Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Chce modyfikowac.. [e39]
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
bull.44
Witam serdecznie.

Chce w niedalekiej przyszlosci przymodzic swoje e39
Nastawiłem sie juz na kupno kolektora wydechowego, osobnych przepustnic jak w m3 i wałków. chce przymodzic cos, ale policzyłem koszty.. sa do przyjecia ale to co za to dostaje.. juz nie, kazdy mowi by lepiej zaczac od jakiegos swapu.

Moj silnik to 2.0, da sie tym jezdzic ale uciec komus w trasie juz nie.
Zalozylem gwint z mts'u bo pekla, mi sprezyna z przodu, zmienilem tarcze+klocki, łaczniki pierdółki jednym słowem przyzwyczaiłem sie do auta i niechce go sprzedac. bo jak kupie to tylko 4.4


Do sedna.
Gdybym wybrał 2.8 do swapu to z pewnoscia chcial bym go odrazu zmodzic, itb, barany i wałki wiec czy nie lepiej od razu szukac silnika z m3.? duza była by róznica w kosztach?

Możecie poroznic mi silniki z m3 e36, m5 e34, ew 2.8, takie silniki by mnie interesowały, no i 4.4 jakie sa roznice w trudnosci i kosztach?

Dodam ze auto jest na co dzien ale chce cos po miedzy 2.8 a m5.
Pamietam ze prócz silnika trzeba wieksze heble itd
Pozdrowienia.
k-meal
nie lepiej sprzedac i kupic mocniejsza wersje?
Andrzej_K
Pewnie że lepiej. Zamiast rzeźbić w gównie, szukaj 540i, prędzej czy później na pewno coś sensownego znajdziesz. No chyba, że chcesz stworzyć ulep, którego późniejsza odsprzedaż będzie graniczyć z cudem.
bull.44
nie licze na odsprzedaz. auto na 4-5 lat pozniej licze ze wpadnie mi w ręce 300c 6.1 albo nowsza 5
wiec nie koniecznie musze miec teraz v8, moze byc r6.

nie kupie przeciez e39 z silnikiem 3.2 z e36
jednyna opcja sprzedazy mojego i kupna lepsiejszego jest 540
motor z m3 to tylko swap
m!xeR
s50b32 w e39 to bezsens...chyba każdy silnik s50b32 na tym forum ma okolice 300KM a więc tyle samo co m62b44(którego katalogowa moc jest zaniżona) nie wspominając o momencie i z ztcp masie która w przypadku s50 jest większa niż m62 (ale tutaj mogę się mylić). Nie kombinuj...kup 540i
bull.44
no własnie tak najbardziej to sie zastanawialem po miedzy 540 a swapem s50b32, oba maja piekny dzwiek.
4.4 wieksza pojemnosc i wiekszy moment, nie wiedzialem ze ma zanizona moc.
myslalem ze s50b32 bedzie lżejszy od m62b44 mozna to jakos potwierdzic?
zalezy mi na uzyskaniu "lekkosci" a nie landary, ale wiem ze to tez w polowie zasluga zawieszenia
ile trzeba by dac za sensowne 540 przed/po lifcie?
wczesniej sprzedaz mojego i znalezienie nowego dobrego egzemplaza wydawalo mi sie problemowe, bo potrzeboje caly czas auta, ale swap nie byl by napewno lzejszy :]
rottie
CYTAT(bull.44 @ Sat, 30 Oct 2010 - 13:15) *
no własnie tak najbardziej to sie zastanawialem po miedzy 540 a swapem s50b32, oba maja piekny dzwiek.

Jako posiadacz obydwu - WTF? To S50B32 ma w ogole jakis dzwiek? wink.gif

A co do tematu - zapomnij o jakichkolwiek swapach, a tym bardziej modyfikowaniu tego co masz, kupuj 540 i tyle.
bull.44
przekonuje sie coraz bardziej do waszej racji.
a macie moze jakis wykres z hamowni jednej albo drugiej, tak z ciekawosci jaki ma przebieg.
Dziekuje za zdrowe rady.
Piotrk
M62B44 bez vanosów, 300k przelotu ;]



W stosunku do innych samochodów o podobnych mocach, mogę stwierdzić, że zdrowe ;p
bull.44
Dzieki za szybka odpowiedz
No jestem onieśmielony... biggrin.gif

a jak z idiotoodpornoscia, jak by porównac do m50b25
4.4 to spora pojemnosc wiec na ile mozna by z niego wycisnąc podtlenkiem by sie nie bac o pojazd, auto na codzien wiec wystarczy mi czasem jakis strzał zamias stałego doładowania
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.