Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: CABRIO tylko jakie ? budżet około 45 tyś. MAX
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
RozbiJacek
Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie właśnie cabrio , zawsze było jakieś ale i suszenie głowy przez wroga w rodzinie czyli matkę mojego dziecka smile.gif , a to mały miał dwa latka i zamały ( mimo ,że większość czasu spędzam w pracy a wróg ma swoje auto i miś jeździ głównie z nią ) a to że to wozidło dla wieśniaków , że to tani szpan i pozerstwo , że mi palma odbija i małolaty zaczynają się podobać itp. że lato krótkie ,że ogólnie pomysł z d... i tak dalej za każdym razem kiedy przeglądałem allegro. Tak mi nawkręcała że już sam nie wiem czy to wieś czy nie. Ogólnie to raczej tylko dwa modele mnie interesują ,A4 b6 może B7 i e46 po lifcie. E46323 automatem sedanem jeździłem prawie 3 lata i znam auto bardzo dobrze, audi miałem pół roku B6 i źle wspominam ( zawieszenie, klimatroniki ,czujniki, wszystko się srało ale swoje zrobił przebieg 200 tyś a nie wiem ile było ukręcone) na plus audi silnik 1.8 turbo, na minus skrzynia multitronic której się boję , automat w bmw mnie nie przeraża .Zdecydowanie wolałbym automata,przyzwyczaiłem się od lat. Chętnie poczytam opini osób/użytkowników takich aut na codzień, jak to się spisuje zimą ,jak to wygląda,czy hardtop zimą to mus , czy da się bez niego obejść, nie mam garażu. być może cos podobnego w klasie, ale raczej z tym cięzko, saab i volvo to raczej nie dla mnie. w tej chwili mam is300 i silniki raczej większe mnie interesują. Głównie chodzi mi o stronę użytkową, z czym to się je i jak to smakuje smile.gif czy może posłuchać wroga i dać sobie spokój.Na co zwrócić uwagę, czy dachy 4-6 latków mają już dosyć, jakie koszta itp.

np. coś takiego

http://otomoto.pl/bmw-330-e46-330ci-2005-m...-C15468246.html

http://otomoto.pl/audi-a4-1-8t-cabrio-auto...-C14994767.html


dzięki
Raceboy
Przy 330Ci to A4 nie jedzie. Nie brzmi. Nie wygląda. Z oryginalniejszych, mniej bijących po oczach niż 330Ci i bardziej eleganckich cabrio szukałbym jeszcze Saab'a 9-3 2.0T lub Volvo C70 T5.
Flathead
Jeśli o Saabie mowa, to w tym budżecie proponowałbym Kroko Cabrio T wink.gif Nowsze śmierdzą malizną i nie mają tego czegoś, a 9-3 Cabrio to to samo co 900NG - a tą można wyrwać za 1/4 tej kwoty (z B204L).
rennen
A ja przywalę "z grubej rury" - Mercedes SL R129. Jedno z piękniejszych cabrio w historii, skrzynie praktycznie tylko automat, mało "wściekła" charakterystyka. Być może moja propozycja nie spotka się z aprobatą ale moim zdaniem jak cabrio to "z jajami" a nie takie bezpłciowe typu 323 (bez urazy)..

http://otomoto.pl/mercedes-sl-280-automat-...-C14052690.html coś podobnego, są oczywiście z większymi silnikami też ale skoro szukasz 323 to domyślam się, że osiągi cię nie interesują, a SL też nie jest do ścigania się spod świateł i kręcenia bączków.. taki 2.8 nie zje cie jeżeli chodzi o paliwo i ubezpieczenie, chociaż najbardziej naturalnym wyborem i najlepszym silnikiem do tej budy jest wg mnie SL 500.

