Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: JAKIE SPRZEGLO?600nm w e36 diesel
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
tdserek
Witam.
Chcialbym dowiedziec sie czy moze ktos ma jakis pomysl na zestaw sprzeglowy do tda 2.5 litra aby przeniesc 600nm od dolu?
Mod sprzegla 240mm z m3 czy moze zestawik customowy z kilku elementow
pozdrawiam
k64
a moze cos z 3.0 diesla z e46/e39 , 500nm znosi , dwumas + tarcza sprzegla z 2,8 razem z lozyskiem . 500nM znosi napewno. u mnie kop jest od 2tys rpm brutalny kop turbo i jak narazie ok a nM to bedzie wlasnie kolo 500, niby przy chipowaniu e46 330d tez maja ponad 600nM i jest ok, ale to gorna granica ktos tak kiedys napisal
tdserek
rozumiem ze docisk z 3.0d ale chodzi o ten z regulatorem i do tego tarcza z 2.8 to juz jest martwi mnie dwumas czy nie lepiej zmotac jednomas i spieka u radzika ...auto ma byc zbudowane dla fanu wiec moze byc twarde i szarpac byle by przenosilo moment:D ten moment bedzie bardzo nisko niestety i boje sie ze moze byc unfall sprzegla obecnie jest wlasnie dwumas z 725 240mm tarcza z 2.8 wzmocniona w wawie niby organiczna i doscisk seryjny 2.8 ale ogolnie to sprzeglo nie daje rady:/
hz10
docisk od 2.8 to ledwo przenosi serie... więc nie wiem jakim cudem ma działać w td. tak jak powyżej załóż docisk od m57
tdserek
CYTAT(hz10 @ Sat, 09 Oct 2010 - 21:14) *
docisk od 2.8 to ledwo przenosi serie... więc nie wiem jakim cudem ma działać w td. tak jak powyżej załóż docisk od m57

tak wiem docisk jest taki sam jak w 725 tds . + to ze to juz 240mm a nie 228 minus biggrin.gif nie klei i tak:D wiec ten docisk z m57 to z samoregulatorem czy byly wersje bez?
wowo
U mnie seria 3.0d M57 poddała się przy 520Nm. Nowy kpl Sachsa również !!! Radzik wykonał mocny docisk + tarcza organiczna i dalej masakryczne uślizgi :/
Ori docisk tylko z samoregulatorem.
tdserek
CYTAT(wowo @ Sun, 10 Oct 2010 - 19:56) *
U mnie seria 3.0d M57 poddała się przy 520Nm. Nowy kpl Sachsa również !!! Radzik wykonał mocny docisk + tarcza organiczna i dalej masakryczne uślizgi :/
Ori docisk tylko z samoregulatorem.

To cios:/ wiem ze 3.0d ma moment od dolu kolega ma serie graty na turbo gt2260V i trzyma 570nm.tyle ze program napisany tak by to sprzeglo przezylo jezeli docisk wzmocniony nie robi i do tego tarcza organiczna to cos musi byc skopane... ja
wlasnie zastanawiam sie czy docisk z 3.0d ogarnie moment z dolu duzy gdyz pompa u mnie jest mechaniczna i przyrost paliwa masakryczny
hz10
CYTAT(wowo @ Sun, 10 Oct 2010 - 19:56) *
U mnie seria 3.0d M57 poddała się przy 520Nm. Nowy kpl Sachsa również !!! Radzik wykonał mocny docisk + tarcza organiczna i dalej masakryczne uślizgi :/
Ori docisk tylko z samoregulatorem.

zmień dwumas
SYLWEK28
@tdserek ,cóż Ty za mody poczyniłeś przyjacielu w swoim aucie ,że taki newton jak w biturbo się wygenerował tongue.gif
tdserek
CYTAT(SYLWEK28 @ Fri, 15 Oct 2010 - 19:52) *
@tdserek ,cóż Ty za mody poczyniłeś przyjacielu w swoim aucie ,że taki newton jak w biturbo się wygenerował tongue.gif

No wlasnie zamontowalem pompe 12mm vp bosch 37 oraz biturbo:D tylko nie wiem jakie sprzeglo to ogarnie:D dlatego szukam sprawdzonych opcji.

a czy tyle momentu bedzie to nie wiem ale powinno wyjsc ponad 500 wiec lepiej miec zapas:D
jendrek e-30
Weź dwu mas od m30 do tego dwa dociski daj do Radzika tarcza na 4 łapki spiek i na bide 600nm przeniesie, poturbowałem kilka m30 i serja sprzęgło daje radę do 500nm a jak tarcza spiek to do 600nm, i nawet z dołu bo mam taki driftowóz na koncie poturbowany 340km i 580nm i 400nm jest od 2500obr i takie sprzęgło daję radę bez bólu i jak wszyscy wiemy auto do driftu to ciągłe upalanie sezon przeszedł bez najmniejszego uślizgu, dodam że latem na 225\45 16R z miejsca z 3 strzał ze sprzęgła i odpalał sie kapeć jak zły. To było u Radzikowskiego robione więc wydaje mi się że to dobry wybór ponieważ dostępność duża nowy docisk grosze za cenę do 3.0D masz dwa do M30.



