Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Alfa Romeo GTV6 1984
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2
PietereQ
No, po 5 latach bytności na forum wypadało by zaprezentować mojego dinozaura szerszej publicznosci. Historia z GTV6 zaczęła się z jakieś 5 lat temu. Ogólnie od małego kręciła mnie włoska interpretacja 4 kółek a w szczególności marki z Mediolanu, która dała początek innej legendzie – Ferrari. Jednocześnie bardziej interesowały mnie starsze auta, bez względu na przynależność narodową – jest w nich więcej autentyczności niż w dzisiejszych autach - niestety. Tak więc rozpocząłem poszukiwania alfy 75 – ostatniej prawdziwej alfy, ambitnej technicznie i w 100% zaprojektowanej w Arese (czyt. przed przejęciem przez Fiata). Auta szukałem parę miesięcy głównie za granicą (auta po polskiej historii, to głównie jakieś szczepany, z pogmatwanymi nadwoziami, o reszcie podzespołów nie wspominając). Zupełnie przypadkowo jeden człowiek zasugerował, że może warto rozejżeć się za GTV6, która technicznie ma wiele wspólnego z 75, ale wygląda jak na sportowe auto przystało. Wówczas jeszcze można było kupić niezłą gtv6'tkę za małe pieniądze, więc rozpocząłem poszukiwania na nowo. Na mobilu auta cenowo mi odpowiadające schodziły zazwyczaj w przeciągu doby – dwóch dni. Koniec końców odezwał się do mnie handlarz ze Zgorzelca (tak wiem tongue.gif), który jakimś cudem znalazł moje ogłoszenie w głosie wielkopolskim, że kupię takie a takie auto. Ogólnie mając dzisiejszą wiedzę (naturalnie ciężko zdobytą z narażeniem zdrowia i życia:P) to nie tknąłbym tego auta badylem. Skorodowane słupki A, w kilku miejscach sporadycznie występująca podłoga, ślizgające się sprzęgło dużo druciarskich patentów... auto w zasadzie do kompletnego remontu mechaniczno/blacharskiego.




Ale przepadłem, to była pierwsza moja fura i w dodatku rzadki youngtimer – napalony jak szczerbaty na suchary kupiłem (przepłaciłem) za zawrotną bo cenę 6K pln ( i tak udało się zjechać z 11!) Miałem w koncu swoją GTV6 w limitowanej dealerskiej wersji Zender, i tu zaczyna się trwający do dzisiaj projekt...





Przez mniej więcej rok kulałem się autem w takim stanie. Jednak koniec końców stan auta sprawił, że podjąłem decyzję o kapitalnym remoncie auta. Rozbiórka była żmudna bo trzeba było walczyć z ww. druciarstwem, no i trzeba było wszystko odpowiedno udokumentować aby nie było jaj przy składaniu.




Z ciekawości przed remontem, pojechałem na hamownię sprawdzić ile włoskich ogierów dało nogę spod maski, bardzo to było wierne stado bo zaledwie 6! niemniej z kompresją było tak se na dwóch cylindrach, więc siciągneliśmy jedną czapkę żeby sprawdzić co jest grane. Na szczęćsie skończyło się nie przeszlifowaniu gniazd zaworowych. Wnętrze podzezpołów silnika w bdb stanie, widać że przynajmniej na oleju nie szczędzono.





Blacharz miał trochę roboty, bo tak jak pisałem, ruda już gdzieniegdzie się zabunkrowała – ale z drugiej strony dramatu nie było.











Po blacharzu oddałem auto do lakiernika, a raczej KOWALA, nie potrafił przez 4 razy spolerować maski tak aby nie wyglądała na 25 letni element.... szkoda gadać, jeszcze potem masę bubli wyszło, lakier mniej więcej takiej jakości, że przeleci mucha, pierdnie już jest rysa gwarantowana, myslę poważnie o położeniu klaru żeby to jeszcze z 2-3 sezony wytrzymało.












Już wtedy zaczęła mi kiełkować myśl zrobienia auta na zakręty – estetyka i tak wówczas schodzi na 2 plan. Doprowadzenie auta do stanu kolekcjonerskiego zajęło by masę czasu i pochłonęło wuchtę siana, więc decyzja była prosta.
Na początku miałem koncepcje repliki Rothmansa (Loubet) jednego z najszybszych aut gr. A, niekiedy szybszego niż B grupy...


