Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Wydech e34 535i
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Szymool
Witam
Panowie chciałbym u siebie zmienic wydech...
Na chwile obecna mam wyciete katy lecz srodkowy i koncowy na wykonczeniu. Efekt taki ze slabo ciagnie od dolu.
Zastanawiam sie na 100 % przelot plus dwie strumienice krzyzowe ktore jakis czas temu zakupilem i sobie lezą.
Pytanie do was ludzi bardziej w temacie czy przelot zda tutaj egzamin bo z tego co wiem BMW przelotow nie lubi.
Druga opcja jaka rozwazalem to zakup nowego tlumika srodkowego w firmie Kaliński pod Poznaniem przed tlumik dwie strumienice i koniec przelot .
Jesli chodzi o kwestie halasu jak i przegladu wszystkiego jestem swiadomy smile.gif
Przy okazji rozluznienia wydechu myslalem tez nad poprawieniem dolutu i tutaj rowniez zapytanie do Was Panowie . Jak ?
Stozek w Bmw to ponoc samo zlo ale moze to tylko urban legend dlatego pytam. Myslalem zeby pociagnac gdzies ze zderzaka strumien powietrza troszke szersza 'rura' do jakiegos airbox'a by home made tongue.gif
Po tych operacjach chcialem zakupic zmieniony soft pod ten silnik, ktory jest sprzedawany ja jednym z forum i jest chwalony przez rzesze.
Jesli ide w zla strone to zawroćcie mnie smile.gif
Pozdrawiam
Szymool
Panowie żadnych propozycji ? ...
rennen
CYTAT(Szymool @ Mon, 26 Jul 2010 - 17:23) *
Panowie żadnych propozycji ? ...


Propozycja jest taka, żebyś na pewno pod żadnym pozorem nie zakładał strumienic, a przynajmniej nie do auta. Co do reszty to nie wiem jak M30 reaguje na wydechy, ale na pewno ktoś ci podpowie jak będzie dobrze.
kremat0r
Seria, z wyciętymi katami. Oryginalne środkowe lub porządne zamienniki i jakiś aftermarketowy końcowy np Remus, Eisenmann.
Szymool
Panowie a co wtedy z dolotem ? Seryjny jest ok ? Czy mala modyfikacja by nie zaszkodzila ?
Grzesi(E30)k
Możesz sobie porzeźbić z kolektorem i przenieść na zimną stronę + jakieś CAI

Do tego dorwij jakieś barany, program pod to i raczej powinno mieć ręce i nogi
Szymool
Witam
Panowie po prawie dwutygodniowych poszukiwaniach tłumika do mnie brak...
Jeżeli jest to na specjalne zamówienie z realizacja ok 14 dni i kosmiczną cena...
Dlatego zapytuje czy gdybym wstawił końcowy od 525i auto nie bedzie zmulone czy cos innego nieporzadanego ? Wiem, że różnia sie srednicą rur bo u mnie ok 6 a tam ok 5 cm srednicy ...
Gdybyscie mieli jeszcze jakas propozycje to bede bardzo wdzieczny .
Pozdrawiam
polityk
Przecież środkowy i końcowy do E34 535i jest w ofercie Supersprint'a.

Jeśli będziesz zainteresowany, daj znać.

KrzeszoBMWPC
Koleszko ja bym to tak widział... Latam na warsztacie BMW który prowadzi mój przyjaciel i e34 i e32 przerobiłem od podstaw kilka razy i sam miałem kilkanascie sztuk. Szczególnie nie jest mi obce M30b35 i m30b30m. Po pierwsze żadnej wiochy i przelotu. Wywalasz katy wsadzasz strumienki łuskowe 45\55m dwie sztuczki oczywiście sondy wykroić trzeba z katów i ulokować przed strumienkami. po drugie wpadasz do mnie do Polkowic i w dobrej cenie oddam ci w super stanie Orginalny tłumik do 535 końcowy i środkowy. W Każdej mojej 3.5l tak robiłem i nie tylko mojej i jest ok- jedyna róznica to taka ze mogą ci falowac troszeczke obroty przez odczyt sąd na wolnych obrotach ale nie koniecznie. Po trzecie do kazdego M30 wsadzałem Stożek na rórce 30cm z kolankiem 55' ( o ile pamietam średnice) i było ok nawet lepiej latały tyle ze nie oszczędzać na cenie stożka tylko wziac jakis z wyzszej póły najlepiej bawełniany. Robiłem tak w wielu M30 jak wątpliwości sa zapraszam na Warsztat mam paresz sztuk tak zrobionych. taka samą kombinacje robiłem przy m30 z instalacja gazowa i nawet nigdy nie kichła tylko podstawa sa z dwa parowniki i BLoSS no i oczywiscie kopułka z paluchem zdrowa nie mówiac o świecach i przewodach. W razie problemu zapraszam na warsztat. Są różne opinie i sa przeciwnicy i zwolennicy jak i ci co nasłuchali się głupot- Ja sie dziele opinia z mojego i koleszki doświadczenia a troche go jest:) A jesli chcesz wyciagnac z niej jeszcze pare kucyków wsadzaj odrazu barany i zmień se mape paliwa:) Gdyby co słóże rada i nie oszczędzaj groszy na jakis biednych tłumikach z innych modeli ,kombinacjach i czesciach lepiej zrobic raz pożądnie i tak jak ma byc z czesciami od 535:) Chociaż na koniec dodam ze raz wsadziłem do 535 całkowity przelot od kolektorów wydechowych róry 60-cio calowe za sądami wżuciłem strumiennice 60cm i na koniec tylko tłumik od e32 5.0 v12. Do tego stożek- szła jak opentana ale jeszcze bardziej ryczała wiec pierwsza lepsza stycznosc z Psami i po dowodzie jest:)
slawo
nie zakladaj zadnych strumienic!
Szymool
Witam
Temat już troszke nieaktualny ale dzieki za rady smile.gif zalozylem w koncu ori koncowy tlumik. Co do strumienic w miejscu katów ja mam po prostu wspawane rurki i zero problemow.
A jesli chodzi o sprawe dolotu to poprostu przerobilem ori puszke w ktorej jest zwezka na samym poczatku ... wycialem ja i wystrugalem rurke 80 mm bezposrednio do puszki z filtrem, efekt taki ze zaczyna ciagnac od ok 1,5 tys i konczy na odcince. W najblizszych planach mam zamiar zamowic zmienione mapy od uzytkownika Bogor z forum bmw ktorymi wiele osob sie zachwyca koszt nieduzy wiec mozna sprobowac .
Pozdrawiam
Szymool
Witam
Panowie zeby nie zakladac nowego tematu odswiezam ten smile.gif
otoz stalem sie posiadaczem baranow do m30 smile.gif moje pytanie brzmi co dalej z obecnym wydechem ? nie bedzie on "waskim gardlem" ? srodkowy jak i koncowy mam ori katy oczywiscie out
zastanawiam sie nad jakims ladniejszym koncowym z kwasowki ale czy ma byc komorowy czy moze byc przelot w takim wypadku ? i jak wtedy z dolotem ? jest sens modyfikowac ?
na chwile obecna posiadam zmieniony program od Active Autowerke z przeniesiona odcinka na 7000 tys dyfer 3,91 od m5 no i owe barany
Pozdrawiam
dobrus
seryjny wydech bez katów w m30 na pewno nie bedzie wąskim gardlem. koncowy raczej tylko komorowy, na przelocie ten silnik jest beznadziejnie głośny. dolotu nie ruszaj. ewentualnie, jak ci się chce mozesz przerzucic przepustnice na 2 stronę jak w alpinie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.