Bart_Simpson
a może coś klasycznego?
w124 ce 300 , wg. mnie to auto ma swój styl, klasę a nie jakieś bezpłciowe a4,cze 3er...
mamy takiego w garażu, 3.0 benzyna, automat, ele. dach, jazda tym autem to czysta przyjemność, kierownicy wielokrotnie droższych aut zatrzymują się i oglądają go z pasją, poza tym bezawaryjne, tylko nie wiem jak jazda zimą, ponieważ w okresie dni niesłonecznych auto jest uśpione w garażu


Pozdrawiam
kiwi
Może takie coś

http://otomoto.pl/chrysler-crossfire-3-2-v6-C14829895.html

oprócz nadwozia to Mercedes

218KM manual wink.gif

Na SRT6 zabraknie kasy
Rufios
Skłaniałbym się na E46, może jeszcze volvo c70.
Lepiej przejedź sią jakimś kabrio.
Podejrzewam, że użytkowanie cabrio z miekkim dachem jednak jest inne niż z twardym (a takim jeżdżę)
Nie chodzi mi o hałas czy nagrzewanie wnętrza tylko o sztywność nadwozia.
Mam u siebie składany blaszany dach
Jak jeżdżę bez dachu na wybojach (takich że plomby wypadają) w mieście to potrafi czasami lekko zadrżeć lusterko. Wystarczy, jak dach jest nad głową to nadwozie jest tak sztywne, że nie czuje się że sie jedzie kabrio.
Takie wnioski po jeździe BMW E93. Nowe Volvo C70 ma wg mnie mniej sztywną budę.

A dach materiałowy nic nie usztywni.

Ale w przypadku np BMW Z4 nie ma to znaczenia, bo auta z założenia było projektowane jako kabrio i pomimo materiałowego dachu też odniosłem wrażenie sztywnego nadwozia. Krótszy rozstaw osi też robi swoje.

Ogólnie jazda kabrio jest fajna. W trasie dach w dół. Przez lato nie używałem klimy, Zero przeziebien. No chyba zę jeżdzisz w korkach w mieście to jednak dach nad głową lepiej mieć. Bo można się zagotować
tomek_7
Za 40k to niełatwo kupić dobre przedliftowe 330 coupe a co dopiero poliftowe cabrio.
No ale szukajcie a znajdziecie. Propozycja Raceboy'a też fajna, SL500 warto przemyśleć.
kiwi
A w którym poście Raceboy zaproponował sl500??????????
Joker
kiwi przypierd..asz się smile.gif Zaproponował Saaba i Volvo, SL 500 w wypowiedzi Tomka masz po przecinku.
LCQ
zdecydowanie SL biggrin.gif i najlepiej od 500 w górę laugh.gif
Raceboy
A nie uważacie, że w naszych realiach cabrio powinno być relatywnie jak najmłodsze? Jak słusznie zostało napisane, auto bez dachu jest mniej sztywne i bardziej pracuje. Dodajcie do tego nasze zajebiste drogi i wynika z tego czarno na białym, że żeby zagłuszyć trzeszczenie deski i zamkniętego dachu w 12 letnim cabrio należałoby chyba mieć audio jak na koncercie Stinga. Do tego sparciałe uszczelki i dostająca się przez szpary - nawet te mikro - wilgoć. Ja bym brał coś, co jeszcze nie zdążyło się wytrzepać na polskich drogach do tego stopnia, by jazda cabrio była przyjemnością, a nie nerwowym szukaniem przyczyn "świerszczy" w aucie.
LoudBassoon&co.
Może przeoczyłem jakieś kryterium, które dyskwalifikuje moją propozycję, ale na hasło cabrio do głowy przychodzi mi jedno:
KORU
Mercedes SL i Honda S200 to nadwozie typu roadster a nie Cabrio (długa maska krotki tył). Prawdziwe Cabrio to auto conajmniej 4 osobowe z nadwoziem otwartym bez pałąka wzmacniającego nadwozie. wink.gif W takim razie masz do wyboru Audi A4, BMW serii 3, Mercedes W124, Mercedes CLK, Peugeot 307 CC, Volvo C70 i SAAB 9-3 to auta dla nudziarzy. Najlepiej odsylam cie w te miejsce, gdzie sa odpowiednie dzialy z ktorych dowiesz sie co nieco o eksploatacji bezdasznika. Co do sztywnosci nadwozia to wiadomo ze starsze cabriolety maja troche gorsza sztywnosc w porownaniu do tych nowych karoserii obecnie produkowanych cabrioletow. Mozna to zaobserwowac na naszych dziurawych drogach drganie lusterka wstecznego, stukanie szyb i roznego rodzaju trzeszczenia wnetrza to zdarza sie w starszych egzemplarzach. Wazna role odgrywa sam dach jego mechanizm i uszczelki. Dlatego przed zakupem trzeba go dokladnie obejrzec. Warto zwrocic tez uwage na tylna szybe. Hardtopa warto kupic jezeli zamierza sie dluzej uzytkowac Cabrio.

