba jednak zostawie sobie Z3M na dluzsze trasy... (to byla opcja 2 - sprzedac Z3M i kupic porzadny silnik...)
Jedenasty
jak masz LS'a ze skrzynią to chwila nie uwagi wpada i działa bez specjalnego cięcia no chyba że klima to MUST HAVE wtedy drobna kombinacja alpejska, elektronika jak jest cała wiązka to plug&play, a gear linkage to nic innego jak cięgno więc jeśli to to to (ładnie mi TO wyszło laugh.gif ) naprawa groszowa bo zapewne chodzi o cięgno widelca wysprzęglającego lub jeden z tych żółtych widocznych na zdjęciu


pzdr
PiurielSR
Rejestracja mówi wszystko -"KOX"

Bardzo mi się podoba to auto. Gratuluje i dużo przyjemnej zabawy życzę biggrin.gif
rottie
CYTAT(PiurielSR @ Mon, 04 Apr 2011 - 09:22) *
Rejestracja mówi wszystko -"KOX"

Bardzo mi się podoba to auto. Gratuluje i dużo przyjemnej zabawy życzę biggrin.gif

Dzieki! smile.gif

AWSA - Miales racje, skrzynia juz dziala, jakies nakretki tylko byly poluzowane.

Teraz szukam rozrusznika i zaczynam jezdzic biggrin.gif
Jedenasty
bo te nakrętki tak mają, a co do rozrusznika to co tam się dzieje ?

pzdr

CYTAT(rottie @ Mon, 04 Apr 2011 - 16:42) *
Dzieki! smile.gif

AWSA - Miales racje, skrzynia juz dziala, jakies nakretki tylko byly poluzowane.

Teraz szukam rozrusznika i zaczynam jezdzic biggrin.gif
rottie
Jakis aftermarket byl zamontowany i ta zebatka ktora wchodzi na kolo zamachowe wchodzila tylko na polowe, wiec w koncu sie zeby wyrobily i na jednym i na drugim i przeskakuja. Sprobuje wymienic tylko rozrusznik, bez zamachu, moze jak bedzie lepiej dopasowany to bedzie krecilo ok, nawet z troche wyrobionym kolem zamachowym.

Znalazlem dealera amerykancow ktory sprzedaje tez czesci, bylem u Niego dzisiaj i mowi ze juz mial problemy z ta firma, zamowi mi inny.

Bardzo sie ciesze ze go znalazlem, handluje nimi od lat i mowi ze wiekszosc czesci moze zalatwic na drugi dzien smile.gif
Jedenasty
Musisz poprostu dobrac rozrusznik do wienca na zamachu, pamietaj za w gm rozruszniki do automatu nie pasuja do manuala, jak nie zapomne to sprawdze ile twoj zamach ma zebow

Pzdr
rottie
CYTAT(AWSA @ Mon, 04 Apr 2011 - 21:55) *
Musisz poprostu dobrac rozrusznik do wienca na zamachu, pamietaj za w gm rozruszniki do automatu nie pasuja do manuala, jak nie zapomne to sprawdze ile twoj zamach ma zebow

Pzdr

To wszystko wiem, dzieki. Moj zamach ma 168 zebow i ten rozrusznik byl wlasciwy, tylko ta zebatka nie wchodzila tak jak powinna.
Jedenasty
numer części masz ? nowego nie dostaniesz, sprzedają tylko odnowione tzw. Remanufactured, ale na pewno w okolicy znajdziesz speca co by odbudował twój

pzdr
rottie
CYTAT(AWSA @ Tue, 05 Apr 2011 - 08:47) *
numer części masz ? nowego nie dostaniesz, sprzedają tylko odnowione tzw. Remanufactured, ale na pewno w okolicy znajdziesz speca co by odbudował twój

pzdr

Juz mam, dzieki, jutro bedzie montowany.

Nastepna modyfikacja:

wub.gif

slawo
przekocur wink.gif
daleko masz do potters bar? jest tam koles ktory handluje starymi amerykanami, glownie mustangami, wiedze ma spora, w razie co mysle ze warto go podpytac , zreszta widac ze za domem jest spory warsztat - wiec pewnie tez cos dlubie!
Jedenasty
za to masz wielkiego minusa bo ja side-pipe na glasspack (czy to bez nich) nie lubię tongue.gif


pzdr

CYTAT(rottie @ Wed, 06 Apr 2011 - 21:18) *
Juz mam, dzieki, jutro bedzie montowany.