POZDRAWIAM ph34r.gif
tdserek
Bede mial to na uwadze. w m30 tarcza tez jest 240mm czy jakas inna srednica?
BARANEK
CYTAT(tdserek @ Sat, 16 Oct 2010 - 02:26) *
No wlasnie zamontowalem pompe 12mm vp bosch 37 oraz biturbo:D


Jakie turbo zalozyles? Masz jakies zdjecia?
SYLWEK28
...o żesz kurki kogutki biggrin.gif toć to potwór się robi tongue.gif Dynosoft działał coś przy tym prodżekcie?
Karol_e28
m30 240mm
tdserek
PROJEKTEM zajmuje sie ECUPROJECT byly dynosoft oddzial wrocław biggrin.gif dzis bylo piewsze odpalenie i robi robote:D duzo walki jeszcze przedemna ....podpory pod turbo itp ale mimo ze to dosc spory zestaw kkk14 kkk26 to autko przyjemnie sie wkreca na wolnych:D pod obciazeniem jeszcze nie mialem okazji ...moze we wtorek
foto...hmmm pod maska jeszcze nie ogarnalem wiec nie bede pokazywal ale autko wyglada takD:





projekt zaklada podwojenie mocy i momentu ale ile wyjdzie zobaczymy...
BARANEK
Jak wyglada sprawa z jazda z turbina powyzej maski? Podbija to podczas przegladu?
wowo
jendrek e-30 napisał:
CYTAT
nawet z dołu bo mam taki driftowóz na koncie poturbowany 340km i 580nm i 400nm jest od 2500obr i takie sprzęgło daję radę bez bólu i


400Nm to mam przy 1650obr biggrin.gif.

Ktoś kiedyś pisał o mocnym sprzęgle do BMW, potrafiącym przenieśc ponad 600Nm. Opierało się to na dwumasie z 3.0d e90 231PS z przełożonym wieńcem + kpl. sprzęgło. Zastanawia mnie tylko fakt, iż docisk jest ten sam w e90 i e46, a u mnie poddał się się przy 520Nm !!
SYLWEK28
.i to wszystko na seryjnym silniku TDS..?? smile.gif @ tdserek Ty to widzę kot jesteś, gratuluje tongue.gif
krismax
Też miałem problem ze sprzęgłami. Dokładnie z dociskami. Najlepsza opcja to docisk SACHS PERFORMANCE i jakikolwiek spiek - max 4 łapki !
Wg PPF`u wytrzymuje to 740Nm smile.gif
U mnie działa smile.gif
tdserek
docisk sachsa performance znalazlem za 700zl wiec nie ma problemu teraz tylko tarcza spiek no i nie wiem co z dwumasem...czy sie nie rozlieci:/

Krismax
ten twoj to ma takie nr?
dostawca: SACHS (ZF SRE)
883082 999792
Tarcza dociskowa sprzęgła Performance
Srednica [mm]: 240
Wersja wzmocniona:
Parametr: MF240
pozdrawiam
krismax
To wersja wzmocniona. Fakt.
Cena w InterCars 1660zł przed rabatem
Numer mojego:
SACHS RACE ENGINEERING
88 3082 999 698

Jego fotki są dokładnie na początku strony z linka:
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&a...38&start=75
SYLWEK28
@tdserek,
jak tam projekt idzie? tongue.gif
tdserek
jest lipa problemy z pompa vp37 12mm sekcja..auto przy 4 tys calkowicie traci paliwo i zupelnie nie jedzie...nie wiem czy ktos bedzie potrafil mi to ogarnac narazie 2 tygodnie na wyjezdzie wiec lipa z autem a tokarz w miedzy czasie ma dotoczyc customowy pin pompy ala cummins

moze to spowoduje jakis mega przyrost dawki wzgledem doladowania...
narazie obecne sprzeglo zipie i jakos dalej klei nie wiem ile moze byc momentu... pozdrowka
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.