http://www.cabrio-club.pl/index.htm
candy81
Moje obserwacje z uzytkowania cabrio.
Lans fajny
Strasznie sie kurzy srodek. Codziennie trzeba bylo wycierac. Skora to koniecznosc.
Konstrukcja po 60tys na poilskich drogach ok
W 4-ro osobowy z tylu w trasie nie da sie wyrobic bo leb urywa
Przy otwartym dachu spala ok 20% wiecej
w gorace dni nie da sie wysiedziec nawet przy otwartym dachu. Plecy zawsze mokre a ja nienawidze sie pocic.
Idealne cabro to mocny benzynowy silnik w automacie z wentylowana skorzana tapicerka.
....Zapomnialem dodac, ze jak zostawiam auto na parkingu z otwartym dachem(szczegolnie makro w sosnowcu) to zazdrosne typy wrzucaja mi papierki do srodka!!!
KORU
CYTAT(candy81 @ Thu, 28 Oct 2010 - 10:13) *
...
w gorace dni nie da sie wysiedziec nawet przy otwartym dachu. Plecy zawsze mokre a ja nienawidze sie pocic.
Idealne cabro to mocny benzynowy silnik w automacie z wentylowana skorzana tapicerka.
....Zapomnialem dodac, ze jak zostawiam auto na parkingu z otwartym dachem(szczegolnie makro w sosnowcu) to zazdrosne typy wrzucaja mi papierki do srodka!!!

Wnetrze sie kurzy to fakt dlatego trzeba tez zwraca uwage gdzie sie takie auto parkuje. Przejedzie ciezarowka po piaszczystej drodze i mamy wnetrze do generalnego sprzatania. Podczas upału jak sie stoi w korku to jest naprawde goraco. Rozwiazaniem jest zakladanie czapeczki z daszkiem zawsze kiedy jedzie sie z otwartym dachem. Chroni ona przed dzialaniem slonca i przed przewianiem glowy gdy nie ma sie zalozonego Windshota. Klimatyzacja w Cabrio to nie absurd ale bardzo dobry wynalazek. Kiedys widzialem Cabrio z roznymi papierkami w srodku i w pierwszej chwili pomyslalem o wlascicielu ale balaganiarz. Dopiero jak wracalem to zauwazylem jak jakis gosciu wrzuca papierek smiejac sie do swoich kumpli. To Polska wlasnie. rolleyes.gif
mile
CYTAT
Mercedes SL i Honda S200 to nadwozie typu roadster a nie Cabrio (długa maska krotki tył). Prawdziwe Cabrio to auto conajmniej 4 osobowe z nadwoziem otwartym bez pałąka wzmacniającego nadwozie. W takim razie masz do wyboru Audi A4, BMW serii 3, Mercedes W124, Mercedes CLK, Peugeot 307 CC, Volvo C70 i SAAB 9-3 to auta dla nudziarzy. Najlepiej odsylam cie w te miejsce, gdzie sa odpowiednie dzialy z ktorych dowiesz sie co nieco o eksploatacji bezdasznika. Co do sztywnosci nadwozia to wiadomo ze starsze cabriolety maja troche gorsza sztywnosc w porownaniu do tych nowych karoserii obecnie produkowanych cabrioletow. Mozna to zaobserwowac na naszych dziurawych drogach drganie lusterka wstecznego, stukanie szyb i roznego rodzaju trzeszczenia wnetrza to zdarza sie w starszych egzemplarzach. Wazna role odgrywa sam dach jego mechanizm i uszczelki. Dlatego przed zakupem trzeba go dokladnie obejrzec. Warto zwrocic tez uwage na tylna szybe. Hardtopa warto kupic jezeli zamierza sie dluzej uzytkowac Cabrio.




