Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: E34 vs E36 vs E30
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Chcę kupić auto, kupiłem auto
arek-lin
Czas na zakup auta naszedł, ale nie jestem do końca zdecydowany co chcę (oprócz marki, tylko BMW wchodzi w grę). Auta za jakimi się rozglądam to E36 325i, E34 z M50B25 lub M30B35, ewentualnie E30 po swapie na M50, M52 lub M30. Jak wyglądają osiągi, prowadzenie, koszty utrzymania (jestem studentem i nie mam stałej pracy więc koszty też mają znaczenie). Jak wyglądają osigi w E34 między M50 a M30? Spotkałem się z opinią, że nie ma wielkiej różnicy, a łatwiej trafić na zdrowe M50 niż M30. Kwota na auto to około 10 tyś
http://allegro.pl/item1194411785_e34_m_pak..._sekwencja.html - przekracza trochę budżet, ale może ktoś oglądał auto i warte jest swojej ceny?

http://allegro.pl/item1166828289_e30_328i_...8_od_puz_a.html Oglądał to ktoś? Trochę boję się auta po swapie, dotychczas jeździłem seryjnymi tylko i cały czas mam przeświadczenie, że ktoś sprzedaje takie dopiero wtedy, gdy auto jest mocno zmęczone, zaczynają jakieś kwiatki wychodzić i chce się pozbyć auta... Czy E30 było w ocynku?

Będzie to moje drugie auto, z przeznaczeniem na wieczorne złapanie boka, raczej starty spod świateł mnie nie ciągną, chyba, że przy okazji powrotu do domu wink.gif
Stander_M
http://otomoto.pl/bmw-328-indyvidual-montr...-C14705769.html - egzemplarza nie znam, to raczej przykład ale sensowna opcja w takim budżecie, bogate wyposażenie i e36 w tej budzie jest ponad czasowe że nie wspomne o praktycznych walorach touringa
arek-lin