Jednak wygrała taka freestyleowa. koncepcja wink.gif Wpływ „kolegów” z RPA – gdzie jest zatrzęsienie szybkich alfowych sprzętów. Budowanie repliki to znowu wpychanie się w duże koszty. Generalnie padł plan zbudowania auta, które będzie na tyle elastyczne że pozwoli mi wziąć udział w możliwie wielu imprezach.



Po drodze wpadła nowa wyremontowana skrzynia o przełożeniu 4,1. Poprzednia krótka skrzynia z alfetty (4,6) była w opłakanym stanie.



Ze skrzynią musiało współgrać dedykowane mocniejsze sprzegło, więc zaaplikowałem takie z 75 1,8turbo z wklęsłym dociskiem (niestety oryginala 2 tarczówka z gtv6 jest w zasadzie nieosiągalna).


Po remoncie kulałem się na kilku edycjach youngtimer party, alt'ach, asjp, etc. Alfa nigdy mnie nie zawiodła ale seryjne zawieszenie, nie pozwalało na osiąganie takich przeciążen jakie sobie wymarzyłem wink.gif Więc nastała druga faza...













Ponowna rozbiórka....


Postanowiłem opracować wał napędowy od zera. Seryjnie są na nim 3 przeguby elastyczne, które po jakimś czasie lubią paść. Znajomy ze Szwecji który na codzień pracuje jako inżynier w przemyśle samochodowym i nota bene opracowuje układy przeniesienia napędu, opracował layout nowego wału:




Twa przeguby homo na końcach ze plus krzyżak w środku. Z tego co wiem jest to jeden z dwóch takich wałów opracowanych w Europie. Problemem się okazało wyważenie, bo w alfie wał kręci się z prędkością obrotową silnika a sprzęgło jest przy skrzyni. Tak więc obroty rzędu 7K rpm są osiągane na każdym biegu, więc musi być „perfecty smooth”.
Jakby ktoś pytał czy żeby się scigać transaxle AR konieczny jest nowy wał to powiem: NIE. Traktuje to bardziej w ramach eksperymentu. Tym bardziej, że nowy wał kosztował niewiele więcej niż kompletny zestaw naprawczy starego...

Trzeba było do wału zaprojektować i ulepić 2 flansze...




Layout napędu w alfie...




Wkrótce później zamówiłem coilovery i regulowane amorki GAZ. Idąc za przykładem 75 Imsa i ES30 wywaliłem drążki skrętne z przodu, na rzecz ww coiloverów...



O mniejsze przechyły dba regulowany stabilizator 30mm (seria 20mm) z Faster.Se


Nowe przewody ham. Oraz regulator siły hamowania Wilwood.



5 kilowy zamach.


Alfa ma to do siebie, że momentami pobudza do kreatywnego myślenia w kwestii techniki, stąd więc poprawianie fabryki w przednich poduszek skrzyni.

Seria...

I niezniszczanly mod biggrin.gif

PietereQ
Część różnych gratów...






Niektóre elementy poszły do proszku...




W lutym br. zawiozłem gietefałę na dlugo wyczekiwany montaż klatki w Ireco. Niektórzy odwodzili mnie od tej decyzji ale przesądziła miażdżąca większość pozytywnych komentarzy.







Przez pół roku nie miałem czasu w ogóle zając się autem i ostatnio ruszyłem coś w temacie. Zostawiłem alfonsa pod opieką Marcina z (rallyandracing.pl) na obspawanie auta. Wyszło bardzo fajnie, a klatki jakie robią chłopaki miażdżą jaja. W sumie żałuje, że nie wiedziałem wcześniej, bo zawiózłbym im auto na zrobienie klatki... byłbym wiele PLN'ów do przodu...





Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Jacek z kolei (precisionservice.pl) elegancko wyspawał mi regulowane drążki do łącznika watta z nierdzewki...



Uploaded with ImageShack.us

Tak na dzien dzisiejszy się prezentule alfa. Następne w kolejce malowanie wnętrza, i składanie tego całego tałatajstwa do kupy. Może w tym sezonie się wyrobie, raczej wątpie, już mam za sobą ciśnienie z gonieniem terminów imprez. Pełen maniana mode pod tym względem.

W planach:
-Budget big brake upgrade na 305mm z przodu.
-Swap na 3,0 12v lub 24v zależy co przepisy na to, może 1,8tb.
-Start w WPP a co za tym idzie wyrobienie licencji, w o wiele wiel dalszej perspektywie start w alfa challenge ale to już zupełnie inna $$$.