Zawsze jak czytałem twoje posty to miałem ochotę zadać jedno,jedyne pytanie - ile masz lat ?
Olsen
CYTAT(rennen @ Wed, 27 Oct 2010 - 22:08) *
A ja przywalę "z grubej rury" - Mercedes SL R129. Jedno z piękniejszych cabrio w historii, skrzynie praktycznie tylko automat, mało "wściekła" charakterystyka. Być może moja propozycja nie spotka się z aprobatą ale moim zdaniem jak cabrio to "z jajami"


+1

Ostatni prawdziwy Mercedes,jeden z najładniejszych MB.Ceny znośne, parę tysiów trzeba będzie wrzucić na początek żeby go doprowadzić do stanu na jaki zasługuje,ale później to już tylko radocha z jazdy.Styl i klasa.
Andrzej_K
mile, nie tylko Ty tak masz.

RozbiJacek, oprócz propozycji, które już padły może warto rozważyć również coś takiego:

http://moto.allegro.pl/lexus-sc-430-salon-...1289935532.html
http://moto.allegro.pl/jaguar-xk8-cabriole...1295069741.html
kremat0r
Ten jaguar ale brzydal .
kiwi
piszecie,piszemy....niech teraz autor tematu skomentuje nasze propozycję wink.gif
caro
CYTAT(kremat0r @ Thu, 28 Oct 2010 - 18:12) *
Ten jaguar ale brzydal .


Ale to ED9 jest piękne... biggrin.gif

W tym budżecie można jeszcze Corvette C4, Camaro itp.

http://img3.imageshack.us/i/camaro1w.jpg



http://img149.imageshack.us/i/camaro2.jpg

PMT
CYTAT(RozbiJacek @ Wed, 27 Oct 2010 - 21:02) *
Chętnie poczytam opini osób/użytkowników takich aut na codzień, jak to się spisuje zimą ,jak to wygląda,czy hardtop zimą to mus , czy da się bez niego obejść, nie mam garażu.


Ja jak kupowałem pierwsze cabrio z miękkim dachem, to bardzo obawiałem się wandali. Jednak od dwóch lat ( odpukaćsmile.gif ) nic takiego mi się nie przydarzyło, chociaż parkuje w różnych miejscach (wwa praga itd) smile.gif

Zeszłą ostrą zimę całą przejeździłem swoim 9-3 I cabrio z miękkim dachem, i szczerze mówiąc nie polecam. W tym roku postanowiłem, że temperatura spadnie poniżej 0 to będę garażował. Nie chodzi o to, że było zimno przy -20 podczas jazdy laugh.gif z tym nie ma żadnych problemów, ale jednak takie temperatury nie służą cabrio (uszczelki, samo pokrycie dachu). Dodatkowo straszne jest wrażenie jak się wsiada rano do maksymalnie wyziębionego samochodu. Jednak samochody z twardym dachem się tak nie wyziębiają... Jak pogoda jest wyjątkowo upierdliwa (zamarzający deszcz) to cały ten syf się przyczepia do dachu i nie sposób to usunąć. I gdzie tu przyjemność z jazdy? smile.gif

candy81
CYTAT(Andrzej_K @ Thu, 28 Oct 2010 - 17:07) *
mile, nie tylko Ty tak masz.

