jano86
Thu, 06 Jan 2011 - 15:53
W moim projekcie Subaru przyszła pora żeby zabrać się za silnik i muszę zdecydować gdzie zawieźć go do obróbki.
Robię remont półzamkniętego bloku 2.0STI. Nowy wał, panewki cosworth, seryjne korby i tłoki.
Jaki warsztat obróbki polecacie w Warszawie? Mile widziane konkretne propozycje i opinie.
Jak na razie dzwoniłem na Krasnobrodzką.
Ceny:
- osiowanie bloku 400
- wyważanie wału 400
- wyważanie korb 50zł/szt
Wiem że wiele osób robi silniki w tym zakładzie, ale może znacie jeszcze jakieś godne polecenia firmy?
Duel
Thu, 06 Jan 2011 - 18:20
Ja kożystam z usług obróbki silników w łomiankach na Kwiatowej 5.
wielki
Thu, 06 Jan 2011 - 20:39
Lefty
Thu, 06 Jan 2011 - 21:01
Na Krasnobrodzkiej robiłem dwie głowice MB V8. Trafiłem tam, bo naczytałem się tyle dobrych opinii i chciałem żeby wykonana praca była na najwyższym poziomie. Tanio nie było. I co? Gorzej chyba trafić nie mogłem albo miałem pecha totalnego, bo głowice trafiły w ręce jakiegoś totalnego nooba.
Porysowali mi powierzchnie od strony pokrywy zaworów. Rysy były dosyć głębokie jakby szurali głowicami po jakiejś tarce. Podpory wałków rozrządu są jako jedna całość z głowicą alu. Rzucali tym chyba, bo krawędzie podpór były pozaginane, tak, że jakby wsadzić tam wałki to czopy by się porysowały.
Do tego wyciągnęli starą tuleję centrująca i dorobili nową w ten sposób, że otwór w głowicy rozorali strasznie, a nowa tuleja miała jakieś 2-3 milimetry za małą średnicę przez co w ogóle nie nadawała się na tuleje centrującą, bo latała w otworze jak żyd po pustym sklepie.
Normalnie ABSURD!
Po złożeniu reklamacji od razu po odebraniu, rysy i zagięcia zniwelowali papierem, ale wiadomo już to nie wygląda jak powinno.
Tuleje wytoczyli jeszcze raz, ale szło to im jak krew z nosa, bo dopiero po jakichś pięciu iteracjach trafili ze średnicą.
Do tego powierzchnia po planowaniu nie jest gładka i ma tarkę, więc tu też nie jestem zadowolony.
raich
Sat, 08 Jan 2011 - 20:19
CYTAT(Lefty @ Thu, 06 Jan 2011 - 21:01)
Na Krasnobrodzkiej robiłem dwie głowice MB V8. Trafiłem tam, bo naczytałem się tyle dobrych opinii i chciałem żeby wykonana praca była na najwyższym poziomie. Tanio nie było. I co? Gorzej chyba trafić nie mogłem albo miałem pecha totalnego, bo głowice trafiły w ręce jakiegoś totalnego nooba.
Porysowali mi powierzchnie od strony pokrywy zaworów. Rysy były dosyć głębokie jakby szurali głowicami po jakiejś tarce. Podpory wałków rozrządu są jako jedna całość z głowicą alu. Rzucali tym chyba, bo krawędzie podpór były pozaginane, tak, że jakby wsadzić tam wałki to czopy by się porysowały.
Do tego wyciągnęli starą tuleję centrująca i dorobili nową w ten sposób, że otwór w głowicy rozorali strasznie, a nowa tuleja miała jakieś 2-3 milimetry za małą średnicę przez co w ogóle nie nadawała się na tuleje centrującą, bo latała w otworze jak żyd po pustym sklepie.
Normalnie ABSURD!
Po złożeniu reklamacji od razu po odebraniu, rysy i zagięcia zniwelowali papierem, ale wiadomo już to nie wygląda jak powinno.
Tuleje wytoczyli jeszcze raz, ale szło to im jak krew z nosa, bo dopiero po jakichś pięciu iteracjach trafili ze średnicą.
Do tego powierzchnia po planowaniu nie jest gładka i ma tarkę, więc tu też nie jestem zadowolony.
nie tylko ty masz przgody z tym zakladem....
