Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Cisnienie daje na Turbo? bov blow etc
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
k64
pacjent, bmw 325i turbo e36

zawor upustowy jakis chinol ,. blow off ala hks, odkrecony na maxa

na postoju przy dodaniu gazu wypuszcza , czuc podmuch , przy jezdzie ok 0,3 0,4 bara (wiecej nie probowane narazie) albo sie nie otwiera albo sie otwiera ale jakos dlugo upuszcza cisnienie.


ktos mi polecil zamontowac jeszcze jeden dla bezpieczenstwa, poprostu po zamknieciu przepustnicy zwyczajnie cisnienie wali na turbine spowrotem i jest tkz pssss psss pss jak grzechotnik.


wiec pytanie, ok kupie jeszcze jeden, tylko ktory wybrac aby byl ok \( max doladowanie bedzie 1bar, ) ale ma wypuszczac szybko i sprawnie nawet przy malym doladowaniu, tyle tego nie wiem co wybrac, chyba powinien miec poprostu miekka sprezyne,. moze ktos ma sprawdzonego jakiegos,

prosze o linki chociazby z alledrogo.

jak to cos pomoze to dodam ze turbo wstaje wczesnie ok 2tys rpm


pozdrawiam
kamil
Zgred
Ciekawy motyw z tymi dwoma zaworami,stosuje się w ogóle takie patenty a jeśli tak to po co?

Może jakiś ProPerfekt?
KAMILcom
żeby było ciszej, bo innego sensu nie widzę
bizum
a może po prostu źle wpięty jest? Sterowanie BOVem z kolektora dolotowego?
k64
sterowanie z kolektora dokladnie, jest dobrze wpiety, poprostu nie daje rady upuszczac, a po co sie 2 montuje? to przeciez raczej proste => 2 szybciej wypuszcza niz 1.


properfekt zakupiony. temat zamknac mozna
!markos
wystarczy jeden dobry, a nie 2 chinskie. jesli zawor gubi sie przy takim chuchaniu, to nie chce myslec jak bardzo pogubi sie przy wiekszym doladowaniu ph34r.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.