kosiniak
Sat, 04 Sep 2010 - 14:27
Jak w temacie, co byscie polecili do s54? mam na oku clutch mastersa ale z kolem to koszt na gotowo ok 3800zl. Moze macie jakies gotowe, nie koniecznie drogie rozwiazania? Przerobienie na jednomas? Ktos cos kombinowal, zmienial docisk na jakis moecniejszy itd.?? Sprzeglo ma wytrzymac jakies 600Nm?
kosiniak
Sun, 05 Sep 2010 - 15:46
naprawde nikt nic nie robil? czy kazdy trzyma swoje patenty w tajemnicy?
Karolo
Mon, 06 Sep 2010 - 01:19
W Łodzi przerabiają 2 masy na jednomas, ale to bardzo droga sprawa.
wowo
Mon, 06 Sep 2010 - 12:07
Krzychu ja bym wybrał gotowe rozwiązanie, np. takie jak zaproponowałeś. Masz pewność ze da rade i trochę pojeździ.
Rok temu przerabiałem temat sprzęgła do 330xd u Radzikowskiego. Poprawiał 2 razy bo wogóle chodzić nie chciało, a w finale i tak łapało delikane poślizgi, choć pedał mega twardy. Oczywiście skrzynia zrzucana z 3 razy :/ Obecnie musze znowu coś ze sprzegłem podziałać bo jest co raz gorzej i tym razem pójde w gotowe zestawy.
kidzio_r5gtt
Mon, 06 Sep 2010 - 14:28
Docisk do 500/700 Nm. (tarcza organiczna/spiekowa) 2000 zł.
Tarcza organiczna 1050 zł.
Tarcza spiekowa 990 zł.
Taki zestaw pasuje do seryjnego koła zamachowego.
zamiennik jednomasowy koła seryjnego to 1850 zł.
Zestaw do sportu na sprzęgle 2 tarczowym do ~1000 Nm. to ok 4500 zł.
Santino
Mon, 06 Sep 2010 - 15:10
kosiniak
Mon, 06 Sep 2010 - 19:12
wszelkich tych xtr, f1 itd. sie boje, chyba ze ktos w PL sprzedaje to z gwarancja?
kidzio_r5gtt
Mon, 06 Sep 2010 - 20:21
a co da gwarancja? Radzik przecież też daje gwarancje ...
Santino
Mon, 06 Sep 2010 - 20:34
wejdz na e46fanatics.com i wpisz na forum w wyszukiwarke gripforce duzo ludzi tam na tym jezdzi, ogolnie sprzegla trzymaja strzaly z 5k. i nie slizgaja sie do 10k km. przynajmniej takie opinie wyczytalem o zestawach do 330Ci. wyzsza polka to UUC a pozniej ACT przynajmniej na tym lataja w US & A
wowo
Mon, 06 Sep 2010 - 21:55
ACT bede mial okzaje niebawem przetestowac
Grzesi(E30)k
Mon, 06 Sep 2010 - 22:25
A Sachs Racing nie ma w swojej ofercie nic ciekawego w rozsądnych pieniądzach?
Same dociski Sachsa wytrzymują naprawdę sporo do tego wrzucić jakąś tarcze na spieku i będzie bajka
Santino
Mon, 06 Sep 2010 - 22:55
no te zestaw gripforca jest na docisku LUK
tomp
Mon, 06 Sep 2010 - 23:18
Do diesla są gotowe tanie rozwiązania do 700Nm (i nawet więcej). Sachs performance do M będzie droższy niż przytoczony CM.
Nie wiem jak w benzynie ale mam wrażenie, ze jednomas (taki robiony) będzie stukał i nie będzie komfortowy w codziennym użytkowaniu
Santino
Tue, 07 Sep 2010 - 09:02
no wlasnie na hamerykanskich forach pisza o stukaniu na wolnych obrotach, podobno dosc ciche ale uciazliwe
kosiniak
Tue, 07 Sep 2010 - 11:57
panowie, wklejcie prosze konkretne linki jak mozecie, dziekuje
oczywiscie jak pisalem, z kolem musi byc
Santino
Wed, 08 Sep 2010 - 10:25
http://forum.e46fanatics.com/showthread.ph...ighlight=clutchtutaj masz temat na sprawdzony zestaw dla M3 trzymajacy 500rhp
maruda
Fri, 10 Sep 2010 - 22:28
Dlaczego jednomas bedzie stukał na wolnych obrotach.?? O co w tym chodzi..
aw69
Wed, 15 Sep 2010 - 15:58
bo jest jednomasowe....dwumas niweluje drgania....u siebie w S4 mam fidanze i sprzeglo CM FX400 i na jałowych deko słychac brzeczenie
maruda
Wed, 15 Sep 2010 - 18:47
Akurat r6 ma bardzo dobrze wyważony układ tłokowo-korbowy i myślę ze nie powinno nic się dziać jeśli zawędruje jednomasowe koło. U mnie ori był dwumas, teraz jest jednomas ze 2x lżejszy, i nie ma najmniejszych objawów stukania, czy falowania obrotów, poprostu r6 to bardzo malo odczuwa, mniej niz v6.
Kosi, moim zdaniem to tylko i wyłącznie jednomas powinien u ciebie zawitać.
Można zrobić mocne sprzęgło na ori docisku z diesla, tarcza spiekowa 6 łopatkowa (co by byla bardziej przyjazna jeździe) + jednomasowe koło z np. m30. ew. roztoczyć ori 228 z m50. Możliwości jest sporo, tylko przy takich rzeźbach nie ma pewności 100% czy będzie trzymać jak powinno.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.