Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Kupno M5 E39
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Vacheron
Koledzy, zwracam się z uprzejma prośbą o przybliżenie kilku aktualnych faktów, na które należy zwrócić uwagę przy zakupie E39 M5. Jestem na etapie czytania forum bo wiem, ile musiałem wcześniej przeczytać informacji o innej marce auta, żeby mieć jako takie pojęcie.

W pierwszej połowie przyszłego roku chciałbym dokonać zakupu egzemplarza, który będzie dawał frajdę z posiadania i oszczędzi jeśli to możliwe bólu głowy.

Moje pytania, które mnie nurtują są następujące:

1. Czy warto interesować się autami z alledrogo /otomoto? Czy szukać osoby/osób, które wyjeżdżają na zachód po auta - vide Hevelia.
1.a. Nie znam się na kwestiach technicznych (związanych z mechaniką, elektroniką), nie potrafiłbym ocenić, czy dane auto rzeczywiście jest godne uwagi czy też nie...

2. Rozumiem, że najodpowiedniejszym rocznikiem byłby model po 09.2000. z poprawionym Vanosem. A jeśli nie czy roczniki 99 sprawiają aż tyle kłopotu?

3. Gdyby się zdarzyło, że nie udało mi się kupić auta w b. dobrym stanie to jakie istnieją alternatywy "przywracania serii"? Kapitalny remont to byłoby za pewne połowa wartości auta? Tutaj tylko zakładam pojawienie się ewentualnych ukrytych wad, bo nie wiele jest przecież osób sprzedających dobre egzemplarze.

4. Proszę wskazać od jakiej kwoty potencjalny nabywca winien szukać auta. Spotkałem się z dość dużym rozrzutem od 33.000 do ponad 60.000 często w nieodległych rocznikach (np. '00 a '01). Czy na chwilę obecną cena za M5 z 2000-2001 - 45.000 może odzwierciedlać stan techniczny: dobry plus - bardzo dobry. Spotkałem się z opiniami, że nie koniecznie tanio wystawiona eM'ka musi być lipna.