CYTAT(Don Pablo @ Mon, 20 Dec 2010 - 20:04)
m60b30 nie pali wiele więcej niż m50, a wręcz podobnie. Nie zmienia to faktu, że gaci nie urywa. Ja bym myślał o m54b30.
3 opcje
1. m52b28 - bylo kilka wsadzony smigal niezle, spalanie na poziomie i sprawdzony silnik w tej budzie
2. m60b30 - sylnik ktory jest seryjnie, V8, spalanie na poziomie (do gazu jak znalazl
), w manualu bylaby bajka
3. m54b30 - czy byl jakis taki projekt? wiem ze opinia glosi o podjadaniu oliwy, jezdzilem e46 z tym silnikiem i w miare sie zbiera tylko czy byly jakies problemy przy swapie?
ceny obrazuja sie mniej wiecej na poziomie
m54b30 - 3-5 tysi
m52b28 - 2-4 tysi
m60b30 - 2-4 tysi
te trzy silniki wchodza tylko w rachube, nie chce m50b25 pomimo jego wytrwalosci
trzeba sie rzucic na cos lepszego i malospotykanego
moglby ktos podpowiedziec ile mniej wiecej by kosztowal swap tych silnikow? oczywiscie z podlaczeniem i sprostowaniem tego co do klimy, onboard kompa itp zeby to chodzilo z sensem