Nastepna modyfikacja:

wub.gif
rottie
Hehe, no widzisz, a dla mnie to wisienka na torcie i cos co zawsze kochalem w AC Cobrach, Viperach i SLR. Do zadnego innego auta oprocz tych i C3 to nie pasuje.
Cobra jest za mala, na nowego Vipera (bo stare mi sie srednio podobaja) czy SLR mnie nie stac, wiec na razie to jest realizacja jednego z moich motoryzacyjnych marzen. (to i wkurwianie sasiadow smile.gif )

Zamowilem dzisiaj z XS-Power, ma byc w przyszlym tygodniu.



Slawo - w poniedzialek wieczorem jest maly zlot w Ace Cafe na ktory raczej wpadne.
slawo
CYTAT(rottie @ Thu, 07 Apr 2011 - 00:09) *
Slawo - w poniedzialek wieczorem jest maly zlot w Ace Cafe na ktory raczej wpadne.


kurcze w poniedzialek umowiony jestem z ksiegowa miedzy 18 a 19 ;( o ktorej ten zlot i daleko to od edgware? wink.gif

- to ace cafe kolo wembley?
rottie
CYTAT(slawo @ Wed, 06 Apr 2011 - 23:12) *
kurcze w poniedzialek umowiony jestem z ksiegowa miedzy 18 a 19 ;( o ktorej ten zlot i daleko to od edgware? wink.gif

- to ace cafe kolo wembley?

Tak, i ja tez tam nie bede przed 19
slawo
daj jakis namiar na pw do siebie - nr tel wink.gif moze uda mi sie na zywo obadac bestie wink.gif
ps. zazdroszcze Ci wrazen wink.gif
Jedenasty
w sumie o gustach się nie dyskutuje smile.gif

pzdr

CYTAT(rottie @ Thu, 07 Apr 2011 - 00:09) *
Hehe, no widzisz, a dla mnie to wisienka na torcie i cos co zawsze kochalem w AC Cobrach, Viperach i SLR. Do zadnego innego auta oprocz tych i C3 to nie pasuje.
Cobra jest za mala, na nowego Vipera (bo stare mi sie srednio podobaja) czy SLR mnie nie stac, wiec na razie to jest realizacja jednego z moich motoryzacyjnych marzen. (to i wkurwianie sasiadow smile.gif )

Zamowilem dzisiaj z XS-Power, ma byc w przyszlym tygodniu.



Slawo - w poniedzialek wieczorem jest maly zlot w Ace Cafe na ktory raczej wpadne.
bezduszny
CYTAT(rottie @ Thu, 07 Apr 2011 - 00:09) *
Hehe, no widzisz, a dla mnie to wisienka na torcie i cos co zawsze kochalem w AC Cobrach, Viperach i SLR.

pliss... nie wstawiaj wink.gif

najpiękniejsza jest kiedy jest... oryginalna i pięknie odnowiona
kiwi
Zawsze mi się C3 podobały ....szkoda że kryzys paliwowy je dopadł ..gratuluje zakupu .

Jak by ktoś chciał poczytać i pooglądać C3 ..polecam kwietniowy classicauto wink.gif

Pozdrawiam wink.gif
rottie
CYTAT(bezduszny @ Thu, 07 Apr 2011 - 19:00) *
pliss... nie wstawiaj wink.gif

najpiękniejsza jest kiedy jest... oryginalna i pięknie odnowiona

A tam, poczekajcie jak nagram video, przekonacie sie wink.gif
Jedenasty
Ale to poproszę pod jakimś kościołem w niedzielę zaraz po mszy laugh.gif

Pzdr
Tommo
CYTAT(kiwi @ Thu, 07 Apr 2011 - 23:45) *
....szkoda że kryzys paliwowy je dopadł ..gratuluje zakupu .


a co im złego zrobił?
Jedenasty
no zaczęli częściej wstawiać small blocki kosztem big block

pzdr
rottie
CYTAT(AWSA @ Fri, 08 Apr 2011 - 13:58) *
no zaczęli częściej wstawiać small blocki kosztem big block

pzdr

Hehe, tylko w Ameryce silnik ktory ma 5.7l jest MALY... smile.gif

Auto juz na chodzie, ale chyba jednak bede kombinowal z wymiana skrzyni jak znajde. Jedynka caly czas jakos tak malo precyzyjnie chodzi a od sprzegla bede mial lewa noge jak Pudzian stojac w korkach w Londynie...

