SANTINO jeżdżę na Mobil 1 5W50, przy pałowaniu temperatura jest napewno dużo wyższa bo w czasie jazdy rośnie do 105 stopni
CYTAT(uki82 @ Fri, 16 Jul 2010 - 12:20)
RESPECT jeżeli mówisz o 1.8T VAGa to przecięż w 1.8T olej chłodzony ( ogrzewany ) jest przez płyn chłodniczy który w rzeczywistości ma 90+ stopni, więc czy jest to możliwe aby olej miał 70 stopni ??
Nie wiem jak jest w 330i , ale jeżli olej w ten sam sposób jest chłodzony (ogrzewany) to temp 100 stopni może być realna w takie gorące dni.
Temat dotyczy BMW, ale podobny problem i ja mam ale w 1.8T. Temp. oleju dochodzi do 115 stopni jak lecę dłuższy czas 140 km/h i nie wiem czy to normalka czy mam walnięty wskaźnik temp. a jeźdzę na M1 5W50.
W 1.8t mam czujnik w podstawce pod chłodnicę oleju. Nawet jak nie miałem chłodnicy oleju to temperatura nie przekraczała 110stopni przy jeździe na torze.