Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: modyfikacje 2.0l diesli w E90
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
grzegorzp
witam
czy ktoś modyfikuje te "nowe" silniki z E90?
wiem, że mają bardzo dobrą opinię ale nie umiem znaleźć nigdzie żadnych mocniejszych projektów, tylko same chipy.
Jeżeli ktoś zna jakieś projekty to prosiłbym o info lub wstawienie linków.
ps. jak skrzynie manualne/automatyczne w bmw 2.0d znoszą zwiększanie mocy
ps2. dotąd siedziałem w VAGach więc bmw to dla mnie całkowita czarna magia
coolice
Te "nowe", czyli która wersja 163, 177 czy 184km? Gdzieś czytałem, że wydech od turbiny w tył+ usunięcie DPF+ mocniejszy program w wersji 177km owocowało mocą ok 230km i 450nm. Czyli osiągi powinny być podobne do 330d.
As_
trochę duzo - alpina d3 na dwóch turbinach miała mniej

coolice
To czytałem na jakimś forum niemieckim. Teraz tego znaleźć nie mogę, ale tu http://www.youtube.com/watch?v=NtqD-TTxtJI w e87 z 177 -> 227km zrobili. Alpina na dwóch turbinach nie jest jakoś strasznie wysilona bo 214KM to nie jest jakoś strasznie dużo, jak 123d po programie z 204 robi się na około 235. Widziałem też, że jakaś firma oferuje program do Alpiny D3 na jednej turbinie i z 200@410nm na 230@490nm. O ile mnie pamięć nie myli to takie coś widziałem w ofercie SKN. Ogólnie ten silnik ma jakiś potencjał, nie jest to VAGowskie 1.9 lub 2.0 tdi gdzie ma się ogromne pole manewru w modyfikacjach smile.gif
Blanko
Witam nie chciałem zaczynac nowego tematu wiec podepne sie tu
mnie konkretnie interesuja modyfikacje silnika w bmw e90 2.0 163KM
Planuje zakup tego modelu ale sam chip to za mało (do tej pory jezdzilem passatem b5.5 1.9tdi 130KM zmodzonym na 195KM )
tu na starcie mamy 163KM sam chip to ok 194KM jakie sa granice tego silnika na seryjnej turbosprezarce? czy da rade wyciagnac ponad 210KM? Moze ma ktos na forum tak zmodzona e90 ?? bardzo bym prosil o linka
arek-lin
A to nie lepiej kupić od razu mocniejszego seryjnego diesla? Z tego co widzę to 325d czy 330d ma moc wyjściową większą więc po co iść naokoło? A jak zabraknie Ci mocy po jakimś czasie to zawsze masz drogę otwartą na dalsze modyfikacje, kupując słabszą wersję i dobijać do tych parametrów kończy już tak naprawdę dalszą drogę rozwoju
Owko
miał lub ma takie auto Karol (nick bodaj evo11). po programie Compsportu było ok. 200hp. nie widzę sensu grzebania tego bardziej, zwłaszcza w automacie. to nie jest przecinak i IMO gwałceniem byłoby zmuszanie go do wyścigów.

posiadam 330d e46 258/600 w manualu i to nie robi wstydu (ok 6.6 do 100).
oraz 320d e90 163/350 seria w automacie i to jest akceptowalne w mieście, żona twierdzi, że ma szybkie auto (ale to przez dużo momentu na dole, więc ze świateł jest pierwsza i się cieszy).

jeśli chcesz mieć szybkiego diesela BMW to 330d lub 335d. btw, jeśli decydującym faktorem jest kasa, kup e46, jeżdżąc tymi dwoma generacjami ciężko mi znaleźć zalety nowszej (nie to, że nie ma, ale nie ma ich wiele).
Pablo vel 2hot
CYTAT(Owko @ Sun, 12 Jun 2011 - 12:55) *
miał lub ma takie auto Karol (nick bodaj evo11). po programie Compsportu było ok. 200hp. nie widzę sensu grzebania tego bardziej, zwłaszcza w automacie. to nie jest przecinak i IMO gwałceniem byłoby zmuszanie go do wyścigów.

posiadam 330d e46 258/600 w manualu i to nie robi wstydu (ok 6.6 do 100).
oraz 320d e90 163/350 seria w automacie i to jest akceptowalne w mieście, żona twierdzi, że ma szybkie auto (ale to przez dużo momentu na dole, więc ze świateł jest pierwsza i się cieszy).

jeśli chcesz mieć szybkiego diesela BMW to 330d lub 335d. btw, jeśli decydującym faktorem jest kasa, kup e46, jeżdżąc tymi dwoma generacjami ciężko mi znaleźć zalety nowszej (nie to, że nie ma, ale nie ma ich wiele).


Owko prawi dobrze Panowie wink.gif 320d nie jest sprinterem ale daje po programie dość sympatyczną radość z jazdy. Średnio +30KM 60-80NM, tak więc różnice są wyczuwalne nie tylko w ruchu miejskim ale również w cyklu mieszanym. Może bawić się jeszcze w układ wydechowy ale nie będzie znaczącej poprawy osiągów, soft jest głównym aktywatorem zmian. Do tego modelu jest układ firmy Eisenmann oraz Supersprint.

Pozdrawiam,

Paweł

As_
a jakby wsadzić jakieś turbo alpino-podobne?
W przedliftowej D3 seryjnie jest 200KM podejrzewam że chipem dałoby się to jeszcze poprawić.
Z tego co czytałem w D3 jest inne turbo i wtryski z 335.

Temat w sumie czysto teoretyczny bo koszty nowych wtrysków nowej turbiny i poskładania do kupy będą sporo wieksze niż zakup 6 cylindrów. No chyba że komuś akurat padło turbo i tak czy inaczej musi wymienić
Paweł75
Po co modyfikowac 2.0 za ta kase mozna miec 6 cylindrow w 330d.
the.wolf
jak na moj gust po pelnym wydechu i chipsie, spokojnie bedzie ponad 200km. W dolocie tez cos mozna pomajstrowac z tego co widzialem w 118d
coolice
K&N ma jakiś dedykowany stożek do tego wink.gif
coolice
Jakby ktoś był zainteresowany dłubaniem 2.0d ,to można zapodać takie coś http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...oduct=FMINT320D . Jakieś przyrosty mocy pewnie można na tym zyskać. smile.gif
Mirage
CYTAT(As_tdi @ Tue, 14 Jun 2011 - 00:11) *
a jakby wsadzić jakieś turbo alpino-podobne?
W przedliftowej D3 seryjnie jest 200KM podejrzewam że chipem dałoby się to jeszcze poprawić.
Z tego co czytałem w D3 jest inne turbo i wtryski z 335.

Temat w sumie czysto teoretyczny bo koszty nowych wtrysków nowej turbiny i poskładania do kupy będą sporo wieksze niż zakup 6 cylindrów. No chyba że komuś akurat padło turbo i tak czy inaczej musi wymienić

Nie wydaje mnie się. Szukam i znaleźć nie mogę
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.