Guta
Thu, 11 Nov 2010 - 17:34
Czy jest sens zmieniać żeliwo z m50 na kolektor z m52? Przy odkręcaniu wydechu pourywałem szpilki,mam kolektory z m52b28 też bez szpilek także jedna robota.
hz10
Thu, 11 Nov 2010 - 21:41
warto , są dużo lżejsze
AdamuS_81
Thu, 11 Nov 2010 - 22:14
jaka jest różnica w wadze?, tylko waga przemawia za montażem do m50b25?
marek.s
Thu, 11 Nov 2010 - 23:28
Żeliwne z m50 ważą 9kg,stalowe z m52 5,20kg. szybko oddają ciepło i łatwiej spawac.
Foinix
Fri, 12 Nov 2010 - 10:21
CYTAT
szybko oddają ciepło
to dlaczego owija się kolektory materiałem termoizolacyjnym ? skoro tutaj kolega podaje, że szybkie oddawanie ciepła to zaleta ? tak przynajmniej wnioskuje...
SONIC
Fri, 12 Nov 2010 - 12:35
owija sie kolektory w silnikach z turbo zeby cisnienie spalin bylo wyzsze
Foinix
Fri, 12 Nov 2010 - 15:40
hm... ale podobno w silnikach N/A też stosuje się takie zabiegi...
przepraszam ze ten mały OT ale jestem Ciekaw jak to z tym jest
crup-nick
Fri, 12 Nov 2010 - 22:46
w n/a wyższa temperatura spalin=wyższa prędkość spalin=lepsze odprowadzanie spalin IMHO
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.