Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: E36 M52B28 DME MS41.0 kto ogarnia w PL
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
m52owner
Witam, kto ogarnia temat siemensa ms41.0. Na jakie przyrosty można liczyć? W grę wchodzi także przesunięcie odcinki na 7000rpm,Mile widziany ewentualny koszt.Pacjent to m52b28 z 95r(przedliftowy) po kolektorze m50,zimny dolot z wkładką k&n,lekkie koło zamachowe.Wydech seria.
Moc zmierzona na MAHA 211KM 268NM.
m52owner
Nikt w PL nie ogarnia tego kompa?Jak tak to trzeba sprzedać auto cool.gif
G-Rad
Zamiast sprzedawać, można ożenić silnik z boschem, ale to jest trochę dłubaniny.
kosiniak
ja sie bardzo dziwie, tyle tych bmw w PL a nie ma komu stroic :/
ww#296
jest jakiś problem - też się dziwie - nie znam ani jednego przypadku ruszonego sterownika czymś innym niz świnka w modelu po liftingu. Natomiast przed liftungiem słyszałem że się da ale nie widziałęm wink.gif osobiście podejrzewam problem z immobiliserem - ale ja sie nie znam - o tyle to dziwne ze w 325 można sobie samemu w domu zrobić nie dysponując niczym praktycznie. smile.gif
kosiniak
to wina tego ze tyle vag'ow jest. Nikomu nie chce sie pouczyc, bo to pewnie malo oplacalne, choc nie chce mi sie w to wierzyc smile.gif
k64
bo latwiej jest z m50 haha,

a tak na powaznie dla autora tematu:

co ci da te marne +5 koni (JAK WOGOLE !) albo 10 ? (nie znam nikogo kto by zrobil pomiar z koscia orginalna i po kosci tylko i wylacznie) - i 7tys odcinka -Nic , twoje tylko i wylacznie zludzenie, chip jak mozna to tak nazwac przydaje sie np przy instalacji turbo gdzie kazdy limit przesuniecia wyzej daje naprawde efekty, ale w n/a a tymbardziej w bmw to nie jest oplacalne naprawde odpusc. Przerabialem temat lata temu, Szkoda kasy , idz na piwo !
Mlodzi kupuja chip, pisza komenarz super od razu odczulem roznice , wow odcinka przesunieta normalnei chyba dogonie m3 ! rolleyes.gif a inni widza wow taki zadowolony z chipa to pewnie cos w tym jest laugh.gif pisalem juz ze idz na piwo? nie zrozum mnie zle , chce ci pomoc i tez bym sie piwa napil tongue.gif
G-Rad
właśnie o te 5 - 10 koni przy silniku n/a ludzie się zabijają...
m52owner
CYTAT
właśnie o te 5 - 10 koni przy silniku n/a ludzie się zabijają...

Niestety ale to prawda, a czy się opłaca czy nie to już moja prywatna sprawa ale dla tych +/- 10KM w N/A myślę że warto.Po za tym może uda się odzyskać utracone NM (po montażu kolektora z m50 ).
Co do przesunięcia odcinki to też tak nie zupełnie że to bez sensu bo po wymianie kolektora i zamontowaniu jednomasa 4,5kg auto naprawdę ciągnie do końca bez zadyszki.Po za tym docelowo będzie przełożenie 3,45 więc 80km/h na drugim biegu to trochę wolno wink.gif .
Wiem że to nie jest i nigdy nie będzie jakieś super szybkie auto ani że nie będę miał szans z żadnym m3 itd.ale nie o to chodzi,poprostu każdy dłubie to co ma i na co go stać happy.gif
ryczko100
Ja dysponuje wsadem ale do M52B25, przerobionym przez MK Motorsport. Generalnie przy zachowaniu całkowitej serii, samochód ostatnio u mastersów wypluł 197 kunia zamiast 170, moment a w zasadzie jego przebieg troche... zepsuty. Ale jak widać, trochę podlać, pokombinować z vanosem/zapłonem i cyferki można mieć inne od seryjnych.

Napisz do helmutów, do B28 zapewne też cos posiadają.



m52owner
Tu coś jest rolleyes.gif http://cgi.ebay.pl/BMW-E36-328i-E39-528i-E...=item27b96f3083

Kiedyś do nich pisałem i pasuje tylko do poliftowych m52b28.
Aguirre
Moment obrotowy uciekł kolego z powodu koła zamachowego.Po kolektorze powinieneś mieć sporo więcej momentu.W moim M52B25 jest teraz 250 Nm po kolektorze.Przed było 236Nm.
Wiem że w mojej wiosce chłopaki modzili z m52b28 przy sofcie.Z 2,8 po kolektorze,zmienionym dolocie i właśnie programie zrobili podobno 240 KM i chyba ponad 300Nm.V-tech tuning firma.Tą srebrną E36 nawet właściciel gdzieś się podobno ściga.Janek z Łowicza z tego co pamiętam.
Gr00bY
Ile razy można powtarzać, że lekkie koło nie zjada momentu a ciężkie nie dodaje?
m52owner
No Janka 328 jest strojone jak się nie mylę na ecumasterze a nie na ori ecu.
Po za tym nie wierzę zbytnio w M52B28 o mocy 23X i 300NM po samym programie i dolocie.
dobrus
To uwierz u mnie wyszlo jak pamietam 231ps na kolektorze z m50,dolocie bmc i chinskich baranach...zamiast katow mialem wstawione przelotowe tlumiki z passata, moment juz nie pamietam ale bylo malo widocznie przez brak katow... wykresu juz neistety chyba nie mam, tu masz filmik z V biegu http://www.youtube.com/watch?v=km_J574-_ss program w tym silniku imo nie ma sensu,za to polecam te barany z allegro sam kupowalem je bardziej dla wygladu niz oczekiwania jakichs przysrostow, ale po montazu zmiana na plus byla spora,auto od dolu duzo lepiej szlo pozdrawiam
ryczko100
CYTAT(Aguirre @ Sat, 19 Mar 2011 - 09:50) *
Moment obrotowy uciekł kolego z powodu koła zamachowego.Po kolektorze powinieneś mieć sporo więcej momentu.W moim M52B25 jest teraz 250 Nm po kolektorze.Przed było 236Nm.


A do kogo pisałeś ? Do M52B25 kolektor po takich samych przeróbkach jak do B28 rozumiem ?
Aguirre
Pisałem do m52owner.
Głowica b25 i b28 niczym się nie różni więc kolektor od M50 zrobiony tak samo wink.gif .
Nie zaglądałem co jest u Janka pod maską ale hamowałem u nich swoje auto to mówili że sami program robili.
Czy jest Ecumaster nie mogę potwierdzić.
m52owner
CYTAT
To uwierz u mnie wyszlo jak pamietam 231ps na kolektorze z m50,dolocie bmc i chinskich baranach...

Wyszło ci tyle bez strojenia ???
dobrus
CYTAT(m52owner @ Sun, 20 Mar 2011 - 07:21) *
Wyszło ci tyle bez strojenia ???


bez strojenia a to i tak jeszcze nie jest najlepszy wynik jaki znam. w serii mialem 192ps
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.