Samcrk
Sat, 08 Jan 2011 - 20:30
dokładnie... Krasnobrodzką odradzam.... dobrana średnica pod kuciznę... wyważanie... katastrofa.... jeden silnik na śmietnik przez nich
teraz robię na parowcowej i jest ok.
jano86
Sat, 08 Jan 2011 - 20:40
Tam niestety nie doważają korbowodów.
AdamuS_81
Sat, 08 Jan 2011 - 22:00
może nie do końca warszawa, Motyl konstancin-jeziorna na chopina, kiedyś miał bardzo dobra opinię nie wiem jak jest teraz
Albert
Sun, 09 Jan 2011 - 08:48
CYTAT(Samcrk @ Sat, 08 Jan 2011 - 20:30)
dokładnie... Krasnobrodzką odradzam.... dobrana średnica pod kuciznę... wyważanie... katastrofa.... jeden silnik na śmietnik przez nich
potwierdzam, też robiłem u nich i wyszła kicha, na szczęście przed wsadzeniem zacząłem mierzyć i ważyć .... trzeba było poprawiać, ale już poza Warszawą
Coobcio
Sun, 09 Jan 2011 - 10:52
Wyważanie wału możesz zrobić w dowolnym autoszlifie "Olszewski" biorą niestety chorendalną kasę pamiętam że za tak banalną i wymagającą tak małego nakładu pracy czynność płaciłem aż 250zł ale silnik po tym zabiegu naprawdę zyskał na kulutrze co widać było gołym okiem i czuć kładąc na nim rękę.
A korbowody to samemu sobie wyważ waga z tesco taka płaska za 40zł do tego szlifierka z tarczą do skrobania i ognia...
Jak nie będziesz kręcić silnika powyżej 10 tyś to takie rozwiązanie idealnie się sprawdzi i masz pewność że zrobiłeś coś samemu dobrze a nie oddałeś i niewaidomo jaki jest tego skutek czy rzecyzwiście coś zostało zrobione czy tylko dla picu opiłowane bez jakiego kolwiek sprawdzania.
W subaru nie wiem jak jest ale w Nissanie fabrycznie odchył między korbami był poniżej 1grama więc nie ma co wyważać i żadne obroty nie stanowią problemu, w Saabach tych starych różnice w korbowodach też były pomijalne w granicach miedzy najlżejszym a najcieższym 3 gramy (producent dopuszcza 6gram różnicy) a w tych nowszych 9-5 i 9-3 sięgają już 6-8 gram.
neranr1
Sun, 09 Jan 2011 - 12:04
Łomianki kwiatowa - robią na co dzień głowice i wały z subaru - miałem tylko raz z nimi problem jak głowice zebrali trochę za bogato ale to jeden przypadek
daniel1d11
Sun, 09 Jan 2011 - 12:23
Mechanika Pojazdowa Weps S.C. Stara Iwiczna
kontrolm
Thu, 13 Jan 2011 - 15:08
bardzo kumaty Pan jest na ul. Wolskiej i co bardzo ważne ma tanio i robi takie rzeczy o kórych inne zakłady albo biora majątek albo mówią że za dużo pier...a mało kasy. Co prawda nie obrobi gniazd na 3 kąty ale zawory poszlifuje jak chcecie i podetnie wał jak chcecie. Olszewski jak słyszy że wał do sportu to od razu za wyważanie bierze kosmos (ale i tak taniej niż krasnobrodzka) a jak mówi sie że zaden sport ale ma być dobrze zrobione to 150 zł. Generalnie bloki robię na Wolskiej (bo tanio i naprawde wysoka jakość) a głowice do sportu daje u Olszewskiego ale zawsze ide na zaplecze i gadam z nimi co bym chciał. Najpierw machają rękami że sie nie da, potem mówią po co a potem sie zlatują i se pokazują ;-)
Rafciu
Mon, 17 Jan 2011 - 18:32
Jeśli chodzi o motyla w Konstancinie na ul. Szopena to odradzam. Kiedyś rzeczywiście był to renomowany zakład, jednak obecnie pracują na starych, zniszczonych, mało dokładnych maszynach. Właściciel chyba nie poszedł z duchem czasu. Za to ceny mają konkurencyjne, ale tam zostawiam tylko lagi i tarcze od motocykli do prostowania, ewentualnie regeneracje wału do jakiegoś starego kapcia.
Weps w Starej Iwicznej, polecam. Fachowi ludzie, nowoczesne maszyny i dwóch ogarniętych właścicieli (ojciec i syn). Tylko ceny też mają na poziomie.