RozbiJacek, oprócz propozycji, które już padły może warto rozważyć również coś takiego:

http://moto.allegro.pl/lexus-sc-430-salon-...1289935532.html
http://moto.allegro.pl/jaguar-xk8-cabriole...1295069741.html

Lex jest zajebisty i ma wszystko co trzeba. Przy nim, auta typu megane, 307cc, astra to resoraki. Tak w ogole to to auto jedzie i nie rozpada sie po 10latach esploatacji jak inne. Niestety nie ten budzet.
KORU
CYTAT(mile @ Thu, 28 Oct 2010 - 16:27) *
Zawsze jak czytałem twoje posty to miałem ochotę zadać jedno,jedyne pytanie - ile masz lat ?

Ogolnie piszesz nie na temat ale odpowiem tak : Nie udziele odpowiedzi wiec umieraj z ciekawosci. Wnioskuje ze zle mnie oceniasz skoro sie pytasz o moj wiek. To nie dobrze. JA sobie dobrze zapamietam te pytanie.
Raceboy
Plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... Bez wycieczek osobistych, bo po łapach dam jednemu i drugiemu.
KORU
"We are made of emotions" biggrin.gif Raceboy najmocniej przepraszam ale mile powinien napisac mi PW a nie tu pisac w tym temacie. Ewidentnie mnie zaczepia. Wywal te niepotrzebne posty jak cos. Pozdro wink.gif
RozbiJacek
Czytam czytam na bieżąco smile.gif od wczoraj próbowałem usiąść na chwilkę ale naprawdę krucho u mnie z wolnym czasem .

