gumiś_rzesz
Mon, 24 Jan 2011 - 18:28
Witam.
Mam pytanko zabieram się powoli do zrobienia czegoś z niczego i tu pytanie do bardziej doświadczonych co można wyciągnąć z tego silnika ( wytrzyma 1 bar??) i jakie modyfikacje potrzebne szczelam że na wstępie wtryski pewnie większe niż te 240 i jakaś pompa tylko pewnie będzie problem z podniesieniem ciśnienia paliwa bo nie widzę nigdzie regulatorów pasujących do PSA.
Za każdą pomoc będe wdzięczny auto ma faktyczny przebieg 220 tyś dmuchawka po regeneracji głowica zrobiona.
adrian055
Mon, 24 Jan 2011 - 18:30
nie ten dzial
arekk
Mon, 24 Jan 2011 - 18:58
CYTAT
Mam pytanko zabieram się powoli do zrobienia czegoś z niczego i tu pytanie do bardziej doświadczonych co można wyciągnąć z tego silnika ( wytrzyma 1 bar??) i jakie modyfikacje potrzebne szczelam że na wstępie wtryski pewnie większe niż te 240 i jakaś pompa tylko pewnie będzie problem z podniesieniem ciśnienia paliwa bo nie widzę nigdzie regulatorów pasujących do PSA.
idź w tą stronę temat sprawdzony kilka razy
http://www.youtube.com/watch?v=--Pt-4Viv5w...feature=related
gumiś_rzesz
Mon, 24 Jan 2011 - 19:00
ok jak nie ten dział to który?? jestem tutaj początkujący nie bić
tam głowica 16 i silnik robiony od podstaw mnie interesuje tylko mod tego co jest.
Piszą że wtryski 480 interesuje mnie jakiś katalog z wydajnością wtrysków mi by pewnie jakieś 300 starczyły i EGT nie urośnie zbyt bardzo
opornick
Mon, 24 Jan 2011 - 21:33
CYTAT
szczelam
CYTAT
nie urośnie zbyt bardzo
nie traktuj to jako atak , sam tez byka czasem walne ale tego nie da sie momentami czytac, interpunkcja by nie zaszkodzila
dzial: chce kupic kupilem...
toffic
Mon, 24 Jan 2011 - 21:39
Jak większe wtryski to nie musisz podnosić ciśnienia tylko potem dobrze skalibrować soft
gumiś_rzesz
Mon, 24 Jan 2011 - 22:08
Ciśnienia może i nie ale seryjna pompa pewnie nie da rady z wydajnością
robił ktoś taki silnik czego można się spodziewać żeby tłoków nie wypluło ??
Za ortografy przepraszam dyslektyk jestem ale postaram się poprawić
Admina uprzejmie proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu
opornick
Mon, 24 Jan 2011 - 22:20
gumiś_rzesz
Mon, 24 Jan 2011 - 23:07
to czytałem 200 koni z seri mnie interesuje bardziej holandia
czyli jak tam ktoś pisał 300km no dobra nie tyle ale pomiędzy 200 a 300
gumiś_rzesz
Tue, 25 Jan 2011 - 15:08
Ok coś zaczęło się dziać ale podobnie jak tam brakło paliwa i EGT strasznie rośnie teraz pytanie cy wymieniać wtryski na wydajniejsze czy zwiększyć ciśnienie, pompa tak czy tak do wymiany na wydajniejszą
toffic
Tue, 25 Jan 2011 - 22:46
wtryski
gumiś_rzesz
Wed, 26 Jan 2011 - 23:41
ok a jakie wtryski założyć żebym to ogarną moje są podobno 240ccm z czego są wydajniejsze?? 1.8 T??
bobr4
Fri, 28 Jan 2011 - 01:38
ja moge Ci zaproponowac Lucas-y 440cc, wysokoomowe, nowe w dobrej cenie
gumiś_rzesz
Sat, 19 Feb 2011 - 09:29
hmm potrzebuje map sensor coby dał rade więcej niż 1 bar
bo ori brakuje skali
kidzio_r5gtt
Sat, 19 Feb 2011 - 12:46
CYTAT(gumiś_rzesz @ Mon, 24 Jan 2011 - 18:28)
Witam.
Mam pytanko zabieram się powoli do zrobienia czegoś z niczego i tu pytanie do bardziej doświadczonych co można wyciągnąć z tego silnika ( wytrzyma 1 bar??) i jakie modyfikacje potrzebne szczelam że na wstępie wtryski pewnie większe niż te 240 i jakaś pompa tylko pewnie będzie problem z podniesieniem ciśnienia paliwa bo nie widzę nigdzie regulatorów pasujących do PSA.
Za każdą pomoc będe wdzięczny auto ma faktyczny przebieg 220 tyś dmuchawka po regeneracji głowica zrobiona.
regulatorów jako takich jest niewiele, ale wystarczy adapter do listwy i po problemie:
tutaj jest cały asortyment takowych:
http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=1194&page=0
gumiś_rzesz
Sun, 20 Feb 2011 - 12:22
już nie potrzebny bo są inne wtryski tylko skali w map sensorze brakło
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.