Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Geometria gwintu w pupowozie.
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
dodo
Jest gwintowane zawieszenie ksport z regulacją twardości amorów i z przodu camber plates. Wysokość mam wygodną na co dzień więc temat pomijam. Moje pytanie jest o ustawienie kątów i zbieżności. Auto to kombi FWD (110KM, na pojeżdzawkach wydmuszka ok 1100kg), samochodem poruszam się na co dzień i czasami pojeżdżawki (planuje miejscówki ułęż, radom, kielce itp.). Czytałem o ustawianiu kątów i pomiarach temperatury opony (w tym momencie 195/50/15) ale auto ma służyć głownie do jazdy na co dzień i chciałem zapytać czy możecie polecić jakies ustawienie z lekkim negatywem żeby dawało radę na tor i nie było zabójcze na co dzień (może być z przewagą na tor wink.gif. Czytałem tez o sprawdzeniu na geometri ustawień kątów i zaznaczanie na plytkach kątów w celu późniejszego ustawienia na torze. Ale po takiej zabawie zmienia się gometria kół więc jak to jest z tym ustawianiem na szybko? Mocowanie amora ma możliwość ustawiani negatywu przy zwrotnicy z przodu i z tyłu. Jakiś uniwersalny setup? Wiem że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ale przecież wielu z was tak samo używa samochodów i jakoś to wszytko ustawia.
machon
ja jezdziłem na -3 w fwd i było idealnie wink.gif
dodo
A tył? I co ze zbierznością? Seria?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.