Ogólnie to jest tak że:
Moje auto jak narazie ma pozostawiony seryjny wydech, ponadto to limuzyna i taka też w moim posiadaniu zostanie. Fakt podczas remontu silnika, poczyniłem jakieś tam kroki, aby silnik troszkę lepiej napędzał ciężkiego longa
Co do wydechu to mam plany podobne do tego co Ci napisałem, aczkolwiek u mnie konstrukcja wydechu jest ciut inna, bo za środkowym obie rury rozchodzą się na dwa boki auta, więc za środkowym wszystko jest oddzielne:
I ponadto w m62tub44 są aż 4 katalizatory i cztery sondy. Tu masz fotkę z zaznaczonymi katami:
Jednak plan jest taki (jako że ktoś wcześniej powybijał katy i zostawił puste puszki). Te dwie malutkie puszki na zakończeniu kolektorów zostają, zamiast dalszych puszek po katach dwa przelotowe tłumiki (sondy za katalizatorami zostają i będą miały zrobiony mały myk z opornika i kondensatora, żeby komputer z nich dostawał odpowiednie dane. Potem w miejsce środkowego wydechu łącznik x-pipe, a dalej jak najbardziej proste rury do tłumików końcowych o konstrukcji jeszcze nie znanej. Boje się że całkowity przelot będzie ciut za głośny do limuzyny. Średnica rur zostanie seryjna, czyli 55mm.