Kajman
Wed, 02 Mar 2011 - 19:51
Witam,
Mam pytanie, czy poza softem, komputery od M62B35 i M62B44 czymś się różnią? Całkiem możliwe że mam zamontowany od 535 zamiast 540 i próbuję sprawdzić jaki to ma wpływ...
thorez
Thu, 03 Mar 2011 - 14:47
przy m60 ma bardzo duzy wplyw tj 40 km
sa szanse spore ze przy m62 jest podobnie
Kajman
Thu, 03 Mar 2011 - 15:13
No dobra,ale czy bebechy są takie same a mapy inne czy całkowicie inne oba kompy?
ryczko100
Thu, 03 Mar 2011 - 17:17
Inny wsad sterownika, sterownik ten sam.
Kajman
Thu, 03 Mar 2011 - 17:36
Życie mi ratujesz, czyli mając oryginalny wsad od m62b44 bez vanosa wgram go i będzie malina?
Ktoś może wie gdzie można znależć informację jak lub kto usuwa ECS itp zbędne systemy z softu?
ryczko100
Thu, 03 Mar 2011 - 19:08
Jeżeli NV to tak, można przefleszować i będzie dyngało jak trzeba. Gdybyś w bydzi szukał kogoś kto Ci to zrobi i nie znalazł, to PM, kolega mój Ci ogarnie.
ECS?
Kajman
Thu, 03 Mar 2011 - 19:13
NV?
W bydzi to Valdiego znam, w kości też będzie dłubał Rumianko z Inowrocławia przy okazji robienia wydechu i nitro.
ECS to jakiś ten system trakcji BMW, przepustnica przed właściwą przepustnicą jakaś taka. Po E39 zostały mi też jakieś durne systemy do obsługi w mapach, miejsca na sygnał prędkości z koła, chciałbym wgrać mapę od manuala lub wywalić automat z mojej, to wszystko śmieci i zbierając błędy zawala eprom niepotrzebnie. Ogoliłbym to najchętniej do tego co umnie jest, a reszta precz.
Misior
Fri, 04 Mar 2011 - 08:53
CYTAT(Kajman @ Thu, 03 Mar 2011 - 19:13)
NV?
Non Vanos
Kajman
Fri, 04 Mar 2011 - 09:25
A to git. A co z teorią, że oba można stosować zamiennie i mapy i tak się wyrobią? Tzn 535 i 540i? Coś mi się wierzyć nie chce, ale wiele miejsc tak twierdzi.
ryczko100
Fri, 04 Mar 2011 - 14:00
Tak samo jak M52B28 jeździ na wsadzie M52B25, tak samo M62B35 jedzie z programem od M62B44NV. Czy jest to taka sama jazda - no nie.
Ja się na mapkach nie znam, może dobry tuner odpowie Ci jakie są różnice :-)
Kajman
Fri, 04 Mar 2011 - 16:46
Czyli tak jak podejrzewałem. Nieładnie. A wkłady od M62B44 NV przez poszczególne lata będą takie same do czasów vanosa (poza różnicami w wyposażeniu)?
Aguirre
Fri, 04 Mar 2011 - 22:05
Jeden motor będzie jeździł na sterowniku od drugiego ale będzie to na skraju adaptacji.Przerabiałem właśnie temat z M52B25 i B28.Jeździ ale nie do końca jak należy.
Oprogramowanie sprawdź sobie w ETK.Zczytaj z naklejki albo oprogramowaniem numer podstawowy sterownika i zaprogramowany sterownika i zobacz jakie były nowsze wersje oprogramowania do tego sterownika w ETK.
Kajman
Fri, 04 Mar 2011 - 22:35
Pytanie skąd potem wziąć program?
Aguirre
Sat, 05 Mar 2011 - 08:59
Program jest w programie
.Jeśli robisz update np. za pomocą DIS to soft jest już w DIS-ie.Wpisujesz tylko numer podstawowy sterownika jaki jest w aucie a potem nowy numer sterownika zaprogramowanego czyli ten nowy numer softu i jest on wgrywany w sterownik.
Podaj ostatnie 7 Vin. to można sprawdzić ile aktualizacji softu było do twojego auta.No chyba że silnik swapowany to numery ze sterownika.
Kajman
Sat, 05 Mar 2011 - 09:12
Ano swapowany. Do tego złącze diagnostyczne jakoś wolno chodzi. Więc chciałem program wgrać po chamsku, w kość
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.