CYTAT(Feluke @ Sun, 06 Jun 2010 - 12:44)
Fishman, wez zaloz jeden watek o kompresorze w Jaguarze a nie co chwile zakladasz jakis nowy i robi sie totalny burdel!!!
Jeszcze mozesz sie z tego wycofac i kupic poprostu komplet od R'ki lub cala R'ke i bedziesz mial spokoj a do dlubania kup sobie malacza i wsadz tam 1.4turbo centralnie to bedziesz miec radoche ze cos zrobiles a koszta duzo mniejsze.
Najpierw przepraszam, że zakładam tyle wątków, ale niektóre są w miarę uniwersalne i nie tyczą się tylko Jaguara.
CYTAT(EASYKATO @ Sat, 05 Jun 2010 - 14:23)
jak zmniejszysz kółko kompresora to będzie więcej powietrza a nie mniej;
żeby zejść z 0.8 do 0,4 bara kółko kompresora trzeba zwiększyć
Przy napędzie kompresorów, superchargerów są 2 kółka. Jedno przy kompresorze, a drugie pszy wale silnika. Masz racje że aby zmniejszyć ciśnienie to należy zwiekszyć kółko na kompresorze. Aby zejść z 0,8 BAR`a na 0,4 należało by zrobić 2 razy większe kółko. Nie zmieści mi się kat wielkie... To kółko zwiększę troche, za to dolne kółko przy wale zmniejsze. To jak zabawa z przeżutkami przednimi i tylnymi w rowerze. Przy odpowiednich zmianach będę mógł pozostać na oryginalnym pasku.
CYTAT(Mario @ Sun, 06 Jun 2010 - 13:20)
Ale zamotałeś.
Nie wiem jak cytować wypowiedź i udzielać odpowiedzi ale napiszę to tak
"Przy sotrej jezdzie mam otwatrą na MAX przepustnice i jest małe podciśnienie. Zawór jest zamknięty i pozwala na pełne dołądowanie 0,8 BAR."- nie podciśnienie ale nadciśnienie
Mario, dziekuję za wyczerpującą odpowiedź. Po kółko pójdę do tokarza ;-)
Nadciśnienie jednak bdzie chyba za kompresorem, a przed nim, nawet przy otwartej na maxa przepustnicy bedzie chyba mimo wszystko podciśnienie?...
Części od R już mam. Można powiedzieć że pełen komplet włącznie z wiązką elektryczną i komputerem. Niestety inny stopień sprężenia...
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Musze dotoczyć kółeczka i biore się za montarz.