Czacza
Thu, 04 Nov 2010 - 14:19
Mam na stole pacjenta. E34 525 z zamordowanym na śmierć M20B25. Kupiłem do tego silnik, ponoć taki sam. Problem pojawił się po bliższym przyjrzeniu się obydwu. Łapy z jednego poprostu nie dają się przykręcić do drugiego.
Pod kolektorem ssącym oryginalnego silnika jest oznaczenie:
BMW 289 575
Na tym "nowym":
BMW 1278 921
Z róznic widocznych gołym okiem to w oryginale bagnet był wsadzony w miskę, w tym zakupinym w otwór w bloku.
Cała reszta siada i pasuje ślicznie. Tylko jak ja mam to posadzić na łapach??
neranr1
Thu, 04 Nov 2010 - 15:39
Szczerze powiem że u mnie sytuacja była odwrotna motorownie z e34 do e30 przerzuciłem razem z misą bagnetem prawie PnP
Chris320
Thu, 04 Nov 2010 - 19:07
Akurat mam takie bloki u siebie i może być problem,bo ten 1289 575 to faktycznie z e34,ale drugi o nr 1279 921 to super eta z 1987roku wyciągnięta z e28 !
Uploaded with
ImageShack.usJeśli chodzi o te mocowania na zdjęciu(czerwone strzałki) to rozstaw otworów jest ten sam...powinno pasować na łapach od e34.
Czacza
Thu, 04 Nov 2010 - 19:19
No i super. I calutki osprzęt z tego B25 tak ślicznie siadł?? Nowy rozrząd, pompa wody, simmeringi? Swietnie. Jak to posadzić do E34. Sterowanie mam w poważaniu, na benzynie on o tak będzie odpalał poprostu, reszta to LPG na śrubke :/
Chris320
Thu, 04 Nov 2010 - 19:53
Tak ,przełożyłem głowicę i osprzęt z B25 do tej sety ,ale jeszcze nie włożyłem silnika do budy (e30).
maruda
Thu, 04 Nov 2010 - 20:37
Starsze m20b25 z e30 nie miały przystosowanych do e34 otworów, nie ma możliwości na seryjnych łapach z e34 włożenia tego silnika. Nowsze m20 już posiadają mocowania w bloku do obu modeli samochodów.
Czacza
Thu, 04 Nov 2010 - 20:41
Czyli co?? Muszę se łapy ustrugać custom?? Czy podejdą od czegoś??
maruda
Sat, 06 Nov 2010 - 22:47
Trzeba samemu dorabiać.
Czacza
Sun, 07 Nov 2010 - 10:27
Dzięki za odpowiedź...
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.