Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pytanie o gt2871r
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Racingforum - Forum Główne
mariuszl
A mianowicie jakie ciśnienie powinna utrzymywać ta turbina do odcinki(7200obr) w silniku 2.0. Chodzi mi o odpowiedzi osób które miały doświadczenie z tą turbiną . Pzdr.
mariuszl
Hej, nikt nie zna z autopsji potencjału tego turbo? Chodzi mi o to ,że w moim aucie turbo to np na trzecim biegu dmucha 1,8 bara i przy odcince spada do 1,4 i nie wiem czy to tak ma być, czy jest coś nie tak ze sterowaniem ,czy dolotem, czy ic, itp.Pozdr.
luklam
nie miałem do czynienia z tą turbiną, z tego co wiem na tej turbinie można zrobić max 380-400KM więc jeśli masz jakieś mocne 2.0 16V to taki spadek ciśnienia jest możliwy. Po prostu turbinie brakuje wydajności.
pawel20vt4
Cześć

U mnie w 1,8 trzyma 1,8 o końca czyli 7100 obr.

Paweł
luklam
Zgadza się w 1,8 powinna trzymać ciśnienie do końca.
mariuszl
Silnik to fiatowskie 2.0 20vt na hamowni wypluło 374km i właśnie nie wiem czy to już jest szczyt możliwości tego turbo w tym silniku, czy gdzieś jest jakaś skucha. Szczerze mówiąc kupując tą turbinę miałem nadzieję ,że da rade dmuchnąć na ponad 400km (czyli,że będzie jeszcze zapas) ,a tu się okazało że 370 i już jest opór. Może być taka różnica pomiędzy 1,8 a 2,0 że w 1,8 trzyma cisnienie do końca a 2,0 jest taki spadek??
hz10
też interesowałem sie tą turbiną i wg pewnej strony są 3 rodzaje z czego jedna nie da rady nadmuchać w tym silniku 400 koni , może to twoja
mariuszl
Z tego co pamietam moja to jest ta ostatnia , nie wiem jak te mapy sie czyta blush.gif bo może coś by mi to pomogło wink.gif

http://www.turbomaster.info/eng/applications/743347-0002.php
http://www.turbomaster.info/eng/applications/472560-0015.php
http://www.turbomaster.info/eng/applications/743347-0001.php
luklam
Masz tu linka. Opisują tam jak czytać mapę kompresora i jak obliczyć zapotrzebowanie silnika na powietrze

http://www.racingforum.pl/index.php?showto...mapa+kompresora
hz10
CYTAT(mariuszl @ Mon, 07 Jun 2010 - 21:21) *

jak masz ostatnią to własnie tą która nie nadmucha wystarczająco powietrza , ta z linka jako druga da rade
mariuszl
Ok , z map kopresora wynika ,że nie da rady napompować 1,8 bara np przy 7000 obr. Ale porównując turbo z linku pirwszego i z linku trzeciego wynika że to są takie same turbiny( takie same mapy,chyba ,że źle patrze) a w pierwszej garrett podaje że wystarcza do 475hp a ta z trzeciego linku do 400, z czego to wynika?? mellow.gif
hz10
z błędu w druku , w opisie pisze że obie są do 400
mariuszl
Dzięki za pomoc wiem już mniej więcej o co chodzi ,trochę żałuję ,że nie kupiłem tej wydajniejszej ,ale z drugiej strony narazie mam seryjny silnik i do niego ta wystarczy.Pzdr.
hz10
masz jakiś wykres auta ? ciekawi mnie jak ona wstaje w dwulitrówce smile.gif
mariuszl
Tu jest cały temat o moim aucie smile.gif ,wykresik też jest smile.gif

http://www.racingforum.pl/Fiat-Coupe-20v-turbo-t71752.html

Miłej lektury:)
slawekpurc
jak ta turbina ma sie do silnika 3.0 ( rozwazmy 2x 1,5 l ) biturbo

chodzi mi o wersje gt2871r , z kompresorem 49mm*inducer oraz z wirnikiem 53,8mm
ok 37 lb/min

jak moze sie zachowywac takie podwojne turbo w silniku 3.0?
chcialbym moc napompmwac ok 1,5 1,6 bara do konca
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.