Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem po Swapie M20 na M50
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
xSenshix
Witam wszystkich.Zrobiliśmy z kolegami SWAP z M20B20 na M50B25 w mojej E30 no i wszystko sie udało odpala rusza przód tył ale...
Po odpaleniu zegar nie pokazuje temperatury(nowy czujnik) po osiagnięciu jakiejś temperatury(30-60)silnik zaczyna sam sobie dodawac i odejmować gazu z tym że nie ciagle tyle samo ale coraz więcej.Już brak mi pomysłów,nerw i ochoty.Pomóżcie sad.gif
Grzesi(E30)k
czujnik z m20??
xSenshix
Nie.Kupiłem tez od M20 ale gwinty są inne:-(
Grzesi(E30)k
Hmm ja wiem że czujnik od zegara mam od M20 i pasował P&P i własnie na tym z M50 nie pokazywało temp. w E30.

Czujnik od kompa został z M50 i w sumie jego usterki nie są niczym nowym w beemkach. Jak podmiana nic nie daje to odpuszczam i czekamy na odpowiedź kogoś oblatanego w elektryce tongue.gif
hz10
wystarczy podpiąć pod tester z możliwością podglądu parametrów i będzie wszystko jasne
jendrek e-30
Jak podepniesz pod kompa i będzie czuinik od m20 to będzie pokazywał -70 stopni, to co ci się dzieje to poje........ne z podciśnieniem i kilka pierdół musisz przejżeć wszystko raz jeszcze i sprawdzić krokowy i przepływkę



POZDRO ph34r.gif ph34r.gif
xSenshix
Auto juz śmiga falowanie było od zamienionych przewodów wodnych do czujnika.Czujnik jest od e30 ale pod czas jady wchodzi tylko na 1/4 zakresu a jak stoi na wolnych obrotach to do połowy?Jakieś sugestie??
xSenshix
Witam ponownie.Nie chce zakładac nowego tematu więc pisze tu.
Kolejny problem polega na tym że w momencie nagrzewania sie silnika (około 50 stopni) silnik zaczyna falować tak jakby ktoś dodawał gazu i to tak na 3000 obr.Po chwili ustaje i po nagrzaniu chodzi idealnie.Jakieś pomysły??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.