Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Szybki mały do 50tys Chrysler Crossfire?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
kubasiek
Cześć
Poszukuje małego autka sportowego na codzien bedzie nim jezdziła kobieta a ja aby okazyjne upalanie wink.gif
Kryteria;
Pojemnosc do 3500cm3
długość -+ 4m
cena jak w temacie do 50tys
rocznik od 2005 w góre
szkrzynia manualna
dach metalowy

Naszym faworytem jest Chrysler crossfire ale może ktoś nam wybije go z głowy albo ma jakiegoś rywala który go deklasuje ?? smile.gif

z góry dziękuje za udział w temacie

pozdrawiam Kuba
vasquez
każdy rywal go zdeklasuje z podobnym a nawet troche slabszym silnikiem
FlorekGTI
Golf V GTI smile.gif
kubasiek
vasquez: kazdy rywal tzn konkrety prosze zapomnialem dodac ze auto mosi posiadac rezerwy komfortu wink.gif
Golf odpada nie ta klasa auta pozatym jest juz za duży.
arek-lin
A może coś w tym stylu? http://allegro.pl/show_item.php?item=1483192129 Dla mnie ten Chrysler wygląda jak kupa i sie nie prezentuje, ale o gustach się przecież nie dyskutuje smile.gif
KaloUcho
RX-8?
rennen
CYTAT(KaloUcho @ Sun, 06 Mar 2011 - 16:06) *
RX-8?


To niestety jest strasznie wolne. Dobrym wyjściem będzie 350Z, audi TT 3.2 FSI quattro (pierwszej generacji w bym budżecie)
BeeMiX
Honda S2000
kubasiek
350Z jak dla mnie deska choc prowadzi sie zacnie , honda odpada ze wzgledu na dach. BMW 130i calkiem zapomnialem o tym aucie rzeczywiscie fajne wiec guruje póki co ale obowiam sie ze okaze sie zaduży... i że w tej cenie nie dam rady znaleść nic fajnego bo 53+oplaty to poza budzetem stanowczo
Raceboy
http://allegro.pl/civic-si-type-r-coupe-20...1494558101.html

http://otomoto.pl/honda-civic-2007-type-r-...-C16237513.html

http://otomoto.pl/mini-cooper-s-C15434504.html



Za Crossfire przemawia:
-rwd
-cena
-można latać bez dachu nad głową
-niecodzienny wygląd
-jakiś tam komfort
-podoba się kobietom

natomiast na torze to nie ma podejścia do konkurentów. Ale jak na codzień ma jeździć kobieta to IMO dobra opcja.
kubasiek
Mini sie nam wogóle nie podoba szczególnie w środku , honda ze stanow świetne autko jednak zaduże stanowczo a ta europejska wersja to stylistyczny śmiech osobiscie wstyd mi za japończyków. ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Raceboy sam widzisz jest problem bo crossfire jest w tej cenie bezkonkurencyjny i spokojnie za 50tys mozemy miec wersje na manualu i z rocznika 2006...
ju-by
Honda/Acura Integra (DC5) Type R - trochę dłuższa niż 4metry, oprócz tego FWD, ale zakładam, że to akurat może być zaleta, dama może nią jeździć spokojnie, do upalania też się nada, tylko podaż mała.
rennen
Jeszcze porsche boxster 2.7/S - nieco starsze od innych aut wymienionych w tym wątku, ale jest warte swojej ceny, znajomego żona jeździ zwykłym boxem 2.5 204 KM już parę lat i w ogóle był to jej pierwszy samochód - nie ma większych kłopotów, a w ciepły dzień polatać sobie po winklach przyjemność jest ogromna smile.gif
ju-by
Jeśli nie musi być to coupe warto pomyśleć o hot-hatch'u - ostatni wypust Clio Sport lub pierwsze roczniki modelu trzeciej generacji (RS), Corsa D OPC, 207 RC czy Ibiza Cupra R.
240Z
CYTAT(ju-by @ Sun, 06 Mar 2011 - 17:07) *
Honda/Acura Integra (DC5) Type R - trochę dłuższa niż 4metry, oprócz tego FWD, ale zakładam, że to akurat może być zaleta, dama może nią jeździć spokojnie, do upalania też się nada, tylko podaż mała.


To żeś poszedł kulą w płot. DC5R nigdy nie był dostępny w LHD, a bliźniaczy wariant ze znaczkiem Acury nazywa się nie Integra, tylko RSX, którego najfajniejsza wersja to Type-S z "cywilizowaną" odmianą K20. AFAIR podwoziowo to to samo co Civic EP. W Niemczech zakup takiego wozu w super stanie to ponad 10k€ , a przypuszczam, że w tych pieniądzach dałoby się kupić sporo fajniejszy samochód.