Domyslam sie ze w jakiejs nowszej skrzyni sprzeglo bedzie wymagalo normalnej sily przy wciskaniu?
Jedenasty
mały silnik jest do 6.6 litra a duży silnik jest już od 6.0 litra - nie nic nie pomyliłem oni tam tak mają ale to dłuższa historia biggrin.gif

co do skrzyni to ona nigdy nie była precyzyjna więc polecam albo T-5 BorgWarner World Class (słabsze wersje nie wytrzymają 5,7L) albo jak już było wcześniej wspominane sześciobiegową T-56

pzdr
rottie
Caly dzien spedzilem ale warto bylo , jak sie Wam to nie podoba to wiecej z Wami nie gadam smile.gif
Wyglada ZA-JE-BI-SCIE


Kubik_CDTi
No to jeszcze Video jak to grzmi chętnie bym zobaczył i myślę nie tylko ja smile.gif
Pozdrawiam
Faceman
CYTAT(AWSA @ Fri, 08 Apr 2011 - 21:14) *
mały silnik jest do 6.6 litra a duży silnik jest już od 6.0 litra - nie nic nie pomyliłem oni tam tak mają ale to dłuższa historia biggrin.gif

co do skrzyni to ona nigdy nie była precyzyjna więc polecam albo T-5 BorgWarner World Class (słabsze wersje nie wytrzymają 5,7L) albo jak już było wcześniej wspominane sześciobiegową T-56

pzdr



Wasyl nie rób baboli. Smallblock może być nawet i 7,5 litra - LS1 rozwiercone na 455 cali z tulejami Dartona. Albo LS7 - 7.0 L.
slawo
dla mnie rewelka
rootie jak zlocik? niestety z ksiegowa zeszlo mi prawie do 22 wiec nie dalem rady sie odezwac ani podjechac ;(
Jedenasty
miałem na myśli prawdziwe silniki a nie LS'y tongue.gif

pzdr

CYTAT(Kubik_CDTi @ Tue, 12 Apr 2011 - 21:23) *
No to jeszcze Video jak to grzmi chętnie bym zobaczył i myślę nie tylko ja smile.gif
Pozdrawiam
Jedenasty
wygląda jak marna podróbka Cobry, mnie się nie podoba ale to twój cyrk i twoje mały i tobie ma się podobać

pzdr

CYTAT(rottie @ Tue, 12 Apr 2011 - 21:11) *
Caly dzien spedzilem ale warto bylo , jak sie Wam to nie podoba to wiecej z Wami nie gadam smile.gif
Wyglada ZA-JE-BI-SCIE
lazik
Wiem że na forum nie rozmawiamy o pieniądzach smile.gif, ale ile mniej więcej trzeba wyłożyć na taką/podobną corvette? (oczywiście nie w super idealnym stanie, odrestaurowaną i broń boże zabytek).

Bo jak przeglądam polskie ogłoszenia to niektóre ceny są kosmiczne. Jedyne wyjście to ciągnąć z USA ?

[sorki za off-top]
rottie
CYTAT(AWSA @ Wed, 13 Apr 2011 - 09:36) *
wygląda jak marna podróbka Cobry, mnie się nie podoba ale to twój cyrk i twoje mały i tobie ma się podobać

pzdr

Dzieki wink.gif

A co do ceny - w bardzo dobrym stanie z tego co widzialem mozna dostac za ok 13-15k funtow. np TA

Ja za moja dalem mniej ale musze w nia wlozyc troche kasy.

Jak masz ochote sie pobawic to tansze tez sa : EBAY

Rozrusznik znowu sie poddal (wyrobily sie zeby). Zamawiam nowy zamach, przy okazji wymienie sprzeglo, moze nowe bedzie lzej chodzilo smile.gif Na szczescie mam mechanika ktory dla mnie pracuje wiec nie place za robocizne.
Jedenasty
jakiej firmy sprzęgło i zamach chcesz brać? ciężko chodzące sprzęgło to nie koniecznie tego wina, źle ustawiony/krzywy pedał lub padnięte wysprzęgliki tez mogą to powodować

pzdr
rottie
CYTAT(AWSA @ Wed, 13 Apr 2011 - 17:17) *
jakiej firmy sprzęgło i zamach chcesz brać? ciężko chodzące sprzęgło to nie koniecznie tego wina, źle ustawiony/krzywy pedał lub padnięte wysprzęgliki tez mogą to powodować

pzdr

Co bys polecil z ich oferty: http://www.realsteel.co.uk/

Na razie dupa bo nie maja zamachu na stanie, bedzie w przyszlym tygodniu.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.