więc zacznę od mercedesów , naoglądałem się ich sporo, od SL W129 przez W124 po clk , nie widzę żadnego z nich pod domkiem, po kolei, SL W129 znam to auto, kolega jeżdzi takim już drugi rok sl500, jest cudny ,wygląda rewelacyjnie, jak dla mnie ponadczasowy, ta jego ponadczasowość wszystkim trochę jednak oczy przysłania, najmłodsze z nich mają kilkanaście lat, jeden z ostatnich z serii niezawodnych mercedesów, ale to jednak już dziadyga, środek auta nie powala, poprostu mercedes w środku mi się niepodoba.jeździłem 320 cdi avangarde rok czasu i cierpiałem smile.gif podstawowa wada jak dla mnie tego auta to znajomośc siebie i swojej jazdy, ja to poprostu zajeźdzę, używam auta codziennie, nie jestem pedantem ze szmatką w garści, te kilkanaście lat zdecydowanie odbiło się na trwałośći tych aut,. Nadaje się na weekendowe przejaźdzki ,raczej niebardzo do codziennej walki w korkach i szybkiej dynamicznej jazdy po mieście, do tego silniki, 280 mnie zamęczy, 500 to zdecydowanie nie na moja kieszeń, wiem dokładnie ile każde płacici za swoje utrzymanie SL500 kolegi i jest to auto finansowo bardziej wymagające niz moja eks. w124 to naprawdę super auto, ale kolejny klasyk na weekendy, nie do latania na codzień , ma swoje lata, zaduzo tych latek . CLK nawet nie patrzę w jego stronę, po swoim mercedesie 2003 rok ta marka ogólnie przestała dla mnie istnieć , to jedno wielkie nieporozumienie użytkowo-mechanicznie-technicznie, taka jest moja opinia użytkownika, i znajomych użytkowników jak i serwisu gdzie byłem wyjątowo często. Gwiazda wyblakła i straciła blask, któy niby teraz odzyskuje na nowo, ale na nowe to nie na moją kieszeń smile.gif lecimy dalej , Saaby cabrio , nie wiem nie czuję tego , nie podoba mi się , ale pojechałem oglądać jednego saaba 9-3 , to szczerze, surowy /japoński środek Lexusa IS bardziej mi odpowiada niż saab, Volvo C70 na mega plus sztywny dach , ogólnie taki damski , sam już nie wiem wydziwiam, byle by wyszło ,że mam kupić bmw,nie ukrywam, mój faworyt to e46. 325-330 .nie stare , nie zmęczone, jak dla mnie linie jeszcze świeże , środek mi odpowiada,jedyna różnica do sedana którym jeżdziłem to chromowe obwódki na zegarach i kursywa na licznikach a cieszy smile.gif Lexus w tym zestawieniu , sama marka jest faworytem, możecie mnie zlinczować, ale w tym akurat modelu to ja nie wiem gdzie jest przód a gdzie tył.... poniosło przy mazaniu tego auta jakiegoś japońca , drugi japoniec zatwierdził go i wyprodukowali,ale oni jedzą surowe ryby,kupują używane gacie małolatek i przy smarkaniu im staje więc się nie dziwie, mi sie nie podoba, to auto nie dla mnie, nie noszę różowych koszul, nie jestem pan ładny i pasuje mi tak fura jak świni siodło, nowy is cabrio dla mnie klasa , oczywiście poza zasiegiem cenowym .Widziałem tego lexa SC pierwszy raz w jakimś filmie z młodym Szturem i już wtedy pomyślałem, ale brzydal, na zywo jest gorzej. Nastepny AS to crosfire, pierwszy raz zobaczyłem to auto na jakimś lotnisku ,na głównym terminalu stał na środku na podwyższeniu ,ze niby piekny itp. gdzieś leciałem jak zwykle spóźniony i tylko rzuciłem na niego okiem , zero wrażenia, jedyne co pomyślałem to : ale kupa, i do dziś dzień nic się nie zmieniło :)kolejne auto z proponowanych to S2000. zdecydowanie jest na liście moich aut do zakupu po wygraniu w totolotka. jednak jako jedyne auto do jazdyu na codzień poprostu się nie nadaje, znam to auto osobiście, dwóch znajomych chyba jest nawet tu na forum, może się wypowiedzą o czym rozmawialiśmy nie raz, na codzień z tym autem ciężko się zyje, obaj mają drugie auto do pracy , do latania po mieście. Jaguar nie wchodzi w grę ze względu na koszta, to jest mega lansowóz i dziadkowóz w jednym , nie ma stajla i jest brzydki smile.gif no i wreszcie ta właśnie codzienność, mokre plecy, żar z nieba latem , więc po mieście dach zamknięty,pełno kurzu,syf w środku, polska mentalność , bo to Polska właśnie , nie wiem jak to ugryść, do tego zimą marznący deszcz na szmacie, mróż wykancza uszczelki, wiecznie zaparowane szyby itp. wysoka cena jak na 3-4 miesiące możliwości otwarcia dachu. rozwiazaniem jest hardtop , do bmw najbardziej popularny, kolejny plus dla bmw smile.gif
Andrzej_K
Jacek, ja widzę że tu niema co dalej rozkminiać bo Ty tak naprawdę doskonale wiesz czego chcesz, i co spełnia twoje wymagania. I w sumie to masz rację bo BMW to świetne auta są.
wzi13
Hehe... kolega po prostu chce zeby pare osob potwierdzilo jego zdanie a nie zeby mu zaproponowac alternatywe wink.gif

Ale zeby nie bylo to dodam pare od siebie... chociaz dziwne ze jeszcze sie tutaj nie pojawily(chyba ze przeoczylem wink.gif)
*Porsche Boxster - moze i delikatnie kontrowersyjne ale jak juz zostalo pare razy tutaj na forum wyjasnione - jedzie! i to zacnie.
*SLK R171 - coz... jest po 2003r wink.gif do tego troche ponad budzet ale ma swoje plusy.
*Mazda mx5 - bedzie mloda i solidna. zasluzone cabrio i ciekawa alternatywa dla wszedobylskich m-pakietow wink.gif
*No i.... Z4 wink.gif Tez mniej obyte niz starawe juz e46 a parktycznie to samo - 2 miejsca
k11
Ale skoro kolega potrzebuje DD ze zdejmowanym dachem, to gdzie w tych roadsterach będzie woził matkę dziecia swego i dziecia właściwego? W bagażniku?