Co do hot hatchów - przecież kubasiek pisał, że wóz ma być dość komfortowy. Gdzie tu Clio Sport do dupowatego Chryslera?!
ju-by
Antek : z Integrą faktycznie dałem d..., RSX wink.gif Ale co do DC5 ITR - można mieć za mniej niż 10k ojro pod domem z kierą po właściwej stronie bez problemu.
Co do Clio - to faktycznie, druga generacja nie jest zbyt komfortowa, ale następca nie jest szczególnie męczący, podobnie jak 207 czy Ibiza.
kubasiek
Panowie my nie mamy po 18 lat żeby deską jezdzic wink.gif a co powiecie na http://allegro.pl/piekne-szybkie-i-zadbane...1491118043.html ? Dużo 4m przekracza?
rennen
CYTAT(kubasiek @ Sun, 06 Mar 2011 - 17:35) *
Panowie my nie mamy po 18 lat wink.gif a co powiecie na http://allegro.pl/piekne-szybkie-i-zadbane...1491118043.html ?


Długość ponad 4.5 metra i waga ok 1600 kg - technicznie to jak nissan 350Z, musisz się zdecydować czy ma być małe czy duże rolleyes.gif
kubasiek
O cholera to jednak straszny klocek na zdjęciach wydaje sie filigranowy auto ma byc max do 4.2m bo czasem chce go chowac do garazu a wiekszy nie wejdzie poniewaz dziadkowoz stoi na czele i nawet nie ma opcji by go stamtad wyciagnac laugh.gif Pozatym autko dla kobiety ktora wrecz boi sie jazdy duzymi autami. Zostajemy przy Crossfire a wie ktos moze czy wersja srt-6 oferowana byla z manulana skrzynia??
Macius
boi sie jazdy duzymi autami (w ogole g35 to duze auto? duze to S-klasa, A8, 7) a nie boi sie >200KM RWD, omfg.
rottie

Rocznik pewnie troche ponizej 2005 ale za to auto zaczyna drozec powoli wiec dobra inwestycja
MiC_street
miałem zaproponować clio sport, małe zwinne i na tor można skoczyć w weekend,
ale widzę że samochód ma być bardziej lux niż sport, tylko bardziej lux są przeważnie większe niż 4m
130i powinno być dobrym pomysłem.
crossfire to technologicznie stary slk, ani to szybkie a i podobno skręca średnio. (nie wiem jak wersja srt bo takiej to chyba nigdy na ulicy nie widziałem tongue.gif)
Z3M bajka, ale czy kobieta będzie to ogarniać? żeby Ci nie osiwiała z nadmiaru emocji tongue.gif
szybciutki
mx 5 wydaje się byc idealna,
dla kobiety, nie za mocna, dosyć komfortowa, utrata wartości niska, klasyk
i swietna na tor smile.gif

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-najnowszy-mod...-C14881847.html
MiC_street
też miałem pisać że MX5 to pomysł smile.gif
na prostej wolna ale na zakrętach na dobrej gumie można powalczyć z dużo mocniejszymi samochodami.
no i niebo nad głową.
czesław
Srt nie bylo w manualu. Bmw 120d plus soft ;)
rottie
CYTAT(szybciutki @ Sun, 06 Mar 2011 - 20:38) *
mx 5 wydaje się byc idealna,
dla kobiety, nie za mocna, dosyć komfortowa, utrata wartości niska, klasyk
i swietna na tor smile.gif

http://otomoto.pl/mazda-mx-5-najnowszy-mod...-C14881847.html

Tylko modele po lifcie wychodzily z twardym dachem ZTCP a to moze byc drozsze niz maksymalny budzet
szybciutki
na allegro wygląda, że znajdziesz ładne nc za 50k, ale na żywo sprawa może wyglądać inaczej..
druga sprawa jest taka, że budżet mógłby się trochę zwiększyć logicznie myśląc, bo koszty utrzymania mazdy będą sporo mniejsze niż chryslera.
leiftnig był w 2009 a już wcześniej szły hardtopy bankowo

a czy 160km tak kiepsko na prostej pojedzie przy takiej masie auta to inna historia..
wątpie, żeby crossfire był znacznie szybszy, a na winklach dostanie oklep od mazdy
K@rol
Toyota MR2 mk2?
kubasiek
Mx5 oraz cabrio odpada jak tak mała pojemność to już warunkiem turbo autko powinno co najwyżej 7s miec do setki , jak narazie Crossfire lapie wszystkie kryteria.

