kons6
Tue, 31 Aug 2010 - 23:21
co polecacie do M3 E36 na dziurawe mokre i śliskie trasy (nie szuter, ale może być śnieg i lód)
jakie amortyzatory
jakie sprężyny
jakie tuleje mocujące
auto ma przeznaczenie rajdowe, po drogach jeździ jedynie podczas dojazdów
zimę, wiosnę i lato przejeździłem na zawieszeniu KW var.1 (amortyzatory i sprężyny) i twardych (żółtych) polskich poliuretanach,
z tego zestawu jestem bardzo zadowolony, ale na mniej przyczepne nawierzchnie potrzebuję coś miększego, żeby przód tak mocno nie wyjeżdżał,
a tył trudniej uciekał na boki
Taffarel
Wed, 01 Sep 2010 - 01:49
nie wiem co Ci polecić, ale wiem, czego Ci nie doradzać na śliskie nawierzchnie do e36 - no więc nie kupuj bilsteina b8 na przód, bo będzie za twardy na śliskim i zwiększy rycie.
lato01
Wed, 01 Sep 2010 - 17:08
śnieg i szuter to zapodaj sobie serie albo m-technika. Powinno być pontonowo czyli na te warunki ok.
rifresz
Fri, 03 Sep 2010 - 11:46
Tez bym stawiam na oryginalnego mtechnika, naprawde fajny zawias. Moze wyda sie to smieszne ale kolega w takich warunkach byl baaardzoz adowolony z gwintu tatechnixa
Taffarel
Sat, 04 Sep 2010 - 03:39
CYTAT(rifresz @ Fri, 03 Sep 2010 - 11:46)
kolega w takich warunkach byl baaardzoz adowolony z gwintu tatechnixa
ja też padłem ze śmiechu jak zobaczyłem jakość jego wykonania i użytych materiałów, a mój braciszek stwierdził, że TAtech. ma bardzo pozytywny stosunek efekt/cena
(ale on dopiero stawia pierwsze kroki w zakrętach na luźnych/śliskich nawierzchniach)
polityk
Fri, 24 Sep 2010 - 01:20
Spax ma amory z regulacją twardości, więc można dobrać do potrzeb danego dnia/tygodnia/pory roku.
Można mieć miękką serię albo sztywne sportowe zawieszenie.