A o krasnobrodzkiej, do tej pory słyszałem same dobre opinie, dodatkowo pracuje tam mój kolega z dawnej klasy. Jedyną rzeczą jaką u nich robiłem to wyważenie wału i dowarzenie korb z tłokami od BMW v8. Silnik pracuje równo i cicho, ale jak dokładnie oni to zrobili tego nikt nie wie.
MKV
Sat, 22 Jan 2011 - 22:00
Ja dopiero co mam silnik odebrany po wyważaniu całego dołu + powiększeniu cylindrów na 2 nadwymiar oraz po kompletnej obróbce głowicy. Mam nadzieję, że po poskładaniu to będzie miało ręce i nogi ale jak narazie "wizualnie" wygląda dobrze.
Robili jakieś pomiary przepływu głowicy za pomocą Port Flow Analyzer v3.0 i z wykresów faktycznie wygląda to ciekawie, tylko interesuje mnie co to faktycznie da.
MKV
Tue, 01 Feb 2011 - 11:38
No i jednak czarne chmury okazały się niestety złowieszcze - nie wiadomo jeszcze co źle w głowicy poskładali ale jeden z nowych zaworów wydechowych na 3 cylindrze wyszedł i się nie chciał schować więc oberwał od tłoka i uderzył w głowicę... oberwało gniazdo zaworowe, na nowym tłoku podobno nie ma praktycznie śladu... silnik nawet nie odpalił a już wraca z reklamacją :/
Ciekawe czego zapomnieli zrobić albo co zrobili źle :/
Feluke
Tue, 01 Feb 2011 - 12:25
Zamek albo hydraulike napompowana na maksa wsadzili.
kontrolm
Tue, 01 Feb 2011 - 12:35
no to ciekawe, czasem zawór zaciera się w prowadnicy ale tutaj musiałobyć coś innego. Ale jak silnik nie pracował to z hydrauliki ciśnienie zeszło, zreszta wystaczy pół godzinki i hydraulika sama się układa pod naciskiem sprezyny i wałka...
MKV
Tue, 01 Feb 2011 - 13:41
CYTAT(kontrolm @ Tue, 01 Feb 2011 - 12:35)
no to ciekawe, czasem zawór zaciera się w prowadnicy ale tutaj musiałobyć coś innego. Ale jak silnik nie pracował to z hydrauliki ciśnienie zeszło, zreszta wystaczy pół godzinki i hydraulika sama się układa pod naciskiem sprezyny i wałka...
No tutaj były nowe prowadnice, nowe zawory wydechowy, nowe sprężynki CatCamsa oraz "szklanki" te które nie trzymały ciśnienia na te poprawnie działające (używki oryginalne).
kontrolm
Tue, 01 Feb 2011 - 13:53
nowe nowe ale spasowanie tego i właściwe przygotowanie to inna bajka ;-)
ale rozumiem ze zakład poczuwa się do odpowiedzialności ?
Raz zdarzyło się to u kolegi który robił na Wolskiej choć nei do końca wiadomo z kogo winy bo kolega sprzętu nei szanował a i na stan oleju i płynów innych nie patrzył a każdym razie naprawili za darmoche z przeprosinami
MKV
Tue, 01 Feb 2011 - 14:08
No mój mechanik zawiózł ją dziś z powrotem z reklamacją bo coś musieli nie tak poskładać... prowadnica za ciasno spasowana?? Na razie nie wiadomo.
Niestety znowu to pewnie chwilę potrwa zanim to naprawą a ja bez samochodu już od 8 grudnia jestem (gdy to na zwykłym przeglądzie okazało się, że się tłok ukruszył).
Silnik teraz nawet nie odpalił więc coś poważnie było chyba nie tak ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło (mam nadzieję) i lepiej teraz przy próbie pierwszego odpalenia niż podczas jazdy przy 7500obr/min...
kontrolm
Tue, 01 Feb 2011 - 14:28
za ciasno spasowane, nei spolerowana, mozliwe też błedy z osiowaniem zaworu wzgledem gniazda co prowadzi do zatarc
MKV
Wed, 02 Feb 2011 - 14:21
Tutaj sprawa jest wyjaśniana ale możliwy powód jest dużo bardziej banalny - jest możliwość (co by się zgadzało z pozostałymi śladami), że chłopak który już zrobioną głowicę zakładał i ustawiał rozrząd... źle ustawił znaczniki na kółku wydechowym i ustawił je na Intake - wtedy właśnie dokładnie otwarte sa zawory 3 cylindra jeśli coś takiego zrobisz. Co więcej są ślady zaworów na wszystkich tłokach i tłoków na zaworach (farba bo to nowe) - może się jednak okazać, że to nie na Krasnobrodzkiej coś zawalili tylko następny człowiek co to składał ale sprawa jest w toku i opisałem to na forum ogólnym z wątku o uszkodzonej głowicy G13B.
