Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Saab 9-3 2.0t Aero-warto??
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
Oko-Type-S
Witam,znajomy ma do sprzedania saaba j.w. z 2004 z przebiegiem 40 tys (potwierdzonym w aso).Ktoś może mi coś podpowiedzieć czy warto się w to ładować,jak z serwisem i ewentualnym dalszym modzeniem??W necie opinie są skrajne od euforii po totalną krytykę i ciężko się zdecydować, które bardziej pasują do tego auta.
jura
saabklub.pl
Flathead
Podpowiedź jakiej można było się spodziewać. Można dodać saabcentral.com i saablink.net plus ecuproject.net. Auto całkiem przyjemne, ale jako baza do modowania jest to raczej słaby wybór. Od czasu kiedy wprowadzono nowsze silniki niż B2x4L, Saab przestał sprzedawać auta które lubią moc, nie mają tłoków z plasteliny itp. Można więcej niż seria, pewnie o jakieś 20 max 30%, bez większej ingerencji w osprzęt, ale cokolwiek więcej niż to grozi tłokami/korbami w liczbach niecałkowitych.
Oko-Type-S
CYTAT(Flathead @ Sat, 25 Sep 2010 - 20:53) *
Podpowiedź jakiej można było się spodziewać. Można dodać saabcentral.com i saablink.net plus ecuproject.net. Auto całkiem przyjemne, ale jako baza do modowania jest to raczej słaby wybór. Od czasu kiedy wprowadzono nowsze silniki niż B2x4L, Saab przestał sprzedawać auta które lubią moc, nie mają tłoków z plasteliny itp. Można więcej niż seria, pewnie o jakieś 20 max 30%, bez większej ingerencji w osprzęt, ale cokolwiek więcej niż to grozi tłokami/korbami w liczbach niecałkowitych.


Dzięki wielkie za odp,właśnie się okazało,że auto ma wgrany program BSR i na tym ewentualnie się chyba się skończy.Po telefonie do ASO Saaba dowiedziałem się,że auto miało pod koniec sierpnia zmieniany wentylator od klimy przy przebiegu ok 40 tys wiec chyba przebieg jest wiarygodny.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.