Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Temperatura oleju 330i
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
RESPECT
Ostatnio podłączyłem samochód pod kompa celem sprawdzenia bełdów. Wszystko było ok ale zaniepokoiła mnie wysoka temperatura oleju na postoju 100stopni, temperatura wody w normie 89stopni. Nie sprawdziłem jaka temperatura była by przy pałowaniu. Czy temperatura nie powinna być niższa?? W 1.8t olej ma temperaturę 70stopni a przy pałowaniu dochodzi do 90stopni.
Santino
taka temp moze byc ale przy palowaniu. na jakiej oliwie jezdzisz?
uki82
RESPECT jeżeli mówisz o 1.8T VAGa to przecięż w 1.8T olej chłodzony ( ogrzewany ) jest przez płyn chłodniczy który w rzeczywistości ma 90+ stopni, więc czy jest to możliwe aby olej miał 70 stopni ??


Nie wiem jak jest w 330i , ale jeżli olej w ten sam sposób jest chłodzony (ogrzewany) to temp 100 stopni może być realna w takie gorące dni.

Temat dotyczy BMW, ale podobny problem i ja mam ale w 1.8T. Temp. oleju dochodzi do 115 stopni jak lecę dłuższy czas 140 km/h i nie wiem czy to normalka czy mam walnięty wskaźnik temp. a jeźdzę na M1 5W50.
RESPECT
SANTINO jeżdżę na Mobil 1 5W50, przy pałowaniu temperatura jest napewno dużo wyższa bo w czasie jazdy rośnie do 105 stopni

CYTAT(uki82 @ Fri, 16 Jul 2010 - 12:20) *
RESPECT jeżeli mówisz o 1.8T VAGa to przecięż w 1.8T olej chłodzony ( ogrzewany ) jest przez płyn chłodniczy który w rzeczywistości ma 90+ stopni, więc czy jest to możliwe aby olej miał 70 stopni ??


Nie wiem jak jest w 330i , ale jeżli olej w ten sam sposób jest chłodzony (ogrzewany) to temp 100 stopni może być realna w takie gorące dni.

Temat dotyczy BMW, ale podobny problem i ja mam ale w 1.8T. Temp. oleju dochodzi do 115 stopni jak lecę dłuższy czas 140 km/h i nie wiem czy to normalka czy mam walnięty wskaźnik temp. a jeźdzę na M1 5W50.


W 1.8t mam czujnik w podstawce pod chłodnicę oleju. Nawet jak nie miałem chłodnicy oleju to temperatura nie przekraczała 110stopni przy jeździe na torze.
extremek
w m3 e36 normalna temperatura w czasie jazdy to 90-100 stopni. U mnie nawet jezdzac po torze przy temp powietrza 28 *C nie przekroczyła 105 stopni. 100*C oleju to nic specjalnego.
Lelon
Dla porównania w Peugeocie 406HDI biggrin.gif na Motulu 5w40 pokazuje ok. 105st przy normalnej jeździe. Nie wiem czy to dobrze czy źle smile.gif
RESPECT
M3 E46 na torze bez problemu osiąga 130stopni
Wg realoem 330i ma dwa czujniki temperatury oleju/wody

Pierwszy w dopływie oleju do filtra http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=30&hl=42
Drugi w głowicy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...;fg=15&hl=7

Czy pod ten pierwszy możnaby podłączyć wskaźnik temperatury oleju??
lagadula
Clio S1600, na oesie olej potrafi dojść w upalne dni do 130*
Misior
U mnie w e30 330i temperatura przy normalnej jezdzie waha sie od 90 do 100stopni w takie cieplejsze dni jak teraz. Czujnik mam w obudowie filtra (mam zalozona od s50) przy wyjsciu na chłodnice oleju.
Przy pałowaniu jeszcze mi sie nie udało przekroczyc 115 stopni ale mam wentylator elektrzyczny na chlodnicy oleju.
RESPECT
CYTAT(Misior @ Wed, 21 Jul 2010 - 11:24) *
U mnie w e30 330i temperatura przy normalnej jezdzie waha sie od 90 do 100stopni w takie cieplejsze dni jak teraz. Czujnik mam w obudowie filtra (mam zalozona od s50) przy wyjsciu na chłodnice oleju.
Przy pałowaniu jeszcze mi sie nie udało przekroczyc 115 stopni ale mam wentylator elektrzyczny na chlodnicy oleju.


Jak masz podłączoną chłodnicę oleju?? Czy obudowa filtra oleju pasuje plug&play do 330??
Karolo
Ja kumplowi zakładałem chłodnice oleju chyba to była z S54, na seryjnej jego 330 osiągało 120* ( drifty )
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.