Żeby było do ładu i do składu:

MODEL: Alfa Romeo GTV6 1984 2,5l V6

Modyfikacje 


Silnik: STATUS -
póki co zdrowa seria.


Układ dolotowy:
jw.


Układ wydechowy:
Przelotowy dzieła M. Schefflera z Waab garage


Układ wtryskowy/Elektronika
seria, w planach: - bieda mode: megasqirt
-szlachta mode: Go-tech/Vems



Układ chłodzenia:
pewnie będzie alu chłodnica, plus cooler oleju

Układ napędowy:
przeprojektowany wal napędowy
skrzynia o przełożeniu 4,2 z Alfy Milano Oro

Układ hamulcowy
"Holenderski budget - big brake kit" czyli Zaciski 4 tłoczkowe Brembo z AR 166, plus tarcze 330mm z 156 GTA - przód
nacinane i nawiercane tarcze - tył
regulator siły hamowania tylnej osi wilwood
pompa o większej średnicy tłoka z Ducato
Klocki przód i tył Ferodo DS 2500

Zawieszenie:
Przerobione przednie na regulowane coilovery GAZ, tył regulowane amory GAZ, Regulowany stabilzator przedni 30mm, Zawieszenie na uniballach, układ kierowniczy z 75, z wywaloną wspomą.
Regulowany łącznik Watta na uniballach wykonanie Motorsport Technology

Nadwozie:
6 punktowa klatka bezpieczeństwa, obspawane nadwozie, w bliskiej przyszłości laminatowa maska i klapa, laminatowa deska rodzielcza, szyby z poliwęglanu.

BODY KIT:
Seryjny spojler
GIB
Piękna, ale chyba w zieleni i z plastikami zendera było jej ładniej. Rozumiem że ze względu na start w zawodach już zawsze będzie bez zderzaków jeździła?
opornick
swietny stary fredzel ale jak GIB zauwazyl w zieleni lepiej.
DeviLL
Widac ,ze sporo serca wlozone w projekt (nie mowiac o $$$) , jak przedmowcy zielen byla fajna wink.gif
PietereQ
Spoko, zielony to był wymysł któregoś z poprzednich właścicieli. MOŻE gdyby był dobrze położony to by został, chociaż ciężko mi sobie wyobrazić klasyczną alfe w innym kolorze niż rosso. Poza tym jak powszechnie wiadomo czerwone są SZYBSZE biggrin.gif co miało niemały wpływ na wybór koloru.
Zender już nie wróci bo znalazł szczęśliwego kupca w Hiszpanii. Mam jeszcze oryginalny spoiler i na pewno zostanie. Jak któryś regulamin będzie wymagać zderzaków to trzeba będzie załatwić oryginalne (takie jak w rothmansie) ale zrobione z włokna.
flapjck1
bardzo ladna smile.gif ale rzeczywiscie zielona bylaby bardziej ciekawa - takich czerwonych to na peczki smile.gif

poszukaj jakiejs felgi ciekawej do tego - kiedys mialem kontakt z takim typem ktory mial takiego w sumie wraka juz z felga 8' szerokosci - alleycat - super to wygladalo, ale nie pamietam czy to bylo 13' czy wiecej srednicy
=Inspektor Franz=
Piękny wózek! Nie zgadzam się z tym, że w zieleni było lepiej... Rosso bez zderzaków robi klimat. Sam mam starego, czerwonego włocha i wiem co pisze biggrin.gif , mam też nadzieję na spotkanie na YTP w Poznaniu. Może w październiku wink.gif . Pzdr!
A90Q
Witaj,
jestem na podobnym etapie, jak czyścisz spawy, zabezpieczasz, jaka będziesz malował. Od kilku dni jadę non stop ze szlifierką, kupa roboty, 3M kciuki. Pozdrawiam Grzegorz
PietereQ
Cześć,

