Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Peugeot 406 2.0 Turbo
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
gumiś_rzesz
Witam.
Mam pytanko zabieram się powoli do zrobienia czegoś z niczego i tu pytanie do bardziej doświadczonych co można wyciągnąć z tego silnika ( wytrzyma 1 bar??) i jakie modyfikacje potrzebne szczelam że na wstępie wtryski pewnie większe niż te 240 i jakaś pompa tylko pewnie będzie problem z podniesieniem ciśnienia paliwa bo nie widzę nigdzie regulatorów pasujących do PSA.
Za każdą pomoc będe wdzięczny auto ma faktyczny przebieg 220 tyś dmuchawka po regeneracji głowica zrobiona.
adrian055
nie ten dzial
arekk
CYTAT
Mam pytanko zabieram się powoli do zrobienia czegoś z niczego i tu pytanie do bardziej doświadczonych co można wyciągnąć z tego silnika ( wytrzyma 1 bar??) i jakie modyfikacje potrzebne szczelam że na wstępie wtryski pewnie większe niż te 240 i jakaś pompa tylko pewnie będzie problem z podniesieniem ciśnienia paliwa bo nie widzę nigdzie regulatorów pasujących do PSA.

idź w tą stronę temat sprawdzony kilka razy laugh.gif
http://www.youtube.com/watch?v=--Pt-4Viv5w...feature=related
gumiś_rzesz
ok jak nie ten dział to który?? jestem tutaj początkujący nie bić biggrin.gif
tam głowica 16 i silnik robiony od podstaw mnie interesuje tylko mod tego co jest.
Piszą że wtryski 480 interesuje mnie jakiś katalog z wydajnością wtrysków mi by pewnie jakieś 300 starczyły i EGT nie urośnie zbyt bardzo
opornick
CYTAT
szczelam

CYTAT
nie urośnie zbyt bardzo


nie traktuj to jako atak , sam tez byka czasem walne ale tego nie da sie momentami czytac, interpunkcja by nie zaszkodzila smile.gif

dzial: chce kupic kupilem...

toffic
Jak większe wtryski to nie musisz podnosić ciśnienia tylko potem dobrze skalibrować soft
gumiś_rzesz
Ciśnienia może i nie ale seryjna pompa pewnie nie da rady z wydajnością
robił ktoś taki silnik czego można się spodziewać żeby tłoków nie wypluło ??
Za ortografy przepraszam dyslektyk jestem ale postaram się poprawić
Admina uprzejmie proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu
opornick
prosze

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=42451
gumiś_rzesz
to czytałem 200 koni z seri mnie interesuje bardziej holandia happy.gif czyli jak tam ktoś pisał 300km no dobra nie tyle ale pomiędzy 200 a 300
gumiś_rzesz
Ok coś zaczęło się dziać ale podobnie jak tam brakło paliwa i EGT strasznie rośnie teraz pytanie cy wymieniać wtryski na wydajniejsze czy zwiększyć ciśnienie, pompa tak czy tak do wymiany na wydajniejszą
toffic
wtryski
gumiś_rzesz
ok a jakie wtryski założyć żebym to ogarną moje są podobno 240ccm z czego są wydajniejsze?? 1.8 T??
bobr4
ja moge Ci zaproponowac Lucas-y 440cc, wysokoomowe, nowe w dobrej cenie wink.gif
gumiś_rzesz
hmm potrzebuje map sensor coby dał rade więcej niż 1 bar happy.gif bo ori brakuje skali
kidzio_r5gtt
CYTAT(gumiś_rzesz @ Mon, 24 Jan 2011 - 18:28) *
Witam.
Mam pytanko zabieram się powoli do zrobienia czegoś z niczego i tu pytanie do bardziej doświadczonych co można wyciągnąć z tego silnika ( wytrzyma 1 bar??) i jakie modyfikacje potrzebne szczelam że na wstępie wtryski pewnie większe niż te 240 i jakaś pompa tylko pewnie będzie problem z podniesieniem ciśnienia paliwa bo nie widzę nigdzie regulatorów pasujących do PSA.
Za każdą pomoc będe wdzięczny auto ma faktyczny przebieg 220 tyś dmuchawka po regeneracji głowica zrobiona.


regulatorów jako takich jest niewiele, ale wystarczy adapter do listwy i po problemie:



tutaj jest cały asortyment takowych:
http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=1194&page=0
gumiś_rzesz
już nie potrzebny bo są inne wtryski tylko skali w map sensorze brakło
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.