tdserek
Sat, 09 Oct 2010 - 11:12
Witam.
Chcialbym dowiedziec sie czy moze ktos ma jakis pomysl na zestaw sprzeglowy do tda 2.5 litra aby przeniesc 600nm od dolu?
Mod sprzegla 240mm z m3 czy moze zestawik customowy z kilku elementow
pozdrawiam
k64
Sat, 09 Oct 2010 - 13:47
a moze cos z 3.0 diesla z e46/e39 , 500nm znosi , dwumas + tarcza sprzegla z 2,8 razem z lozyskiem . 500nM znosi napewno. u mnie kop jest od 2tys rpm brutalny kop turbo i jak narazie ok a nM to bedzie wlasnie kolo 500, niby przy chipowaniu e46 330d tez maja ponad 600nM i jest ok, ale to gorna granica ktos tak kiedys napisal
tdserek
Sat, 09 Oct 2010 - 16:48
rozumiem ze docisk z 3.0d ale chodzi o ten z regulatorem i do tego tarcza z 2.8 to juz jest martwi mnie dwumas czy nie lepiej zmotac jednomas i spieka u radzika ...auto ma byc zbudowane dla fanu wiec moze byc twarde i szarpac byle by przenosilo moment:D ten moment bedzie bardzo nisko niestety i boje sie ze moze byc unfall sprzegla obecnie jest wlasnie dwumas z 725 240mm tarcza z 2.8 wzmocniona w wawie niby organiczna i doscisk seryjny 2.8 ale ogolnie to sprzeglo nie daje rady:/
hz10
Sat, 09 Oct 2010 - 21:14
docisk od 2.8 to ledwo przenosi serie... więc nie wiem jakim cudem ma działać w td. tak jak powyżej załóż docisk od m57
tdserek
Sun, 10 Oct 2010 - 13:50
CYTAT(hz10 @ Sat, 09 Oct 2010 - 21:14)
docisk od 2.8 to ledwo przenosi serie... więc nie wiem jakim cudem ma działać w td. tak jak powyżej załóż docisk od m57
tak wiem docisk jest taki sam jak w 725 tds . + to ze to juz 240mm a nie 228 minus
nie klei i tak:D wiec ten docisk z m57 to z samoregulatorem czy byly wersje bez?
wowo
Sun, 10 Oct 2010 - 19:56
U mnie seria 3.0d M57 poddała się przy 520Nm. Nowy kpl Sachsa również !!! Radzik wykonał mocny docisk + tarcza organiczna i dalej masakryczne uślizgi :/
Ori docisk tylko z samoregulatorem.
tdserek
Sun, 10 Oct 2010 - 22:03
CYTAT(wowo @ Sun, 10 Oct 2010 - 19:56)
U mnie seria 3.0d M57 poddała się przy 520Nm. Nowy kpl Sachsa również !!! Radzik wykonał mocny docisk + tarcza organiczna i dalej masakryczne uślizgi :/
Ori docisk tylko z samoregulatorem.
To cios:/ wiem ze 3.0d ma moment od dolu kolega ma serie graty na turbo gt2260V i trzyma 570nm.tyle ze program napisany tak by to sprzeglo przezylo jezeli docisk wzmocniony nie robi i do tego tarcza organiczna to cos musi byc skopane... ja
wlasnie zastanawiam sie czy docisk z 3.0d ogarnie moment z dolu duzy gdyz pompa u mnie jest mechaniczna i przyrost paliwa masakryczny
hz10
Mon, 11 Oct 2010 - 09:04
CYTAT(wowo @ Sun, 10 Oct 2010 - 19:56)
U mnie seria 3.0d M57 poddała się przy 520Nm. Nowy kpl Sachsa również !!! Radzik wykonał mocny docisk + tarcza organiczna i dalej masakryczne uślizgi :/
Ori docisk tylko z samoregulatorem.
zmień dwumas
SYLWEK28
Fri, 15 Oct 2010 - 19:52
@tdserek ,cóż Ty za mody poczyniłeś przyjacielu w swoim aucie ,że taki newton jak w biturbo się wygenerował
tdserek
Sat, 16 Oct 2010 - 02:26
CYTAT(SYLWEK28 @ Fri, 15 Oct 2010 - 19:52)
@tdserek ,cóż Ty za mody poczyniłeś przyjacielu w swoim aucie ,że taki newton jak w biturbo się wygenerował
No wlasnie zamontowalem pompe 12mm vp bosch 37 oraz biturbo:D tylko nie wiem jakie sprzeglo to ogarnie:D dlatego szukam sprawdzonych opcji.
a czy tyle momentu bedzie to nie wiem ale powinno wyjsc ponad 500 wiec lepiej miec zapas:D
jendrek e-30
Sat, 16 Oct 2010 - 02:47
Weź dwu mas od m30 do tego dwa dociski daj do Radzika tarcza na 4 łapki spiek i na bide 600nm przeniesie, poturbowałem kilka m30 i serja sprzęgło daje radę do 500nm a jak tarcza spiek to do 600nm, i nawet z dołu bo mam taki driftowóz na koncie poturbowany 340km i 580nm i 400nm jest od 2500obr i takie sprzęgło daję radę bez bólu i jak wszyscy wiemy auto do driftu to ciągłe upalanie sezon przeszedł bez najmniejszego uślizgu, dodam że latem na 225\45 16R z miejsca z 3 strzał ze sprzęgła i odpalał sie kapeć jak zły. To było u Radzikowskiego robione więc wydaje mi się że to dobry wybór ponieważ dostępność duża nowy docisk grosze za cenę do 3.0D masz dwa do M30.
