Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: BMW E36 M3 - wartość kolekcjonerska samochodu
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
korona
Jak myślicie, jak kształtować się będą ceny BMW E36 M3 w przyszłości tej bliższej i bardziej odległej?
Czy jest możliwe że stanie się tak pożądana jak E30 M3? Czy nr VIN w tym przypadku, podobnie jak w starszej M3, jest głównym wyznacznikiem wartości samochodu w przyszłości?
maq2
Wydaje mi się że cena E36 M3 do E30 M3 raczej nigdy sie nie zbliży.
E30 była pierwszą M3, miała za soba karierę rajdową, wyprodukowano jej duuuzo mniej niz E36 M3.
Jesli ktores E36 maja szanse w niedługim czasie osiagac wysokie ceny to tylko limitowane wersje M3 GT.
Reszta powinna utrzymac ceny na dotychczasowym poziomie.
Co do VIN to Oczywiście pod kątem kolekcjonerskim VIN ma podstawowe znaczenie, ( tzn że jest to oryginalna Mka a nie "ulep")

Pisał to dumny posiadacz ulepa w postaci e30 z S50b32 na pokładzie smile.gif
Grzesi(E30)k
GT'ki już mają spora cenę jeżeli stan jest bdb.

DO tego na rynek angielski (RHD :/) było sporo więcej takich limitowanych egzemplarzy ale gdzieś posiałem stronkę z ich opisem :/
maq2
Tu jest chyba najlepsza baza informacji o Mkach i ich wersjach

http://www.bmwmregistry.com/faq.php
tomp
następnym mozliwym klasykiem serii 3 ma szanse się stać dopiero E46 CSL, ale na dzień dzisiejszy to chyba ok 40k Euro
maq2
A jesli chodzi o w miare niedrogie Mki majace przed soba przyszłosc kolekcjonerska, to na pewno E34 M5 kombi.
Było ich naprawde niewiele, a ceny są jeszcze w miare rozsadne.
Grzesi(E30)k
W sumie każde M5 E34 ma szanse zostać ciekawym klasykiem za jakiś czas. Szczególnie limitowane edycje pokroju Winkelhock Edition, 20 Jahre Motorsport Edition‎, Cecotto...z tym że te już mają wysokie ceny.
M-Technic
A ja mam wrazenie ze za 10lat M3 e36 w stanie kolekcjonerskim bedzie sporo warte tongue.gif
Jak widze w jakim stanie jest wiekszosc eMek dzisiaj tonie sadze ze ich tak duzo zostanie angry.gif
Obym sie mylil ale to sie zobaczy za 10 lat tongue.gif
bimmer
CYTAT
20 Jahre Motorsport Edition‎

20 Jahre już jest nie do zdobycia
zawsze zostaje jeszcze 850Csi happy.gif
Chris320
CYTAT(bimmer @ Fri, 11 Jun 2010 - 21:05) *
20 Jahre już jest nie do zdobycia
zawsze zostaje jeszcze 850Csi happy.gif

850CSi to prawie 20k euro lub więcej za dobry egzemplarz...a co do e36 M3 nie wydaje mi się żeby ich wartość radykalnie wzrosła,za bardzo podobne do e36 M-tech.

rennen
CYTAT(Chris320 @ Fri, 11 Jun 2010 - 21:27) *
850CSi to prawie 20k euro lub więcej za dobry egzemplarz...a co do e36 M3 nie wydaje mi się żeby ich wartość radykalnie wzrosła,za bardzo podobne do e36 M-tech.


Myślę, że za idealne m3 zgodne z vinem i bez przygód za 10 lat dostaniesz więcej niż teraz smile.gif
piotres
Wg mnie m3 e36 nie stanie sie klasykiem na 100%. Za duzo ich jest.

Za to Z3M napewno. Zreszta juz teraz te auta sa drozsze jak byly np. 2 lata temu. Wg mnie Z3M czeka dokladnie ten sam los co M3 E30.
Bombel
Nie wiem czemu, ale mam przeczucie, że takie m3 3,0 na pomarańczowym kierunku już zasługuje na miano klasyka, a znalezienie takiej sztuki w dobrym stanie graniczy z cudem.
M3 e36 w sedanie może stać się dość szybko klasykiem, bo tego było niewiele, szczególnie trzylitrowe, więc jak już koniecznie w m3 e36 chcesz inwestować to IMO w egzemplarz w idealnym stanie z początku produkcji i najlepiej w 4 drzwiach wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.