r.
wzi13
Wiesz te ktore ja podalem sa jak by nie bylo podobnie prorodzinne jak lex a e46 wiele wygidniejsze od z4 tez nie jest...
candy81
Jacek nie badz dzieckiem i podaruj sobie odrobine luksusu. Nie pekaj bo zycie jest za krotkie by nie podarowac sobie szansy posiadania cabrio, alfy romeo czy innej motoryzacyjnej zachcianki. Rok ma ~360 dni i nie zawsze jest mega zimno czy mega upalnie. Jazda bez dachu daje naprawde duzo frajdy by wybaczyc inne niedogodnoci. Ja do tej pory nie mialem lepszego funu niz dosc szybkie krecenie po slowackich gorach przy fajnej pogodzie. Wedlug mnie skoro lex sc jest gejowski powinienes powaznie rozwazyc A4 w Q.
Kafarek555
Polecam Ci jednak sprawdzić Saaba 9-3. Naprawdę przyjemnie się tym jeździ z 2 litrową, doładowaną jednostką. Pomimo materiałowego dachu nie odczułem dyskomfortu w chłodzie ale to pewnie także zasługa niesamowicie wydajnego układu ogrzewania. Zawieszenie mogło by być odrobinę sztywniejsze ale nie narzekałem wink.gif W tym kolorze jak ten egzemplarz: http://otomoto.pl/saab-9-3-cabrio-2-0-turb...-C14849509.html wg mnie wygląda obłędnie biggrin.gif
k-meal
CYTAT(Kafarek555 @ Fri, 29 Oct 2010 - 20:37) *
Polecam Ci jednak sprawdzić Saaba 9-3. Naprawdę przyjemnie się tym jeździ z 2 litrową, doładowaną jednostką. Pomimo materiałowego dachu nie odczułem dyskomfortu w chłodzie ale to pewnie także zasługa niesamowicie wydajnego układu ogrzewania. Zawieszenie mogło by być odrobinę sztywniejsze ale nie narzekałem wink.gif W tym kolorze jak ten egzemplarz: http://otomoto.pl/saab-9-3-cabrio-2-0-turb...-C14849509.html wg mnie wygląda obłędnie biggrin.gif

wg mnie kolor jak po porzygu.
LCQ
CYTAT(RozbiJacek @ Fri, 29 Oct 2010 - 11:13) *
Jaguar nie wchodzi w grę ze względu na koszta, to jest mega lansowóz i dziadkowóz w jednym , nie ma stajla i jest brzydki smile.gif



pierdolisz i tyle laugh.gif widać że nie masz pojęcia o Jagach, a jak Jag to tylko R, wiem co piszę i wierz mi bardziej jesteś pewnie dziadkiem niż ja cool.gif laugh.gif laugh.gif

P.S. żona ma rację, kup BMW a małolaty będą skakać haha
lagadula
real cabrio
niC
Może trochę nie w temacie aleeee. Może jednoślad ? Wraz ze szwagrem przerabialiśmy temat kabrioletów jako oderwania się od codzienności. No i zamiast 4 pojawiły się 2 kółka wink.gif
pawel934
CYTAT(lagadula @ Wed, 03 Nov 2010 - 07:53) *


+1 smile.gif
KORU
E30 to Classic Cabrio. Alternatywa dla BMW E-46 Cabrio jest Audi S4 Cabriolet. Piekne wnetrze i linia nadwozia. Uszczelki na zime sie konserwuje.









Patee
do 45tys zł MAX?? bo tak zakłada przyszły nabywca
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.