POZDRAWIAM
tdserek
Sat, 16 Oct 2010 - 09:30
Bede mial to na uwadze. w m30 tarcza tez jest 240mm czy jakas inna srednica?
BARANEK
Sat, 16 Oct 2010 - 10:15
CYTAT(tdserek @ Sat, 16 Oct 2010 - 02:26)
No wlasnie zamontowalem pompe 12mm vp bosch 37 oraz biturbo:D
Jakie turbo zalozyles? Masz jakies zdjecia?
SYLWEK28
Sat, 16 Oct 2010 - 18:16
...o żesz kurki kogutki
toć to potwór się robi
Dynosoft działał coś przy tym prodżekcie?
Karol_e28
Sat, 16 Oct 2010 - 19:06
m30 240mm
tdserek
Sat, 16 Oct 2010 - 19:10
PROJEKTEM zajmuje sie ECUPROJECT byly dynosoft oddzial wrocław
dzis bylo piewsze odpalenie i robi robote:D duzo walki jeszcze przedemna ....podpory pod turbo itp ale mimo ze to dosc spory zestaw kkk14 kkk26 to autko przyjemnie sie wkreca na wolnych:D pod obciazeniem jeszcze nie mialem okazji ...moze we wtorek
foto...hmmm pod maska jeszcze nie ogarnalem wiec nie bede pokazywal ale autko wyglada takD:
projekt zaklada podwojenie mocy i momentu ale ile wyjdzie zobaczymy...
BARANEK
Sat, 16 Oct 2010 - 19:39
Jak wyglada sprawa z jazda z turbina powyzej maski? Podbija to podczas przegladu?
wowo
Sat, 16 Oct 2010 - 20:48
jendrek e-30 napisał:CYTAT
nawet z dołu bo mam taki driftowóz na koncie poturbowany 340km i 580nm i 400nm jest od 2500obr i takie sprzęgło daję radę bez bólu i
400Nm to mam przy 1650obr
.
Ktoś kiedyś pisał o mocnym sprzęgle do BMW, potrafiącym przenieśc ponad 600Nm. Opierało się to na dwumasie z 3.0d e90 231PS z przełożonym wieńcem + kpl. sprzęgło. Zastanawia mnie tylko fakt, iż docisk jest ten sam w e90 i e46, a u mnie poddał się się przy 520Nm !!
SYLWEK28
Sun, 17 Oct 2010 - 14:25
.i to wszystko na seryjnym silniku TDS..??
@ tdserek Ty to widzę kot jesteś, gratuluje
krismax
Mon, 18 Oct 2010 - 00:30
Też miałem problem ze sprzęgłami. Dokładnie z dociskami. Najlepsza opcja to docisk SACHS PERFORMANCE i jakikolwiek spiek - max 4 łapki !
Wg PPF`u wytrzymuje to 740Nm
U mnie działa
tdserek
Mon, 18 Oct 2010 - 10:09
docisk sachsa performance znalazlem za 700zl wiec nie ma problemu teraz tylko tarcza spiek no i nie wiem co z dwumasem...czy sie nie rozlieci:/
Krismax
ten twoj to ma takie nr?
dostawca: SACHS (ZF SRE)
883082 999792
Tarcza dociskowa sprzęgła Performance
Srednica [mm]: 240
Wersja wzmocniona:
Parametr: MF240
pozdrawiam
krismax
Mon, 18 Oct 2010 - 15:43
To wersja wzmocniona. Fakt.
Cena w InterCars 1660zł przed rabatem
Numer mojego:
SACHS RACE ENGINEERING
88 3082 999 698
Jego fotki są dokładnie na początku strony z linka:
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&a...38&start=75
SYLWEK28
Mon, 15 Nov 2010 - 18:13
@tdserek,
jak tam projekt idzie?
tdserek
Mon, 15 Nov 2010 - 19:46
jest lipa problemy z pompa vp37 12mm sekcja..auto przy 4 tys calkowicie traci paliwo i zupelnie nie jedzie...nie wiem czy ktos bedzie potrafil mi to ogarnac narazie 2 tygodnie na wyjezdzie wiec lipa z autem a tokarz w miedzy czasie ma dotoczyc customowy pin pompy ala cummins
moze to spowoduje jakis mega przyrost dawki wzgledem doladowania...
narazie obecne sprzeglo zipie i jakos dalej klei nie wiem ile moze byc momentu... pozdrowka
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.