Performante
Fri, 25 Jun 2010 - 09:05
Witam!
Borykam sie z pewnym problemem.
Kupilem do BMW M5 e28 sprezyny obnizajace, i niby wszystko fajnie gdyby nie teo ze "talerz" na amortyzatorze ma zbyt mala średnice na nowe sprezyny. Stare sprezyny mają średnice 90mm a nowe 120.
Sprawdzilem po numerze amortyzatory (KONI SPORT) i wg. katalogu sa do E28 528i / 533i / 535i bez M-Technic. Wychodzi na to ze ktos zaoszczedzil w DE i zamontowal zawias ze zwyklego modelu.
O ile normalne jest to, ze amotyzatory trzeba kupic, to co z gornym mocowaniem? Musze caly komplet wymienic z lozyskiem ze wszystkim? Czy sa takie same? Ma ktos jakas wiedze?
No i gdzie kupic amortyzatory? Bo wcale to nie jest takie proste jak sie wydaje. Napisalem do MTS, narazie cisza. Wg. katalogu amory dla BMW robil Blistein i BOGE.
Dziekuje za pomoc
lagadula
Fri, 25 Jun 2010 - 09:35
Performante
Mon, 28 Jun 2010 - 10:50
Dzieki, ale katalog to juz mam opanowany, a cena w ASO amortyzatora nie zachęca - 820zl/szt.
Szukam alternatywy
Camil
Mon, 28 Jun 2010 - 18:24
Do e28 jest tylko bilstein lub boge. Ew mozesz zalozyc gwint od e34.
choody
Mon, 28 Jun 2010 - 23:33
No raczej tańszego gwintu od dwóch ori amorów nie znajdzie do e34.
Performante
Tue, 29 Jun 2010 - 08:31
ok, tylko czy ewentualnie numer z gwintem z e34 przejdzie mi na TUV?
Przod tez pasuje z E34? Bo tak mysle ze moze by sie wycofac ze sprezyn na rzecz gwintu?! Czy ida za tym jakies przerobki?
Dalej szukam tych amorów, MTS bardzo sie ociaga ;/
Camil
Tue, 29 Jun 2010 - 08:34
MTS nie lubi odpisywac z tego co pamietam. Jesli chodzi o e34 to wymieniasz lozyska amortyzatorow na te z e34 i masz przod p&p. A czy to przejdzie chyba tak jesli sam gwint ma TUV - na tym sie nie znam.
Performante
Tue, 29 Jun 2010 - 08:45
no wlasnie odpisal. Jest B6 na przod, na tyl nie ma zupelnie NIC - nawet w katalogu. Chyba juz wiem czemu ktos tam wsadzil KONI ;/
A jesli chodzi o tyl to musze wymienic tylko lozyska na te z E34 czy jak? I czy mam celować w M5? Czy same amorty do tylu tez beda pasowaly na te z M5 E34 skoro gwint pasuje?
Mam M5 e34 wiec mógłbym poćwiczyć, ale nie chcialbym rozbierac drugiego auta, jesli ktos dysponuje wiedza
Dzieki z gory.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.