EDIT: Potwierdzony - sprawę zawalił mechanik co to składał - źle ustawił rozrząd - zarówno wydech jak i dolot ustawił na złe znaki... masakra. Oczywiście wszystko jest naprawiane na ich koszt więc to co zrobiła Krasnobrodzka (w sensie obróbki i wyważania) ocenie po hamowni...
Miko - GTti
Wed, 28 Dec 2011 - 17:01
Tak Tak straszny kotlet...
A na temat zakładu na Grochowskiej, prócz tego jednego polecenia, coś może ktoś wie więcej?
http://www.kozieranski.com.pl/o_firmie.php
menel
Wed, 28 Dec 2011 - 22:22
CYTAT(Miko - GTti @ Wed, 28 Dec 2011 - 17:01)
Tak Tak straszny kotlet...
A na temat zakładu na Grochowskiej, prócz tego jednego polecenia, coś może ktoś wie więcej?
http://www.kozieranski.com.pl/o_firmie.phpKrasnobrodzka totalne gówno, banda niekompetentnych naciagaczy.skasowali mnie za jedna glowice 1600 zeta a mialem dwie do v6 i musialem do poprawy dawac do kozieranskiego. Zle doszlifowane zawory do przylgni to jeden z wielu problemow...
Od tej pory glowice robie u kozieranskiego, gosc specyficzny ale rzetelny, na pierwszy rzut oka
i mi jeszcze nic nie spierdzielil a robilem z 7 glowic. Uczciwie sie przyznaje ze nie zna sie na sporcie wiec jak mu sie powie co dokladnie sie chce to to zrobi ale sam nie proponuje niczego. Dobry fachowiec IMHO.
Tloki, wal korby i blok zalatwialem natomiast w Starei iwicznej. Nazywaja sie chyba weps. Bylem bardzo zadowolony, choc tani nie sa. Robili mi totalny szlif wywazanie walu i pokrywanie ceramika denek tlokow. Ich tez polecam.
pinin
Thu, 29 Dec 2011 - 01:24
CYTAT(Miko - GTti @ Wed, 28 Dec 2011 - 17:01)
Tak Tak straszny kotlet...
A na temat zakładu na Grochowskiej, prócz tego jednego polecenia, coś może ktoś wie więcej?
http://www.kozieranski.com.pl/o_firmie.phpRobiliśmy u niego głowę do VR6. Niby tylko kosmetyka, samo planowanie.
Jednak jak doszło do kompletnej wyceny pełnego remontu, facet konkretny i rzeczowy - sam powiedział co można taniej zrobić, a na czym oszczędzać nie poleca.
Generalnie polecam - ceny ok, konkretny i rzeczowy. Znajomi robili sporo rzeczy u niego łącznie ze wszystkimi szlifami c20xe pod kuciznę - wszystko ogrnięte ok.
SR-71
Thu, 29 Dec 2011 - 22:44
A gdzie dobrze i na dobrym sprzęcie wyważają koła zamachowe i wały korbowe ? - ma ktoś jakieś doświadczenia...
Rijndael
Thu, 29 Dec 2011 - 23:09
Ja się jeszcze dołączę z pytaniem o wyważenie koła pasowego z tłumikiem drgań skrętnych. Gdzie to sensownie zrobią w Warszawie?
wosiu
Sat, 31 Dec 2011 - 18:49
jezeli jest okazja to i ja sie wypowiem na temat Krasnobrodzkiej. Otoz robilem tulejowanie u nich- auto przejechalo 30km i tuleje popekaly. potem robilem caly blok miali zrobic wszystko i zrobili tak ze po 200km mam do wyrzucenia blok wal i tloki. totalne dziadostwo a kasuja grubo co wiecej nic im powiedziec nie mozna bo rozumy pozjadali. Łaske mi zrobili ze zepsuty wal przeszlifowali za free a sie okazalo ze osiowanie bloku spierniczyli. Odradzam na calej linii!!