Tak jak mówisz, jadę szczotką drucianą na szlifierze, potem jadę takim antysylikonowym specyfikiem bolla, na dokładkę jadę acetonem, i tymczasowo zabezpieczam tym szarym podkładem bolla w sprayu. Progi i miejsca bardziej narażone na długotrwałe działanie wilgoci chyba pojadę pastą na spawy. Klatkę tam gdzie ruda się pojawiła robiłem normalnie papierem ściernym, nie ruszałem tam gdzie jest pokryta olejem czy innym smarowidłem, bo to całkiem nieźle chroni przed rudą.
W sumie to jeszcze do przedwczoraj myślałem, że sam wykończę wnętrze, ale otworzyłem drzwi rozejrzałem się, padło sakramenckie "ojapierdole" i wyszedłem. Tak więc entuzjazm do robótek ręcznych w kwestiach malowania spadł do zera, chyba poczekam i dam to jakiemuś profesjonaliście a swój czas zachowam na mechanikę.
Wilu 20VT
Świetne auto i super projekt!
Hubanek
Codziennie mijam na Arkuszowej w Wawie komis wyspecjalizowany w Alfie, Ferrari i Maserati. Na samym froncie stoi godnie model opisywany przez autora watku.

Samochod na zywo wyglada mega, tym samym gratuluje wyboru i kompleksowego podejscia .
raich
klimat odbudowy niemniejszy niz samego auta smile.gif
flapjck1
taka felge widze w tej alfie smile.gif

bobson
Piękna Alfa, imo z tym Zenderem było jej do twarzy smile.gif

OT felgi jak felgi ale taką blachę jak ten Fiat fajnie by było mieć biggrin.gif
PietereQ
Bezapelacyjnie, bezkonkurencyjne felgi do tego auta to Zendery milano dedykowane do SZ/RZ Zagato, niestety spodziewam się że do sportu średnio się nadają.




Dobór felgi będzie podyktowany jak najniższą wagą, i pojemnością żeby upchnąć tarcze 305mm+ i czterotłoczkowe brembo w 15". Wolałbym 16" bo to bardzo ułatwiłoby życie ale już ceny nowych opon 16" to inna bajka niestety...

Pewnie tymczasowo będę się kulał na seryjnych magnezówkach, albo spoleruje riale (szersze o 1 cal od campagnoli) i będzie wyglądać mniej więcej tak:



Póki co felgi to mała pierdoła w obliczu wyzwań które mnie jeszcze czekają dry.gif
dzikidaniel
CYTAT(PietereQ @ Wed, 18 Aug 2010 - 23:42) *
Dobór felgi będzie podyktowany jak najniższą wagą, i pojemnością żeby upchnąć tarcze 305mm+ i czterotłoczkowe brembo w 15". Wolałbym 16" bo to bardzo ułatwiłoby życie ale już ceny nowych opon 16" to inna bajka niestety...

Nie ma opcji by tarcza 305 mm weszła na 15tke felgę. Brembo nie wchodzą na wszystkie 16 (choć to z powodu ofsetu). Łatwiej będzie szukać jakieś Taroxy dedykowane pod 15" i tarcze 28x mm.
cowboy
CYTAT(PietereQ @ Wed, 18 Aug 2010 - 23:42) *
Póki co felgi to mała pierdoła w obliczu wyzwań które mnie jeszcze czekają dry.gif


wiem cos o tym ..

Swietny projekt !!

piekne klasyczne auto, kompleksowa odbudowa, cudnie... powodzenia !
PietereQ
W weekend miałem okazje być na Zandvoort i zobaczyć jak się sciga klasycznymi alfami w cywilizowanych krajach. Poziom przygotowania imprezy, budżety zawodników, poziom aut, czacha dymi, przy tym to co u nas dzieje się na TP to gminne pojeżdżawki.
No nic, ale za to miałem okazję do wywiadu gospodarczego, dało radę podpytać, podpatrzeć co nieco, co oczywiscie będzie realizowane w moim wehikule smile.gif Bardzo edukacyjny wyjazd smile.gif









CYTAT(dzikidaniel @ Thu, 19 Aug 2010 - 14:57) *
Nie ma opcji by tarcza 305 mm weszła na 15tke felgę. Brembo nie wchodzą na wszystkie 16 (choć to z powodu ofsetu). Łatwiej będzie szukać jakieś Taroxy dedykowane pod 15" i tarcze 28x mm.

Jak najbardziej wejdą. Temat rozpracowany. Oczywiście jest to możliwe nie na każdej feldze i nie z każdym zaciskiem.
dzikidaniel
CYTAT(PietereQ @ Thu, 02 Sep 2010 - 14:28) *
Jak najbardziej wejdą. Temat rozpracowany. Oczywiście jest to możliwe nie na każdej feldze i nie z każdym zaciskiem.