Macius ja wiem ale wiesz jak jest poza tym jej jazda to aby cykanie gazem tongue.gif
burski
Może zmień opis wątku:

Chcę kupić krosfajera, potwierdźcie, że nie ma nic lepszego.

Chcesz go kupić, podoba Ci się - co za problem. Znajdź i kup.
Whisper
opel speedster + hardtop
GREGOR10
Dokladnie , takie wrażnie odniosłem od pierwszego postu , że będzie on odrzucał wszelkie inne propozycje i będzie szukał potwierdzenia że dobrze robi. Nie wiem jak dla was ale dla mnie to auto z wyglądu to kupa.
Praktycznie wszystko co zostało tutaj wymienione dużo bardziej leży mi w guście. No ale to autor decyduje i być może mu sie to auto spodobało więc ok .

Jak mało mocy to bierz Celice 1.8 192km powinno Ci wystarczyć.
Feno
CYTAT(Whisper @ Mon, 07 Mar 2011 - 11:19) *
opel speedster + hardtop


Chyba nie doczytałeś
CYTAT
zapomnialem dodac ze auto mosi posiadac rezerwy komfortu


Majki182
Audi TT 1.8T q. Biorąc pod uwagę kryteria, nic sensowniejszego forumowa gawiedź nie wymyśli, nawet po dwóch Tiger'ach.
kubasiek
A jednak znalazlem cos innego Mercedes c350 sportcoupe miał ktoś stycznosc? Ja osobiscie nie jezdzilem szybszym niz c200 compressor.
Głowa69
Dorzuce coś od siebie jako że byłem posiadaczem kilku aut wyżej wymienionych (crossfire,rx-8,s2000).
Zacznę może od crossfire za którym przemawiają tanie koszty eksploatacji (wszystkie czesci tanie jak barszcz i ogolno dostepne). Spalanie kształtowało sie na poziomie 10-14l w miescie i 10-11 trasa w tym ze miałem wersje automat i autka nie oszczędzałem wink.gif Na plus przemawia idiotoodporny silnik mercedesa co tez jest chyba nie bez znaczenia jesli ma to byc auto do miasta i dla kobiety. Teraz trochę minusów do których zalicza sie napewno tandetne wnętrze które nie dość ze jest plastikowe to jeszcze spasowanie jest tragiczne... Prowadzenie ktore na poczatku wydawało mi sie jak najbardziej ok, teraz wydaje mi sie mocno przeciętne mazda i honda biją na głowe crossa. Kolejnym minusem są tylnie opony 255 które w połączeniu z długością auta i marnym kanapowatym zawieszeniem nie zdają egzaminu, szczególnie na naszych drogach.
Co do mazdy rx-8 było to kolejne autko po crossie i to co zrobiło na mnie najwieksze wrażenie to prowadzenie i praca skrzyni biegów, poprostu to jak to auto sie prowadziło prawie rekompensowało inne jego niedogodności mellow.gif . Teraz minusy a było ich trochę po pierwsze spalanie miałem wersje highpower (240km) i nijak nie mogłem zejść ze spalaniem w mieście poniżej 20l... a gdy chciało sie naprawdę przycisnać spalanie dochodzilo do 25l(sporo jak na silniczek od kosiarki wink.gif ) Auto w trasie potrzebowało 13-15litrow co było przegięciem strasznym. Jak na takie spalanie auto jechało gorzej niż przeciętnie,nie chce nawet myśleć jak jezdzi wersja 192KM, fakt było szybsze od crossfire ale na prostej miała problemy z golfem gti po sofcie... Tak samo charakterystyka silnika nie kazdemu może odpowiadać bo raz że ten silnik brzmi jak mikser to jeszcze siedząc w srodku ma sie wrażenie ze autko jest wolniejsze niż w żeczywistosci. Do tego wszystkiego dochodzi spalanie oleju który czesto trzeba uzupełniać i silnik który wyjątkowo źle znosi jeśli jezdzimy na zimnym albo odpowiednio długo go nie schłodzimy a temu raczej nie sprzyja jazda miejska. Do tego dochodzi problem z odsprzedażą bo ludzie boją sie silnika wankla i dużego spalania, wiem to po sobie bo sam od poł roku nie mogę swojej sprzedac.. angry.gif
Teraz czas na ostatnie autko czyli s2000 autkiem nie zrobiłem jeszcze wielu km poniewaz na zimę trafiło do garażu ale coś tam moge je ocenic, po pierwsze prowadzenie na plus, nie jest to może mazda ale autko naprawde sie super prowadzi smile.gif. Autko z powyższej trójki jest zdecydowanie najszybsze i daje najwiecej frajdy z jazdy. Spalanie na poziomie 12-14l w mieście jest jak najbardziej do przyjęcia. Dla kobiety dużym plusem bedzie też składany dach. Jesli chodzi o środek i pozycje za kierownicą to nie siedziałem( może za wyjatkiem boxtera) w usportowionym aucie które było by lepsze dla kierowcy.
Mam nadzieje ze troche moje wypociny pomogły smile.gif Jeśli to by miało zalezec odemnie to kupił bym crossfire jesli ma byc tanio i fajnie albo honde jesli autko ma naprawde jeździc. Faktem ze honda za te pieniadzę będzie najstarsza sie nie przejmuj sam zamieniłem crossa rocznik 05 i mazde rocznik 09 na honde 02 i nie załuje wink.gif
Scarface
CYTAT(Whisper @ Mon, 07 Mar 2011 - 11:19) *
opel speedster + hardtop