Albert
Sat, 31 Dec 2011 - 18:57
niestety słyszałem kilka podobnych historii. Swego czasu robili dobrze
jano86
Sun, 01 Jan 2012 - 13:19
Ja będę teraz zakuwał SR20 do driftowozu.
Polecono mi zakład na ulicy Parowcowej 6. Byłem tam na razie pomierzyć wał. Wrażenie pozytywne.
agressor
Sat, 07 Jan 2012 - 17:24
sluchajcie a jak tam na kwiatowej w lomiankach jest ok?
http://www.pkt.pl/s/lomianki/1805293/szymc...omechanika.htmlrozmawialem z Panem i wydaje mi sie spoko ale chcialbym jakies opinie i jego robocie
chodzi mi o planowanie glowicy, delikatne szlifowanie kanalow i gniazda na 3 katy
Jaqo
Sun, 08 Jan 2012 - 11:06
Ja mam z nimi same dobre doświadczenia, a robiłem u nich dużo. Jak czegoś nie mogą/nie chcą zrobić to mówią z góry, że nie i już - a to dobrze. Nigdy nic mi nie zepsuli, znają się na robocie bo to już chyba drugie pokolenie robi u nich. No i są tani
mariusz76
Sun, 08 Jan 2012 - 11:29
Robiłem w Weps'ie w Iwicznej już z 10 silników i nie było z nimi żadnych problemów. Panowie mają jednak skłonność do zbyt luźnego pasowania na panewkach, radzę ich nie słuchać i kazać pasować tak jak fabryka każe.
agressor
Sun, 08 Jan 2012 - 11:45
Dzieki Jago za info ja tez slyszalem o nich pozytywne opinie,
ale wole sie dopytac no bo wiadomo jak jest.
pozdr
MKV
Wed, 30 Jan 2013 - 12:15
Chce obecnie zrobić obróbkę głowic w Mitsubishi Galancie 2.5 V6 po ostatnim lifcie (160KM) i się zastanawiam gdzie.
Na Krasnobrodzkiej robiłem Swifta GTi ale Miśka chciałbym zrobić gdzie indziej. Który z wymienionych przez innych zakładów w Wawie lub okolicach by się nadawał najlepiej do tego aby po prostu oddać im głowice i powiedzieć, żeby mi je jak najlepiej zrobili na ulicę?
jano86
Fri, 01 Feb 2013 - 17:02
Jeśli nie ma to być jakaś hardkorowa specyfikacja do sportu to poleciłbym zwykły dobry zakład.
Ja mojego zakutego SRa oddałem do roboty na Parowcową (głowica seryjna) i wszystko śmiga bezproblemowo. Zakłady specjalizujące się w sporcie itp. na ogól uwzględniają ten fakt w cennikach.
kontrolm
Fri, 01 Feb 2013 - 17:04
na Parowcowej bardzo ładnie obrobią zawory i głowicę na 3 kąty jak sie poprosi i pokaże . A cena będzie sie znacznie róznić od Krasnobrodzkiej. Wyważą również wał i koło zamachowe w dobrej cenie (choć na słowo sport cena wzrasta sporo ;-))
MKV
Fri, 01 Feb 2013 - 20:54
Widzę ze macie o Parowcowej dobre zdanie. Po weekendzie będę musial do nich zadzwonic i po pytać co i jak proponują.
Aniołek
Fri, 01 Feb 2013 - 20:58
Tak sobie czytam i jestem lekko zaskoczony bo ja robiłem swoją V8 na Krasnobrodzkiej jest po prostu idealnie ponad 8000km przebiegu i jest absolutnie wszystko ok , miałem szczęście czy co ?
jadwingo
Tue, 05 Nov 2013 - 15:16
CYTAT(menel @ Wed, 28 Dec 2011 - 22:22)
Krasnobrodzka totalne gówno, banda niekompetentnych naciagaczy.skasowali mnie za jedna glowice 1600 zeta a mialem dwie do v6 i musialem do poprawy dawac do kozieranskiego. Zle doszlifowane zawory do przylgni to jeden z wielu problemow...
Od tej pory glowice robie u kozieranskiego, gosc specyficzny ale rzetelny, na pierwszy rzut oka
i mi jeszcze nic nie spierdzielil a robilem z 7 glowic. Uczciwie sie przyznaje ze nie zna sie na sporcie wiec jak mu sie powie co dokladnie sie chce to to zrobi ale sam nie proponuje niczego. Dobry fachowiec IMHO.
