Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: BMW E60 - zamiana elementów
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Off-topic
Joker
1. Czy to prawda, że w BMW E60 poliftowej, tylnych lamp (tych diodowych) nie można zastąpić lampami z wersji przedliftowej (na zwykłe żarówki) ?

2. Czy przedni zderzak z wersji poliftowej ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...elift_front.jpg ) da się zastąpić zderzakiem z wersji przedliftowej? ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...nt_20080417.jpg )

3. Czy ksenon (ten z ringami) z wersji poliftowej, mogę zastąpić ksenonem tym z wersji przedliftowej?
SajneK
z pomoca elektryka i blacharza da sie na pewno, pytanie tylko po co????
K@rol
Pewnie problem z wiązką jakiś będzie, kostki inne, itd.

Joker
CYTAT(SajneK @ Fri, 11 Feb 2011 - 20:28) *
z pomoca elektryka i blacharza da sie na pewno, pytanie tylko po co????


Bo zdaniem użytkownika, który zakupił poliftową E60 z powodu braku w miarę ładnej sztuki przedliftowej:

1. Oryginalne lampy tylne w wersji poliftowej za dnia, gdy nie są włączone wyglądają festyniarsko (też się z tym zgodzę), wersja przedliftowa czy ładne Helki dużo ładniejsze - chyba, że podrzucicie jakiś ładny zamiennik do wersji po lifcie? jakaś ciemniejsza troszkę lampa?

2. Zderzak z wersji przedliftowej jest ładniejszy od wersji poliftowej, te halogeny płaskie są brzydsze (też się zgodzę) - alternatywa - M-pakiet.

3. Tu również lampa przedliftowa bardziej się podoba, bo jak to stwierdził w tej nowej jak się cała świeci "jest w środku wszystkiego nasrane", xenon przedliftowy był subtelniejszy.

To tyle smile.gif

Pytanie bardziej brzmiało, czy rzeczywiście wszystko jest inne, tzn. wtyczki itd. Wystarczyło napisać, że podejdzie albo nie podejdzie.

A ze zderzakiem to samo? Pas przedni się zmienił? nie da rady zamontować zderzaka przedliftowego?
Czacza
Zamiana lamp diodowych na żarówkowe (lub odwrotnie) zapewnia disco na desce rozdzielczej. Podobnie dołożenie ksenonów.

Dotyczy aut, gdzie lampy też są odpalane z użyciem CAN.
Joker
Tego się spodziewałem, że już wszystko po CANie idzie. Czyli szukać jakichś ładnych Helli albo innego towaru do wersji jaka jest (poliftowa).


A co ze zderzakiem? Czy podejdzie bez problemu ten z poprzedniej wersji z okrągłymi halogenami czy pas przedni się zmienił?
Performante
pas nie wiem, ale z tego co pamietam to PDC jest inne.
Ja zbroiłem 550i po lifcie na M-Pakiecie, czujniki parkowanie musiałem mieć z wersji przed liftem - z powodu M.

Ogolnie, moim zdaniem sredni pomysl z ta przerobka. Jak sie już bawic to wrzucac M-Pakiet, ale wtedy trochę wiecej roboty - zderzaki, kratki, nadkola (ZTCP) etc.
Joker
Rozumiem. W takim razie przynajmniej coś z tylnymi lampami trzeba zrobić. Widziałem już jakieś ciemne Helle, ale to dalej nie do końca to, co by nam odpowiadało.
ryczko100
1. Można, tylko wymaga to wymiany modułu świateł na starą wersję i rzeźby nowej wiązki.
2. da się ale nie tak 1:1
3. Jak 1, ale potrzeba tylko zmiany w okablowaniu, chyba. Bez znaczenia czy ALC czy nie.

Po co kombinować / smile.gif
Czacza
Niee no, dać się zawsze da. Ale nie każdy jest specjalnie zainteresowany podmianą modulików i rzeźbą wiązki w E60 smile.gif
Tomaszz
Nie wiem czy pomoże, ale po stłuczce w przedliftowej 3 w ASO założyli zderzak poliftowy, więc myślę, że tam rzeźby nie było.
Performante
Jeśli chodzi o elektronika to mam goscia na poludniu, ktory bez problemu przerobi wiązke, wymieni moduły i uruchomi wszystko jak w oryginale.
Joker
CYTAT(F16 i.e. @ Tue, 15 Feb 2011 - 20:40) *
Jeśli chodzi o elektronika to mam goscia na poludniu, ktory bez problemu przerobi wiązke, wymieni moduły i uruchomi wszystko jak w oryginale.

Dziękówa. Pomyślimy. Jak coś to dostaniesz PW.
domek
Witam,

Nie znalazłem konkretnego tematu, nowego nie chcę zakładać, więc tutaj zapytam - choć trochę na temat będzie :>

Samochód to BMW E60 520 2004 benzyna, przebieg 152 tys i 160tys km, w tym roczniku silnik posiadał 6 cylindrów w rzędzie, miał pojemność 2,2 litra oraz moc 170 KM - z tego co ustaliłem tak wynika...

Samochód, a właściwie samochody bo na oku (nie moim) są dwa egzemplarze posiadają automatyczną skrzynie biegów i mam pytania:


Czy taki samochód jest przyjemny w użytkowaniu? Sprawia problemy? Jest awaryjny? Czy skrzynia szybko zmienia biegi? Ile ma tych biegów? Czy osiągi są wystarczające do sprawnego przemieszczania?

Zaznaczam, że w miejscu gdzie samochód będzie zakupiony większych silników jest niewiele, a gdy się trafią są DUŻO droższe.

Samochód będzie robił niewielkie przebiegi, tak koło domu i czasem dłuższa trasa - 10 - 15 tys km wyjdzie...


Proszę o odpowiedź i później można skasować jeśli bardzo od tematu post odbiega.

Pozdro
Joker
Jechać jedzie ale 170 KM to trochę mało jak na benzynę i taką budę.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.