Lub Opel GT/ Saturn Sky co by tego komfortu coś było. Lekko uszkodzonego redline (turbo 260km) kupisz w US poniżej 10tyś usd.
Joker
CYTAT(kubasiek @ Mon, 07 Mar 2011 - 12:00) *
A jednak znalazlem cos innego Mercedes c350 sportcoupe miał ktoś stycznosc? Ja osobiscie nie jezdzilem szybszym niz c200 compressor.

Jak Ci się podoba to bierz, taki dupowóz z trochę mocniejszym silnikiem.
240Z
...i wychodzi na to, że Crossfire jest kiepskim wyborem do upalania. Ja bym poszedł w E46 325ti (Compact) - piękne to to nie jest, ale znakomicie spełniałoby wszystkie kryteria.

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=89320

4,25m długości, 7,1 sek. do "setki", dobrze wykonany, do miasta jak znalazł, roczniki od 2001 (AFAIR) w górę, do 50 tys. spokojnie się zmieści.
MiC_street
golf podobno za duży a 90% samochód większych od golfa jest rozpatrywanych tongue.gif hehe
ciężko wybrać:
samochód dla kobiety na miasto i do upalania
mały z zewnatrz ale duży wewnątrz
sportowy, ale luksusowy

generalnie wszystkie chyba możliwości zostały już podane, więc nie pozostaje nic innego jak je przeanalizować i kupić w końcu tego crossfajera cool.gif
Joker
CYTAT(MiC_street @ Mon, 07 Mar 2011 - 19:24) *
golf podobno za duży a 90% samochód większych od golfa jest rozpatrywanych tongue.gif hehe
ciężko wybrać:
samochód dla kobiety na miasto i do upalania
mały z zewnatrz ale duży wewnątrz
sportowy, ale luksusowy

generalnie wszystkie chyba możliwości zostały już podane, więc nie pozostaje nic innego jak je przeanalizować i kupić w końcu tego crossfajera cool.gif


Albo pójść do Ery wink.gif
Raceboy
Ale ten Crossfire jako fura dla kobiety nie będąca przy okazji mułem totalnym jak Corsa czy Punto, dodatkowo z opcją na wiatr we włosach jest dobrym pomysłem. Nie wyobrażam sobie za bardzo wsadzić baby w furę która jest przy tym konkurencyjna na torach. To tak jakby mieć kobietę pragnącą jeździć moto i kupić jej GSX-R1000 tylko po to, by na weekend sobie na tor skoczyć...
240Z
Dlatego forsowany przeze mnie Compact byłbym niezłym kompromisem. Skoro moja (dość stateczna) mamusia doskonale radzi sobie w E46 Coupe, to każda w miarę ogarnięta kobieta powinna spokojnie poradzić sobie z Compactem. Nie jest to może najlepszy driver's car na świecie, ale IMO bliżej mu do wysokiej półki niż dupowatemu, plastikowemu Crossfire'owi. smile.gif
MiC_street
no dokładnie 300 kucy rwd to moze przesada,
ale tak jak kolega mówi: compact, jakieś TT Q, wszelkiej maści GTi krzywdy żadnej kobiecie raczej nie zrobią a zabawe zapewniają...
poza tym pod terminem weekendowe szaleństwo mogą kryć się różne rzeczy,
są ludzie którzy slicki do bagażnika i walczą o sekundy na torze, a są też tacy którzy w weekend pokręcą bączki pod tesco i obydwoje na swój sposób upalają biggrin.gif
Raceboy
Antek, ale Crossfire bardziej się podoba kobietom niż Compact z przodem jak oczy żaby na kacu. Do tego jest cabrio. Sam wolałbym Crossfire'a na weekend niż oklepane jak plecy męczennika E46, chyba że M3 Cabrio smile.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.