To czekam na moment aż mnie z błędu wyprowadzisz wink.gif
Powodzenia smile.gif
DeviLL
300mm tarcza wchodzila w lambo countach na 15" fele oraz 300/308mm tarcza w lambo miura na 15" wink.gif
cowboy
jak tam postępy ?

piękne auto, odbudowa od podstaw... a kolega PieterQ nie apdejtujesz nic... mam nadzieje że jest jakis progres bo niesamowicie mi się to auto podoba !
PietereQ
CYTAT(cowboy @ Thu, 24 Mar 2011 - 09:35) *
jak tam postępy ?

piękne auto, odbudowa od podstaw... a kolega PieterQ nie apdejtujesz nic... mam nadzieje że jest jakis progres bo niesamowicie mi się to auto podoba !


Dzięki,

Jak sam dobrze wiesz odbudowa klasyka, żeby to wszystko jakoś wyglądało i działało, w szczególności niezbyt powszechnego, to bardzo długa operacja. Jakis tam apdejt, parę tygodni temu odebrałem alfę od lakiernika (malowanie wnętrza + polerka zewn)









Na razie brakuje mi motywacji do złożenia, chce ktoś pomóc? wink.gif
=Inspektor Franz=
Italiano Porno normalnie wink.gif
Chciałbym to zobaczyć i pomacać na YTP w P-niu!
Czacza
CYTAT(DeviLL @ Thu, 02 Sep 2010 - 18:50) *
300mm tarcza wchodzila w lambo countach na 15" fele oraz 300/308mm tarcza w lambo miura na 15" wink.gif


Ażeś pofrunął pod niebo z tymi Lambo . Omega B - 296mm, felga jak najbardziej 15"
malutkiz
ja bym chętnie pomógł tylko mi ciutke za daleko do poznania ;-)

fajnie działasz z tą alfą, choć te wyścigowe alfy z poprzedniej strony też niczego sobie wink.gif
cowboy
PietereQ jak tam alfa sie miewa... są jakies postępy ?

Techno
up, jakiś progress, bardzo jestem ciekawy ... pzdw i trzymam kciuki
PietereQ
Dzięki. Mały jest, coś wrzuce jak będzie co pokazywać. Jednak hamulce trochę urosły i będą potrzebne 17" (teraz do tej mocy będzie lekki overkill). Myślę że w tym sezonie nieruchomość stanie się już ruchomością smile.gif
PietereQ
Idzie jak krew z nosa ale... idzie smile.gif Większość gratów ogarnięta teraz w zasadzie klocki lego, i będzę można przypominać jak się tym jeździło ponad 4 lata temu. wink.gif
Alfa dostała nowe felgi:


No i po roku znowu na kołach. I znowu przyzwyczajanie się do tego jak nisko siedzi. Maska na wysokości kolan FTW biggrin.gif









I obowiązkowa kompozycja z lawetą wink.gif

Auto jedzie na ogarnianie elektryki, trochę trzeba się pobawić z młotem ze względu na koła, wspawać mocowania pod kubeł i takie bzdety.

No i jestem zobilgowany zareklamować usera Skiba, który wykonał dla mnie oto taki piękny łącznik watta:





Jakościowo lepiej niż zachodnia konkurencja, nie mówiąc o cenie. Polecam!
Hubanek
fenomenalna.
David333
Piękna jest, lud chce więcej zdjęć! wub.gif
flapjck1
lyzka dziegciu: kompletnie do dupy z tymi 17tkami sad.gif
PietereQ
CYTAT(flapjck1 @ Sat, 04 Aug 2012 - 00:04) *
lyzka dziegciu: kompletnie do dupy z tymi 17tkami sad.gif


Na szczęście to tylko koła, jeden z kilku przyszłych kompletów.Była okazja kupic z oponami, w dobrej cenie, lepsze to niz nowe no name chiniole. smile.gif Nie jest to fela marzeń, a w rzeczywistosci wyglada lepiej. Jest rant, w miare lekkie, i "bi-bi-es stajla" jakos sie broni w estetyce torowej. Pewnie je machnę proszkiem, w czarny mat albo gunmetal.
K47
Fajnie, że autko zbiera się do kupy. Rzadki klasyk.
Koła są b. duże...

