Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: e30 problem z wtryskami
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
e30live
panowie ma w e30 swap 2.8 m30 ma takie pytanie czy wszystkie wtryski powinny pracowac razem czy nie. I jeszcze takie pytanko co steruje wtryskami w tym silniku aparat czy komputer.
opornick
wtryskami steruje komputer silnika , i jest to pewnie polsekwencja (pracuja trojkami) ale niech mnie ktos poprawi jesli sie myle
pucek
CYTAT(e30live @ Sat, 13 Nov 2010 - 16:50) *
panowie ma w e30 swap 2.8 m30 ma takie pytanie czy wszystkie wtryski powinny pracowac razem czy nie. I jeszcze takie pytanko co steruje wtryskami w tym silniku aparat czy komputer.


Komputer,bo aparat to robi zdJecia wink.gif
@opornick dobrze pisze smile.gif
mrfish
Witam!
M30 2.8 jest na L-Jetronicu, komputer steruje paliwem, a zapłonem moduł zapłonowy (stojący aparat z czujnikiem halla).
Pozdro.
e30live
panowie a co powiecie na to jak krece aparatem to na pul obrotu aparatu zaplonowego podaja wszystkie 6 wtryskow na raz.
opornick
CYTAT(e30live @ Sun, 14 Nov 2010 - 17:07) *
panowie a co powiecie na to jak krece aparatem to na PÓŁ obrotu aparatu zaplonowego podaja wszystkie 6 wtryskow na raz.


bo chyba na kablu zaplonowym jest czujnik ktory daje sygnal do ecu w jakim polozeniu sa tloki i m.in. na podstawie tego ecu sika bena.
ale czemu wszystkie 6 ? moze jakies zwarcie? nie wiem
e30live
ok panowie moze znacie jakis zamiennik ecu do 2.8 m30 bo znaleźć taki sam bedzie raczej ciezko
kamil.k
jest tu na forum temat o typie wtrysku jaki jest w starszych silnikach bmw i o ile dobrze pamietam to sporo osób pisało że działaja parami po 3 sztuki ale ktos chyba pisał że to jest inaczej wymysłone i każdy wtrysk pracuje osobno ...

jak sikaja wszystkie razem to pewnie tylko na zimnym silniku jako ssanie bo inaczej nie widze sensu smile.gif

pucek
CYTAT(kamil.k @ Mon, 15 Nov 2010 - 19:34) *
jest tu na forum temat o typie wtrysku jaki jest w starszych silnikach bmw i o ile dobrze pamietam to sporo osób pisało że działaja parami po 3 sztuki ale ktos chyba pisał że to jest inaczej wymysłone i każdy wtrysk pracuje osobno ...

jak sikaja wszystkie razem to pewnie tylko na zimnym silniku jako ssanie bo inaczej nie widze sensu smile.gif


Jezeli jest czujnik na walku rozrzadu to jest sekwencja,czyli kazdy osobno,jezeli jest czujnik tylko na wale ,to polgrupowo lub fullgrupowo.
e30live
u mnie w silniku jest czujnik położenia walu tylko ,ze łączy się z wtyczka do diagnostyki silnika i nigdzie indziej. jedyny czujnik jaki ma to w aparacie zapłonowym czyli to on musi dawać sygnał do kompa w którym położeniu są tłoki i kiedy wtrysk ma podać. Mam dwa aparaty zap. i na obydwu jest taka sama objawa wszystkie pracują razem. Spróbuje jeszcze z innym kompem w sobotę będę miał wtedy napisze jakie postępy .
MrUw@
no to pytanie czy czujnik halla daje dobry sygnal... ale proczniego na wale tez powinien byc czunjnik... i je najpierw bym sprawdzic... pytanie numer dwa czy to nie wina listwy ??
e30live
dlaczego miała by to być wina listwy nie bardzo rozumiem tego ?
e30live
panowie podmieniłem kompy, aparat zapłonowy,moduł zapłonu i nic to samo i zastanawiam się czy niema tak być. tylko to jest jedyny mój punkt zaczepienia ponieważ niemego jej odpalić po swapie podpiołem elektrykę i zapalił na tyka nagle ja za przeproszeniem jasny ch...j strzelił jak próbuje odpalić to po trzecim zakręceniu jest strzał w wydech. a i mam jeszcze jedno pytanie czy w wtyczce od wtrysku sa tam dwa gniazda i dwa plusy i gdy grece silnikiem w jednym powinien być stały plus a w drugim powinien przerywać a u mnie obydwa przerywają huh.gif i tego tez nie wiem czy tak ma być . Panowie proszę o pomoc .
kamil.k
e30live a iskra chociaż jest ??

próbowałes odpalac z popychu albo z jakims samostartem ??

ja bym proponował kupic nowszy osprzet motronic 1.3 i przełożyc zamiast tego starego .w 500zł powinienes sie zmiescic




e30live
jest iskra zapłon tez ustawiony na plaku zapali. tylko powiec mi czy da się wsadzić motronic 1.3 bo ja mam aparat stojacy a nie tak jak 3.0 albo 3.5 w deklu.
kamil.k
jak zapala na samostarcie to posprawdzaj wtrysk paliwa bo pewnie tam cos jest nie tak


jak go pokrecisz i nie odpala to swiece chociaż sa mokre ???

przypomniało mi sie że w e30 na starym wtrysku miało dodatkowy wtryskiwacz w kolektorze

a czy nowy osprzet bedzie pasował to nie wiem w 100% jak to jest w m30

oczywiscie najlepsza opcja i pewnie najtansza bedzie wsadzenie nowszego m20b25 albo m30b35 z kompletna instalacja.b28 ma mniej mocy niz b35 no i nie wiadomo kiedy z nim dojdziesz do ładu
Skiba
sprawdz na schemacie elektrycznym w jaki sposob podłaczone są wtryskiwacze, moze tam jest symultaniczny wtrysk.
e30live
ok dzięki panowie za wskazówki jak cos uda mi się stworzyć to napisze .
e30live
panowie z wiaski silnika wychodzą przewody masowe i zauwazyłem ze tam jest plus czy tak ma być ??
kamil.k
a pod co to jest podłączone ??

e30live
pod dekiel pokrywy zaworów
e30live
ok panowie odpaliłem ja wczoraj przyczyna było zawarcie przy module zapłonu zaizolowałem kable i teraz chodzi jak wściekła.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.