Tloki, wal korby i blok zalatwialem natomiast w Starei iwicznej. Nazywaja sie chyba weps. Bylem bardzo zadowolony, choc tani nie sa. Robili mi totalny szlif wywazanie walu i pokrywanie ceramika denek tlokow. Ich tez polecam.
kakao
Tue, 05 Nov 2013 - 15:56
Ja też mogę polecić kozierańskiego. Z tego co kiedyś z nim gadałem to z krasnobrodzkiej do niego przywożą robotę.
jadwingo
Wed, 06 Nov 2013 - 10:28
jestem zdziwiony złymi opiniami o Krasnobrodzkiej...papier przyjmie wszystko tak jak internet, a najlepiej samemu się przekonać...
można zajrzeć na ich stronę i zweryfikować swój pogląd:
www.krasnobrodzka-racing.pl
Aval
Wed, 06 Nov 2013 - 10:30
Można zajrzeć. Tylko, jak sam mówisz, papier i internet przyjmie wszystko...
etam
Wed, 06 Nov 2013 - 10:57
glowice robilem w okolicy ulicy Poleczki www.glowice.info dobrze szybko i znaja sie na robocie.
co do bloku, to tez polecam parowcową
kowalczykowy
Wed, 06 Nov 2013 - 15:08
A ja polecam naprawdę dobrze zastanowić się czy dana obróbka/szlif w danym rpzypadku jest NIEZBĘDNA... Otóż po pierwsze szlifowanie niesie ze sobą pewne konsekwencje które nie każy mechanik będzie umiał zrekompensować (np zmiana ustawienia rozrządu/zapłonu po planownaiui głowicy), a po drugie i przedewszystkim polscy(może nie tylko) szlifierze są rzeźnikami i przez ich niekomptencje naprawdę już WIELE fajnych projektów zaliczyło niemiłosierne fuckupy właśnie przerz szlifierzy-a baic się potem w wyciąganie kasy i udowadnianie kto zawinił i ile powinnien oddać wiemy jak wygląda....
Sam też się pare razy przejechałem na "polecanych" szlifierzach... Teraz dopuki szlify nie są niezbędne to nic nie robie, nic na zapas, nawet łowicy nie planuje czy jakieś tam rysy na tulejach zostawiam(mówie o moim aucie nei zarabiam na mechanice) i w końcu wszystko działa.... Takze taka moja rada wzięta z praktyki-nie szlifujcie na zapas bo będzie z tego więcej problemów niż korzyści...
markzo
Wed, 06 Nov 2013 - 15:23
Mi dorabiali na krasnobrodzkiej sworznie do tłoków nadwymiarowe, dostarczyłem tłoki z korbami i dość szybko się z tym uwinęli
mechanik, który składał motor stwierdził, że robota pierwsza klasa a i cena nie przyprawiała o zawrót głowy
daroot
Wed, 06 Nov 2013 - 16:57
CYTAT(jadwingo @ Wed, 06 Nov 2013 - 10:28)
jestem zdziwiony złymi opiniami o Krasnobrodzkiej...papier przyjmie wszystko tak jak internet, a najlepiej samemu się przekonać...
można zajrzeć na ich stronę i zweryfikować swój pogląd:
www.krasnobrodzka-racing.pl
no tak - kolega zarejestrowal sie dzien wczesniej, po to by wyraz opinie - chyba wszystko jasne
Jaqo
Wed, 06 Nov 2013 - 17:13
Nie wiem co jasne. Gość akurat ma rację co do internetowych opinii.
Ja na krasnobrodzkiej robie tylko te trudne tematy - łatwe robię w łomiankach (cena)- i zawsze jest spoko. Wiedzą co robią, ogarniają rzeczy nietypowe (mocno). Jedyne co to spawanie alu kiedyś słabo mi ogarneli ale to było parę lat temu i trudny temat.
menel
Wed, 06 Nov 2013 - 21:17
CYTAT(kakao @ Tue, 05 Nov 2013 - 15:56)
Ja też mogę polecić kozierańskiego. Z tego co kiedyś z nim gadałem to z krasnobrodzkiej do niego przywożą robotę.
Ja też właśnie na krasnobrodzką nigdy nic nie zawiozę, nawet hulajnogi.
Kozierański ratował sytuację i zrobił to co na krasnobrodzkiej mieli zrobić a tylko wzieli kase i nie zrobili. Od tego czasu wożę tylko na grochowską. Kozierański jest specyficzny ale liczy się dobra robota.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.