Taki zderzak będzie?
flapjck1
ja kiedys widzialem gietefałke na allycatach bodajze, napewno mialy 8' szerokosci

ale nie wiem teraz ile srednicy, mogly to byc 13tki?
PietereQ
@K47 Z tego co widzę na tej białej to wygląda na wariację na temat seryjnego spojlera. Póki co będzie seryjny spoiler jak kilka zdjęć powyżej.

@flapjck1 seryjnie gt/v4 miały 14" gtv6 miały 195/60/15" więc na owe czasy wcale nie takie małe koła.
flapjck1
no to musialy byc 15tki, przez ta szerokosc robily sie male smile.gif
PietereQ
Żeby nie było, stejdż łan komplit. Fotosy niepierwszej świeżości ale potwierczające fakt że fura jeździ skręca i hamuje. Foty statyczne dzięki Qbasowi z forzaitalia.pl

























I z miejca pracy wink.gif

















Póki co zaraz zima a mnie nie ma na miejscu więc auto będzie stało, w planach nowy reaktor, krótsza skrzynia, i doszlifowanie geometrii.
DoLeCk
Aż przestać patrzeć nie można smile.gif
Gratki ukończenia pierwszego etapu.
cowboy
troche to trwało ale sie udało, super bo cały czas trzymam kciuki za ten projekt

gratulacje !

napisz jak auto podaje , jaka moc, jak sie spisało na torze ?
Pan. B
Drapieżnik w naturalnym środowisku;) Fajna odskocznia od vag'ow, bmw i łopli na forum.
Rudiger
+1

piękny model, prosimy o obszerniejsze opisy wrażeń z jazdy rolleyes.gif

w CA cupach będziesz startował?
GIB
Reaktor 12v czy 24v?
kirpek
bez filmiku się nie liczy!
PietereQ
Dzięki za komentarze! Jak wrażenia? Cóż, 5 lat autem nie jeździłem ale różnica jest, na tyle dramatyczna że pierwsze 15 minut na torze musiałem się na nowo oswajać ze sprzętem. Świetne wrażenie gdy kilka lat czytania teorii, pytania, możdżenia, projektowania częsci, zbierania gratów nabiera "fizycznego" kształtu i konkretnych rezultatów w praktyce. Auto tak się posłusznie składa do zakrętu, wybacza na tak wiele, że w końcu rozumiem te annały kierowców wyścigowych z lat 80' którzy chwalili właśnie gtv6 z to, że można szastać nią po torze, bez większych konsekwencji smile.gif Czuć troszkę, że zmulone auto przy przyspieszeniu przez duże koła i hamulce, no i ta nieszczęsna skrzynia z długim przełożeniem. 5 biegu w ogóle nie używałem (tor poznań rzecz jasna), i sprzęgło z przebiegiem 180K zaczęło odmawiać pod koniec posłuszeństwa. Pewnie na budżecie wleci jakiś spiek od Radzikowskiego. Ale wrażenia bardzo na plus!

Reaktor 24V - niewielkim nakładem technicznym można się zbliżyć w okolice 100KM/l - dolot, wałki, wydech, strojenie. Plany startów na razie niestety nieznane, inne priorytety. Jak będzie dalej, zobaczymy wink.gif
raich
chetnie bym uslyszal ten side wydech.
Dziku
Żyje to auto jeszcze?
Tommo
Szkoda że już foty nie banglają.
PietereQ
CYTAT(Dziku @ Fri, 05 Jan 2018 - 10:45) *
Żyje to auto jeszcze?

Jak najbardziej. Aktualnie walczę ze swapem, ale jestem już na etapie, że nie składam deklaracji co, gdzie, kiedy - fura będzie skończona jak będzie skończona wink.gif

Faktycznie foty wyparowały, gwoli przypomnienia jak to wygląda:








Latem udało mi się wyrwać 3.0 24V z włoskiej, rządowej 166, w ostatniej iteracji Busso czyli CF3.

Teraz jestem w trakcie przystosowywania samego silnika do RWD. Nie ma jakiś dramatycznych kombinacji, ale na wszystko trzeba mieć czas.. Na alfaholikach założyłem temat w formie tutoriala, gdzie bardziej wchodzę w alfowe technikalia, którę myślę, że tutaj raczej by większego zainteresowania nie wzbudziły, dlatego nie update'owałem specjalnie tematu, dopóki nie będzie jakiś większych postępów.

W każdym razie już kolektor przerobiony jest:

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.